Suosikkisi vasemmistoliiton puheenjohtajaksi Li Anderson, Dan Koivulaakso vai Anna Kontula ??
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Li Anderson, koska on maltillinen ja fiksu.
Li Anderson on kylläkin kiihkomielinen ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto hakkaa poliiseja sekä hevosia. Rikkovat paikkoja ja vastuvat yhteiskuntarauhaa.
Jokainen vasemmistolainen hyväksyy lakien rikkomisen edistääkseen omaa etuaan. YÄK!
Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto hakkaa poliiseja sekä hevosia. Rikkovat paikkoja ja vastuvat yhteiskuntarauhaa.
Jokainen vasemmistolainen hyväksyy lakien rikkomisen edistääkseen omaa etuaan. YÄK!
Korkki kiinni.
Suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen, joka olisi suorittanut jonkun tutkinnon ja ollut joskut oikeissa töissä ei vain liiton suojatöissä.
Liiton suojatöissä?
Soini ja Stubbi ei ole olleet koskaan minkään liiton hommissa (eivät tosin missään tuottavissa töissäkään) ja silti ovat puolueidensa puheenjohtajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen, joka olisi suorittanut jonkun tutkinnon ja ollut joskut oikeissa töissä ei vain liiton suojatöissä.
Liiton suojatöissä?
Soini ja Stubbi ei ole olleet koskaan minkään liiton hommissa (eivät tosin missään tuottavissa töissäkään) ja silti ovat puolueidensa puheenjohtajia.
Niin mutta vasemmistoliitto yrittääkin muka profiloitua työväen puolueeksi.
Tai ehkä nykyään lähinnä kannattaa ihmsten työttömyyttä.?
Vaikuttaa tietysti pinnalliselta, mutta Kontula on minusta vastenmielisen näköinen.
Ehkä johtuu hänen vastenmielisistä jutuistaan. Mutta näin nyt joka tapauksessa on. Koivulaakso puolestaan on sanomisissaan ollut epä-älyllinen ja siten poissuljettava kannatuspiiristäni.
Eli jäljelle jää Li, josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. En kannata vasemmistoliiton ideologiaa täysin, mutten tyrmääkään. Hän tuo asian parhaiten esille. Ja kun nuoruuden särmät vielä hioutuu, niin ties mitä kehkeytyy hänestä. Ainekset on valmiina!
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka olisi aidosti vähäosaisten puolella, ja jolla olisi realismia esim. maahanmuuttopolitiikan suhteen. Onkohan sellaista?
Ei vasemmistossa katsota viittä sekuntia sellaista, jolla on jotain realismia maahanmuuttokysymyksissä. Eräs kaverini joka on vasemmistoaktiivi kertoi miten oli aikoinaan paikallisen vasemmistoyhdistyksen kokouksessa kyseenalaistanut ajatuksen, että Suomen pitää vetää rauhanturvaajat pois Afganistanista. Hän yritti perustella mielipidettään sillä, että seurauksena olisi (niin kuin todistetusti on käynyt) levottomuutta ja oopiuminviljelyä. Hän sai päällensä vian kauhean älämölökuoron.
Tällaista se "keskustelu" on vasemmistossa, mitä olen läheltä seurannut. Moni on jättänyt vasemmistopolitiikan todettuaan, ettei touhussa ole mitään järkeä, vaan se on kaikenlaisten putkinäköisten ääriajattelijoiden väittelykerho.
Jos olisin vasemmistolainen, ehdottomasti sanoisin että Li. Kaikista karismaattisin vaihtoehto ja todella uskottava, vaikkakin todellisuudesta varsin vieraantunut. Mutta koska äänestän kokoomusta, sanon Koivulaakso, koska hänen avustuksellaan tuo puolue saadaan poistumaan Suomen politiikan puoluekartalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka olisi aidosti vähäosaisten puolella, ja jolla olisi realismia esim. maahanmuuttopolitiikan suhteen. Onkohan sellaista?
Ei vasemmistossa katsota viittä sekuntia sellaista, jolla on jotain realismia maahanmuuttokysymyksissä. Eräs kaverini joka on vasemmistoaktiivi kertoi miten oli aikoinaan paikallisen vasemmistoyhdistyksen kokouksessa kyseenalaistanut ajatuksen, että Suomen pitää vetää rauhanturvaajat pois Afganistanista. Hän yritti perustella mielipidettään sillä, että seurauksena olisi (niin kuin todistetusti on käynyt) levottomuutta ja oopiuminviljelyä. Hän sai päällensä vian kauhean älämölökuoron.
Tällaista se "keskustelu" on vasemmistossa, mitä olen läheltä seurannut. Moni on jättänyt vasemmistopolitiikan todettuaan, ettei touhussa ole mitään järkeä, vaan se on kaikenlaisten putkinäköisten ääriajattelijoiden väittelykerho.
Kaverisi on siis putkinäköinen ääriajatttelija väittelykerhossa ja sinä seuraat läheltä. Voi kai sitä aikansa näinkin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
???
Noista tietysti Li varteenotettavin, Annakin kelpaisi.
Oma suosikkikolmikkoni on Aino-Kaisa Pekonen, Hanna Sarkkinen ja Merja Kyllönen.
Eli nainen joka tapauksessa tällä kertaa.
Tätä mieltä on 43 vuotias punaista lihaa syövä vientialalla työskentelevä rasvanahkaduunari heteromies.
Työläiset ovat - inhoten - kääntäneet jo kauan sitten selkänsä tuolle luusereiden ja rettelöitsijöiden revohkalle. Kommunismi kuuluu historian romukoppaan.
En ikinä äänestäisi vasemmistoliittoa, mutta täytyy sanoa että ei ole valoisa tulevaisuus. Dan Koivulaakso nyt tulisi olemaan yhteyksiensä ja "harrastustensa" takia samanlainen kivireki kuin Olli Immonen persujen puheenjohtajana. Hän on siis täysin poissuljettu.
Anna Kontulalla on monia fiksujakin ajatuksia ja on hyvä perustelemaan mielipiteensä. Hänellä on kuitenkin joitain mielipiteitä, jotka ovat täysin sopimattomia puheenjohtajalle.
Li Andersson on Arhinmäkeen verrattuna lahjakas esiintyjä ja argumentoija. Häntä vain painaa, ei niinkään yksittäisen hölmöt mielipiteet, vaan takertuminen ideologiaan ja juuri niihin todellisuudesta vieraantuneisiin vihervasuriajatuksiin. Li Andersson on tiettyjen omissa piireissään pyörivien akateemisten kultturellivasemmistolaisten mielestä varmasti mitä hienoin tyyppi, mutta eipä sillä pitkälle pötkitä kun iso osa kansasta pitää naiivina hölmönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on siis putkinäköinen ääriajatttelija väittelykerhossa ja sinä seuraat läheltä. Voi kai sitä aikansa näinkin käyttää.
Jahas. Oliko jotain asiaan liittyvää?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan noista vaan Hanna Sarkkinen.
Tätä mäkin kannatan. En tiedä kyllä lähteekö vielä. Kannattaisi.
Ketä kiinnostaa jotkut v*tun kommarit jotka vaan lypsää valtioo.
Anna Kontula on ilmoittanut, ettei ole käytettävissä. Häntä olisin itse kannattanut, mutta ei sitten. Kontula antaa tukensa Li Anderssonille, minä vielä mietin. http://tinyurl.com/p3fz6e8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä naurattaisi, jos yhden eduskuntapuolueen puheenjohatja olisi antifa-jengiä :D Voi ola, että tehtailla mietittäisiin, että mitä helvettiä sitä on taas äänestämässä.
Ei vasemmistoliitto ole ollut pitkään aikaan työläisten asialla.
Työläisiä ovat muutkin kuin teollisuusduunarit. Kyllä Vasemmistoliitto iha hyvin on pienipalkkaisten osapäivä- ja pätkäduunarien asialla. Kaupan kassat, siivoojat , lastenhoitajat ym.
Itse olen hyväpalkkaisessa vakiduunissa ja olen sitä mieltä ettei puolueen minun asiaani pidäkään ajaa, vaan niiden joilla menee heikommin kuin minulla. Siksi äänestän Vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jotkut v*tun kommarit jotka vaan lypsää valtioo.
Kokoomusnuori tuli paikalle, kielestä päätellen. Oletko murhannut ketään viime aikoina?
Dan. Uppoaa vasemmiston laiva lopullisesti sen pellen mukana.