Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä kuopuksesi muutti kotoa? Oliko kova pala?

Vierailija
13.08.2024 |

Seuraan ystäväni tuskaa, kun nuorimmainen muutti yllättäen. Elämän tarkoitus on kuulemma hävinnyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v kuten 3 vanhempaa sisarustakin. Muutti 150km päähän opiskelemaan. Ei mitään ongelmia vaikka itse muutto tapahtuikin nopeasti vain 2 vkoa opiskelupaikan saannin jälkeen. Ei tuokasn mihinkään kadonnut, outo ajatuskin!? Tälläkin hetkellä meidän luonamme parin päivän "lomalla"

Meillä on ihan oma ihana elämä jota voimme nyt elää ilman lasten aikatauluja! Elämällä on uusi upea tarkoitus!

Vierailija
2/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta ja kumpikin muutti omilleen n. 20-vuotiaana. Meillä oli yksiö lähikaupungissa jossa kumpikin vuorollaan asui opiskeluaikanansa ja nyt on molemmilla omat talot kotikunnassa sekä vakituiset työt. Mitään tuskaa tässä ei ole tarvinnut kärsiä, päinvastoin.

Vierailija
4/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on, vasta 14v. Voi olla että on tyhjää sitten. Tai sitten onkin ihan mahtavaa olla kahden taas. Muut lapset jo 30, 24 ja 22 joten ehkä kohta jo lastenlapsia. 

Vierailija
5/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v iässä tuo lähti lukioon. Matkaa ei tosin ollut kuin 30 km, mutta ei julkista liikennettä, joten jos halusi koulunsa käydä, piti muuttaa kotoa.

Vierailija
6/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä lähtenyt mihinkään. Ei ole saanut asuntoa. Tykkää asua äitinsä kanssa joten ei tee elettäkään muuton suhteen. Maksaa asumiskulunsa ja ruokansa.

Vierailija
7/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä lähtenyt mihinkään. Ei ole saanut asuntoa. Tykkää asua äitinsä kanssa joten ei tee elettäkään muuton suhteen. Maksaa asumiskulunsa ja ruokansa.

Minkä ikäinen, jäi sinulta mainitsematta.

Vierailija
8/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, poika, lähti armeijaan parikymppisenä ja  jotenkin hänen lähtönsä ei tuntunut niin lopulliselta kun kuitenkin tiesin (tai luulin) etttä  on vain väliaikaista ja palaa sitten kotiin ja jatkaa opiskelua jne.  Kävikin niin että armeijan jälkeen kyllä palasi, sai opiskelupaikan ja muuttti kaverinsa kanssa kimppakämppään.  Sille tielle sitten jäi itsenäiseen elämään. 

Tytön kanssa joka on nuorempi olikin vaikeampaa, ehkä kun hänen jälkeensä ei sitten jäänyt ketään.  Olin heidän yh siitä asti kun tyttö oli 3, joten  olin tottunut että tiiviinä kolmen hengen perheenä eletään.  Tytär halusikin sitten lähteä ulkomaille opiskelemaan kun siihen tuli tilaisuus.  Kyllä me tavattiin kun kävin hänen luonaan ja Jouluisin ja niin mutta yksin olin muuten. Ei se helppoa ollut lasten lähtö. Oli tunne että  kukaan ei enää  tarvitse vaikka totta puhuen tarvisivat vielä paljon. 

Kyllä siihen sitten tottui ja vapaa elämä yksin omassa kodissa alkoi tuntua luksukselle.  Ja siiitä lähtien olen yksin asunut. Ketään en tähäb ota paitsi lapset  kun  tulevat käymään.  Nyt viihdyn todella hyvin ja olen iloinen että he ovat saaneet elämän laidasta kiinni ja heillä menee hyvin. Molemmilla vakityöt ja toimeentulo, ei ole minulla huolta siitä.

Vierailija
9/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v eikä ollut kova pala, päinvastoin.

Vierailija
10/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v, ei ollut

Vierailija
11/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen, jäi sinulta mainitsematta.

Täyttää ensi kuussa 42.

Vierailija
12/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsi 14v niin saa nähä milloin pystyy asumaan yksin mutta kuitenkin itse saa päättää kuinka kauan haluaa kotona asua.

Vierailija
13/13 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana. Muutti 50km päähän koulun perässä. Ei ole kova pala, olen iloinen, että uskalsi lähteä haaveammattinsa perään. Viikonloput on aina täällä kuitenkin, eikä se ole kuin reilu 30min matka, jos haluaa tavata viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän