Pystytkö ajamaan hesen tai macin ohi pysähtymättä?
Mä melkeempä aina joudun hakemaan kotipaketin tai sit jään syömään paikan päälle.
Kommentit (24)
En pysty, sen takia pysähdynkin esim. kauppareissulla syömään noin 2min välein.
Usein on vähän vaikeaa, kun yhdellä reissulla syön noin kymmenen ateriaa, mutta en vaan pysty olemaan pysähtymättä.
No saapa nähdä. Olen kuullut huhuja että tänne olisi tulossa sellainen.
Veikkaan että ostan roskaruokani edelleen kaupasta.
Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.
No jos vihreä valo palaa niin sillon ajan jos taas punainen, niin pysähdyn.
Hese tai Mac ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita, koska olen itse tottunut syömään ihan oikeaa ja terveellistä ruokaa. Itse valmistamaani ja paljon parempaa kuin nuo muoviset syöpärasva-annokset.
Käydään noissa n. 2 kertaa vuodessa lasten mieliksi, itse en tykkää, rasvaista ja mautonta höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.
Harmi ettei sitä keskustan carrolsia ole enää, tykkäsin siitä big carolinasta, saatoin joskus syödä niitä kaksikin kerralla.
Noiden ohi pääsee helposti. Kiinalaisista tulee otettua välillä ruokaa mukaan ja sushi-paikkojen ohi on tosi vaikea päästä pysähtymättä.
Kerrankin mielenkiintoinen aihe, en kyllästy koskaan hampurilaisiin.
Olisi mahtavaa asua hampurilaisravintolan yläkerrassa.
Vaikea olisi arvata mitä koko päivän ruokani olisivat.
Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.
No, sä olet erillinen entiteetti, ihmiset eivät ole mikään yhteinen olento, joten on mahdollista, että jollekin ne ruoat on hyviä, vaikka sulle ne on vika vaihtoehto.
Pääsen. Tosin nyt tekee tiukkaa kun on lippuja, joilla saa kerrosaterian 5,5 eurolla.
Heheeh... pyöräilen työmatkalla useamman McD:n, Burger Kingin ja Hesen ohi, joten enhän mä töihin tai sieltä takaisin ehtisi, jos pitäisi jatkuvasti pysähtyä burgerille.
Täällä keskustassa himpun vaikea olisi, jos jokaisessa pitäisi käydä :D
1. Ensiksi mun pitäisi käydä autokoulu ja saada ajokortti, sekä hankkia auto, jotta voin ajaa Hesen tai Macin ohi.
2. Jos meidän Hesen ohi ajan autolla (kun nyt ekaks toteutan 1.), niin tod.näk. saan sakot kauppakeskuksen sisällä ajamisesta (jos edes jotenkin sinne sisälle pääsen).
3. Eli helppoa kuin heinänteko on "ajaa" Hesen tai Macin ohi, kun se on tällä hetkellä mahdotonta.
P.s. Vitsailut sikseen, pystyn mainiosti kulkemaan "roskaruokaravintoloiden" ohi, ei tuota mitään vaikeuksia, koska en ole näiden ruokien perään. Joskus ne maistuu. Toiseksi, ei olisi edes varaa niihin vähiä rahojani tuhlata, siksikin helppo ohittaa.
Kyllä, jollen ole kuolemaisillaan nälkään! Ajan mieluummin kauppaan hakemaan naudan jauhelihaa, jonka jälkeen menen kotiin valmistamaan burgerit itse! Voittaa hesen ja mäkkärin eväät 1000-0
Joo, helposti, melkein joka päivä ajan kummankin ohitse, pysähdyn noin 1-2 kertaa vuodessa. Pidän kyllä hampurilaisista, mutta vältän niiden syömistä, koska pidän niitä epäterveellisinä.