Hei mummo, lähdettiin sähköautolla ajamaan sinne pohjoiseen
Keritään ehkä aatoksi perille kun pitää latailla.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sori mut mä asun Espoossa.
T. mummo
Eli pohjoisessa täältä kirkkonummelta katsottuna. Matka on pitkä sähköautolla taivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
T. mummo
Espoon lebsomummo
Tervetuloa. Kiva, kun pidätte tauon, vaikka lataamattakin pääsisi, kun matka on vaan sen 500 km. Voitte käyttää sitten meidän latausasemaa täällä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. Kiva, kun pidätte tauon, vaikka lataamattakin pääsisi, kun matka on vaan sen 500 km. Voitte käyttää sitten meidän latausasemaa täällä ollessa.
Hei mummo, sun sulakkeet palaa ja mökki syttyy tuleen. Hei mummo me ei voida ottaa sitä riskii. Pieni vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mummo
Eli pohjoisessa täältä kirkkonummelta katsottuna. Matka on pitkä sähköautolla taivaltaa.
Pohjoisessa? Kirkkonummi on perseestä. Oon asunut ja ollut töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mummo, sun sulakkeet palaa ja mökki syttyy tuleen. Hei mummo me ei voida ottaa sitä riskii. Pieni vauva.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mummo
Espoon lebsomummo
Älä lässytä. On mies puolisona ja lapset on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mummo
Espoon lebsomummo
Älä lässytä. On mies puolisona ja lapset on tehty.
Mutta silti naama naapurin mummon posliinituherossa. Lebso mikä lebso.
Älä mummo pidättele hengitystäsi. Sähköauto syttyy vielä tuleen ennen kuin ollaan perillä.
Sitten se sähköauto räjähtää ja tulee surullinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Menee vauva ja koko perhe samalla posauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tervetuloa. Kiva, kun pidätte tauon, vaikka lataamattakin pääsisi, kun matka on vaan sen 500 km. Voitte käyttää sitten meidän latausasemaa täällä ollessa.
Meillä on 3x35 omakotitalossamme ja Wallen 11kW laturi kuormanhallinnalla koska itsekin ajelemme Model S:llä.
t. mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sille isolle vauvalle että juurikin sulakesuojaus estää monet tulipalot. Jos sähköasennukset ovat kunnossa niin sulake toimii eli palaa oikosulun tai ylikuormituksen sattuessa eikä niin että johdin toimii sulakkeena jolloin se ylikuumenee ja aiheuttaa tulipalon.
hei, mummo mitä kuuluu sinne teille? tänä vuonna ei pukki saavu meille ja kinkku vaihtui soija rouheeseen. hei , mummo me ei taideta tulla teille, me lomalla jäädän jumiin tupoksen abc:lle, koska meidän e golfi jäätyi hankeeen.
Hei mummo, meillä on Audi Q7 toivottavasti sulla on palovakuutus voimassa. Hei mummo me tullaan polttaan sun mökkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vauva ja koko perhe samalla posauksella.
Tuskin tappio kellekään 😂
Vierailija kirjoitti:
Hei mummo, meillä on Audi Q7 toivottavasti sulla on palovakuutus voimassa. Hei mummo me tullaan polttaan sun mökkis.
Moderni joululaulu: "Hei mummo me tullaan polttaan sun mökkis."
T. mummo