En ole saanut neljää kuukauteen = yksinäisyys? Nytin jutusta

Vierailija

Luin Nytin jutun, jossa Ville Halonen avaa keskutelun yksinäisyydestä ja herättää sympatiaa. Sitten luin miehen Fb-päivityksen - jonka pohjalta juttu oli tehty - ja siinä luki; "No en ole saanut neljään kuukauteen" eli sekö tarkoittaa yksinäisyyttä? Ettei ole saanut neljään kuukauteen? Tosin päivityksessä pohditaan sitten muutenkin yksinäisyyttä pitkästi ja ansiokkaasti, mutta silti meni vähän maku. Linkitän tähän: http://nyt.fi/a1447900637491

Kommentit (8)

Vierailija

Hipsterilehdessä varmaan tuollainen neljän kuukauden saamattomuus on sopivan omg ja vaikee asia käsiteltäväksi. Ei sinne kaivata ketään neljän seinän sisälle erakoitunutta tosiyksinäistä puhkaisemaan punavihreiden kalliolaisten kuplaa...

Vierailija

Uskomatonta, että miehet eivät voi puhua esim. naisen ja parisuhteen kaipuusta avoimesti, vaan käytetään metaforaa "en ole saanut" kun tarkoitetaan, että ollaan yksinäisiä.

Vierailija

Lainaus kyseisestä facebook-päivityksestä:

"Mä teen nyt ehkä pelottavimman jutun, jota mä oon ikinä tehnyt. Kai tämä on pakko FB:ssä kertoa, ettei mun tarvii vääntää tätä rautalangasta jokaiselle ihmiselle jonka mä tapaan, ja koska [b]nyt en saa unta. No en ole saanut neljään kuukauteen. [/b]"

Ei ole saanut UNTA neljään kuukauteen jos vähä-älyinen AP ei tuota vielä tajunnut.

Vierailija

No tolla jätkällä on sentään ollut jonkinlainen parisuhde/ puoliso, kun on lapsia saanut, ja ilmeisesti jollain lailla mielekkäältä tuntuva työyhteisö, kun on jaksanut siellä käydä (ehkä parisuhde motivoinut?), toisin kuin minulla.

T. yksinäisempi mies, muutaman vuoden nuorempi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat