Miksi naisia kismittää se, että miehet katselevat vain nuoria naisia?

Vierailija

Selittäkääpäs

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei kismitä. Pakko on ollut heittää pyyhe kehään; en ole 22-v neitsyt. Elämäni on ohi, ei mitään sisältöä, kaikki meni miesten mielenkiinnon myötä. Mitä muuta elämässä muka on kuin miehet ja heidän huomionsa????

Vierailija

Mua ainakin osittain siksi, että n. 10v sitten ollessani nuori nainen (n. 18-20v) mua ällötti ihan suunnattomasti parhaillaan isäni ikäisiltä tai jopa vanhemmilta miehiltä saadut kommentit ja katseet.

Käy siis sääliksi nuoria naisia, jotka nyt joutuvat tuohon asemaan. 

Yhä edelleenkin kyllä minäkin saan osani näiden ällötysten huomiosta, mutta onneksi se on vähenevään päin. 

Vierailija

Miksi vanhoja miehiä kismittää se, että nuoret naiset suosivat romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä lähinnä vain nuoria miehiä? Biologiaahan se vain. Terveitä geenejä jne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on kovaa itsepetosta jälleen, vain nainen pystyy tähän!

Totta. Naurattaa tämä ketju. Jos joku tekee avauksen jossa vanhempi mies hakee nuorempaa naista tai vastaavaa, niin ketju täyttyy kiukkuisten naisten kommenteista, mutta tällaisessa ketjussa päinvastoin väitetään ettei yhtään kismitä. Naiset on kyllä niin naurettavia tapauksia ettei heitä voi oikein ottaa vakavasti.

Vierailija

Varmaan kismittäisi, jos näin olisi, koska me vanhemmatkin naiset kaipaamme miesten huomiota. Onneksi näin ei kuitenkaan ole. Olen 42 v ja kyllä minua miehet (30 - 60 v) katselevat ihan riittämiin. Nautin miesten katseista ja pienestä flirtistä. Siksi yritän pitää itsestäni huolta ja olla katseenkestävä iän tuomista muutoksista huolimatta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat