Miesystävä + ?

Vierailija

Muutama päivä sitten saimme aikaiseksi riidan miesystävän kanssa siksi, että mies oli outo ja vaisu mutta intti viimeiseen asti, että on täysin normaali. En kai minä tyhmä ole, kai minä huomaan muutoksen. Asia puhuttiin jo selväksi, mutta mietin jatkoa. Minun on saatava mies puhumaan asioista! Tai siitä eräästä asiasta, josta hän on joskus käynytkin puhumassa ennen meitä.

Olen pelännyt itseäni, olen ollut aikoinani aikamoinen draamakuningatar ja saanut tarpeekseni miehistä heti ekan riidan aikana. Välttämättä ero ei ole tullut samantien, mutta henkisesti olen kyllästynyt ja se on näkynyt sitten myös käytöksessäni. Tunnen ehkä jo rakastavani nykyistä, ja olen muutenkin muuttunut nainen, joten en aio jättää häntä. Mutta pelkään, että mies ei vain opi puhumaan asioista ennen kuin asiat kärjistyvät liikaa, ja sitten sama oravanpyörä jatkaa pyörimistään hamaan loppuun asti.

Toinen asia on seksuaalisuuteni, olen jotenkin ihan nymfo, mutta se ei haittaa minua. Sen sijaan mies tuntuu toisinaan pitävän sitä jopa LOUKKAUKSENA, että minä tyrkytän ja olen munassa kiinni "liikaa." Pidän itsestäni tällaisena ja rakastelemme kyllä paljon. Mutta miehen asenne nymfouteeni ihmetyttää. En kai minä tarkoituksella ketään loukkaa, minä vain satun haluamaan paljon.
Sekin asia puhuttiin tosin selväksi jo, mutta toivon ettei siitä tule jatkossa ongelmaa enää.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mitä sössötystä taas. Mitä tähänkin pitäisi vastata?

Ei kai tähän mitään pidä vastata. Palstailu ja ketjuihin vastaaminen on vapaaehtoista.

Vierailija

Siis ongelma nr 1 on miehen puhumattomuus? Tuli aika tajunnanvirtaa tuossa tekstissä, kun alkoi miehen vaisuudesta, sitten tuli sinun kiivastumisesi ja lyhytjännitteisyytesi ja lopulta seksuaalisten halujen eroavaisuudet.

Et sinä miestä saa väkisin puhumaan. Anna hänelle tilaa ja aikaa ja pidä omat tunteesi kurissa. Jos pillastut ja uhkaat erolla miehen avauduttua, lienee syytä katsoa peiliin, jos mies vaikenee.

Vierailija

vaikuttaa että mies kokee sut liian miehekkäänä joka hänet tuntemaan itsensä ongelmana eli naisena tai jotain sinne päin. Onko sun mies paratiisihotelli Christian?

Vierailija

En minä väkisin mitään yritäkään, sanoinhan että olen muuttunut nainen. Ehkä vuosi-pari sitten olisin saattanutkin pillastua ja uhkailla erolla jotakuta toista, mutta nykyisen kanssa tuntuu oikealta eikä tee mieli draamailla. Annan aikaa ja kannustan puhumaan, mutta kyllähän se ottaa päähän.
Tiedän että teksti oli tajunnanvirtaa, kirjoitin sen nopeasti ettei kukaan näe.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vaikuttaa että mies kokee sut liian miehekkäänä joka hänet tuntemaan itsensä ongelmana eli naisena tai jotain sinne päin. Onko sun mies paratiisihotelli Christian?

Hah. Niin,voihan sekin olla. Mutta en ala muokata itseäni toisen mieliksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat