Onko normaalia, että pelkään "kuollakseni" jonkun näkevän paljaat rintani?

Vierailija

Sovituskopeissa pelkään että joku avaa verhon/oven jos olen kokeilemassa liivejä enkä pysty käymään edes oman äitini kanssa saunassa koska häpeän rintojani.
Olen kyllä seurustellut mutta en ole koskaan innostunut siitä, että minun on ollut "pakko" näyttää rintani poikaystävilleni.
Olen 29-vuotias.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei ole normaalia, jos sinulle ei tuon pahempia ole sattunut. Mutta ei se nyt mitenkään ole välttämätöntä rintojaan haluta esitelläkään kenellekään. Tuo kuolemaksesi pelkääminen on vaan liiottelua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia, jos sinulle ei tuon pahempia ole sattunut. Mutta ei se nyt mitenkään ole välttämätöntä rintojaan haluta esitelläkään kenellekään. Tuo kuolemaksesi pelkääminen on vaan liiottelua. 

Siksi laitoinkin sen "kuollakseni". Eli pelkään kyllä paljon. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. No onko sun tissit jotenki tosi rumat? Vai ihan muuten vaanko häpeet niitä?

Suipot. Olen googlettanut aiheesta teini-ikäisestä asti ja uskon vahvasti että ovat kehityshäiriöiset (tubulaariset).

On minun rintojani haukuttukin, useamman ne nähneen miehen toimesta.

Ap

Vierailija

Ymmärsinkö oikein, että rintoja häpeät mutta se ei sitten olisi noloa jos joku avaisi pukukaapin oven ja näkisin alapääsi?

Koska varmaan 95 prosenttia naisista pitää alapäätänsä nolompana/enemmän pyhänä asiana kuin rintojaan.

Vierailija

Suipot? Siis pienet vai? Ketunnenät? No jos olet hoikka ihminen niin eikös se ole ihan normaalia, on huippumallejakin jotka on tosi pienirintaisia.

Jos epäilet jotain häiriötä, niin oletko lääkäriltä kysynyt?

Kuitenkin sulla on vientiä kun olet ehtinyt monelle miehelle niitä tissejäsi näytellä, joten mitä väliä tisseillä, kuitenkin se oikea mies ei piittaa pätkääkään minkälaiset tissit sulla on, ja sitten kun saat lapsia ja imetät, niin ajokoirankorvat niistä tulee kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että rintoja häpeät mutta se ei sitten olisi noloa jos joku avaisi pukukaapin oven ja näkisin alapääsi?

Koska varmaan 95 prosenttia naisista pitää alapäätänsä nolompana/enemmän pyhänä asiana kuin rintojaan.

Alapäätä en häpeä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alapäätä en häpeä. Ap

Sitte sinulla täytyy olla todella persoonaton alapää, eli toisin sanoen täysin ajeltu alapää, ja koet sen olevan ajeltuna saman näköinen kuin kaikilla muillakin naisilla.

En ainakaan usko että Suomessa on montakaan runsaan häpykarvoituksen omaavaa naista jotka eivät nolostelisi jos joku vahingossa näkisi sen. Erilaisuus kun yleensä nolottaa jostain syystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suipot? Siis pienet vai? Ketunnenät? No jos olet hoikka ihminen niin eikös se ole ihan normaalia, on huippumallejakin jotka on tosi pienirintaisia.

Jos epäilet jotain häiriötä, niin oletko lääkäriltä kysynyt?

Kuitenkin sulla on vientiä kun olet ehtinyt monelle miehelle niitä tissejäsi näytellä, joten mitä väliä tisseillä, kuitenkin se oikea mies ei piittaa pätkääkään minkälaiset tissit sulla on, ja sitten kun saat lapsia ja imetät, niin ajokoirankorvat niistä tulee kuitenkin.

Ihana tuo viimeinen lause. Olet myös todella kannustava. Sinunlaisia ihmisiä tapaa harvoin keskustelupalstoilla.

En ikävä kyllä ole hoikka, minulla on iso maha ja pienet ketunnenät. Onneksi naamarini on suht siedettävä, muuten olisin varmaan jo köyden jatkeena katossa.

Ja onneksi elämä ei ole ikuista. Ehkä ensi elämässä synnyn normaalina naisena. Kyllä, kieriskelen itsesäälissäni, mutta minulla on siihen oikeus! (Oikeasti olen huumorintajuinen enkä ota puutteitani niin vakavasti).

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alapäätä en häpeä. Ap

Sitte sinulla täytyy olla todella persoonaton alapää, eli toisin sanoen täysin ajeltu alapää, ja koet sen olevan ajeltuna saman näköinen kuin kaikilla muillakin naisilla.

En ainakaan usko että Suomessa on montakaan runsaan häpykarvoituksen omaavaa naista jotka eivät nolostelisi jos joku vahingossa näkisi sen. Erilaisuus kun yleensä nolottaa jostain syystä.

Karvoja löytyy kyllä, mutta en häpeäisi jos joku ne näkisi, sillä ei ole mitenkään tuuheaa pöheikköä (olen perussuomalainen vaalea ja hailakka, joten alakarvoitukseni on myös sen mukanen).

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jo on törppöjä miehiä kun ovat haukkuneet.

No eihän haukut koskaan kivalta tunnu, varsinkin kun ovat totuudenmukaisia. Mutta toisaalta haukkuminen totuudenmukaisesti asiasta on rehellistä. Olen aina arvostanut rehellisyyttä ja suorapuheisuutta. Mieluummin ikävä totuus kuin kaunis valhe.

Ap

Vierailija

Tää on ehkä vähän ot, mutta silloin kun sain ekan lapseni, rinnat muuttui yhtäkkiä erogeenisestä ja seksuaalisesta alueesta yksinkertaisesti lapsenruokkimisvälineiksi eikä mua kiinnostanut, vaikka sairaalahuoneessa kuka tahansa ois nähnyt mun paljaat rinnat. Tuo vaihe meni jossain vaiheessa ohi, mutta pikkuvauvavaiheessa välillä ihan unohdin, että mun pitäis peitellä itseäni, jos imetin silloin kun meillä oli vieraita kylässä (peitin kyllä, jos sitä kauhistelette, mutta helposti olisin voinut myös paljastaa rintani tuossa tilanteessa, koska en yksinkertaisesti meinannut muistaa, ettei se ole sopivaa).

Se, ettei halua näyttää rintojaan edes poikakaverilleen, viittaa yleensä siihen, ettei ole suinkaan sinut rintojensa kanssa, vaan ne aiheuttavat itsetunto-ongelmia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat