Aina kun näen kauniin naisen, alan pohtia...

Vierailija

Kuinka montaa munaa hän on imenyt. Kuinka monen miehen hän on atanut panna peppuun. Kuin monta miestä on tullut hänen toosaansa..

Sitten totean, että varmasti monta ja menetän mielenkiinnon naista kohtaan (parisuhdemielessä).

Kommentit (15)

Vierailija

Voi voi, sun täytyy löytää joku top-mies suhteeseen kanssasi ja varmistaa ensin, ettei myöskään ime munaa. Minulla tavisnaisellakin niitä miehiä on noihin kaikkiin hommiin ollut varmasti mielestäsi liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi voi, sun täytyy löytää joku top-mies suhteeseen kanssasi ja varmistaa ensin, ettei myöskään ime munaa. Minulla tavisnaisellakin niitä miehiä on noihin kaikkiin hommiin ollut varmasti mielestäsi liikaa.

Joku karvainen raju top-mies ap:lle, joka ottaa ap. kovalla otteella.

Homouttahan toi meinaa, että ajattelee päivät pitkät muiden peniksiä, ei siinä ole hävettävää.

Vierailija

päinvastainen kokemus. kauniit ja fiksut pariutui nuorena yläasteelta olevan poikaystävän kanssa. rumat ja pöhöttyneet pubihuorat ei kelvannet pitkiin suhteisiin ja on niitä monen poraamia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka montaa munaa hän on imenyt. Kuinka monen miehen hän on atanut panna peppuun. Kuin monta miestä on tullut hänen toosaansa..

Sitten totean, että varmasti monta ja menetän mielenkiinnon naista kohtaan (parisuhdemielessä).

My man!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
onko se meidän ongelma, että kuolet yksinäisenä tota rataa

No onhan se vähän teidän ongelma että ette omaa minkäänlaista seksuaalimoraalia.

Vierailija

Joo mä ajattelin nuorempana miehistä samalla tavalla. Nuoret kokemattomat miehet on parhaita, täydellisiä kouluttaa. 

T: 6 poikuutta viety

Vierailija

Just, kaipa tohonkin mielisairauteen saa apua. Kuin tuulahdus keskiajalta, muista laittaa teräksinen siveysvyö, kun rupeatte seurustelemaan.

-mies

Vierailija

hei kymppi! Toivon sulle tulevaisuudessa ruttosia, syyläsiä, paskasia, pillulimasia, taktisia, piikikkäitä perse panoja väkisin kuivana kakkoseen ebola mieheltä olit sitten mies tai nainen!! namaste

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se meidän ongelma, että kuolet yksinäisenä tota rataa

No onhan se vähän teidän ongelma että ette omaa minkäänlaista seksuaalimoraalia.

Ja mitäs haittaa siitä meille on, jos ei itse pidetä asiaa ongelmana? Sinunko mielipiteistä pitäisi välittää? Miksi ihmeessä?

Vierailija

Kai tiedät ap, ettei sulla ole ihan kaikki kotona? Mun mielestä on hyvä, että mieheni on nuorena ollut aktiivinen naisten suhteen. On tosi ihana ja taitava sängyssä. Sama pätee toisinkinpäin. Olis aika ankeaa katsoo jotain naisenpelkoista räpeltäjää vierellään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat