Onko pettämistä tälläinen?

Vierailija

Kaverimiehen kans meni viikonloppuna hieman liian pitkälle. Makailtiin lähekkäin, yhtäkkiä hän makaili mun päällä ja pussailtiin. Sit hän pussaili esim. rintoja jne. Mutta pikkarit pysy jalassa koko ajan. Varattuja ollaan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hyvä provo... :D Kukaan ei vaan voi olla noin tyhmä ja kysyä jotai noi tyhmää, paitsi ehkä joku esiteini-ikäinen, ootkos liian akkasin alottanut noi lutkanhommat?

Vierailija

Seuraavaksi tapahtuu; "no vähän suuhun otin, mut ei se oo pettämistä kun ei se mennyt mun alakertaani ollenkaan koskemaan.", "seuraavalla kerralla otan perseeseeni koska sekään ei oo pettämistä."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä itse pettämisenä koska oli koko ajan pikkarit jalassa eikä mies koskenut sinne. Vain muualle.  ap

"Koskenut sinne", heh.

Vierailija

Eikä, mä tiesin joskus 18-vuotiaana tollaset hyyyvin heikkolahjsiset lutkakaverukset,loppujen lopuks ne oli "vähän salaa leikkineet" kumpanenkin toistensa poikakaverin kanssa, koska siis eihän se nyt ollut pettämistä. :D Huhhuh, oli se sitä jakorasioiden aikaa se.

Vierailija

siksi kysyn koska tuntuu melkein petokselta mutta sanon itselle ettei se mennyt niin pitkälle. otan opiksi ja en mene enää samaan sänkyyn köllimään. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä itse pettämisenä koska oli koko ajan pikkarit jalassa eikä mies koskenut sinne. Vain muualle.  ap

Nyt Ap rehellinen vastaus: sallitko saman omalle kumppanillesi? Kun miehellä oli kokoajan kalsarit jalassa, eikä toinen nainen koskenut sinne. Niinpä! Kaikki, mitä et voi kertoa omalle kumppanillesi, on pettämistä.

Vierailija

No ap, ukkosi saa vastedes hyvällä omalla tunnolla suudella naisten rintoja ja tehdä saman heidän kanssaan mitä sinäkin kaverimiehen kanssa, itse rajasi määrittelet joten muista ne kun miehesi kanssa jatkat..

Vierailija

Vastaa ap itse omaan kysymykseesi, onko sinusta ok, että kaverukset suutelevat toisiaan sinne ja tänne, kunhan housut pysyy jalassa? Jos vastaus on kyllä ei ongelmaa, mutta jos vastaus on ei niin...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat