Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö ajamaan hesen tai macin ohi pysähtymättä?

Vierailija

Mä melkeempä aina joudun hakemaan kotipaketin tai sit jään syömään paikan päälle.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Joo, helposti, melkein joka päivä ajan kummankin ohitse, pysähdyn noin 1-2 kertaa vuodessa. Pidän kyllä hampurilaisista, mutta vältän niiden syömistä, koska pidän niitä epäterveellisinä. 

Vierailija

En pysty, sen takia pysähdynkin esim. kauppareissulla syömään noin 2min välein.

Usein on vähän vaikeaa, kun yhdellä reissulla syön noin kymmenen ateriaa, mutta en vaan pysty olemaan pysähtymättä.

Vierailija

No saapa nähdä. Olen kuullut huhuja että tänne olisi tulossa sellainen.
Veikkaan että ostan roskaruokani edelleen kaupasta.

Vierailija

Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.

Vierailija

Hese tai Mac ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita,  koska olen itse tottunut syömään ihan oikeaa ja terveellistä ruokaa. Itse valmistamaani ja paljon parempaa kuin nuo muoviset syöpärasva-annokset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.

Harmi ettei sitä keskustan carrolsia ole enää, tykkäsin siitä big carolinasta, saatoin joskus syödä niitä kaksikin kerralla.

Vierailija

Noiden ohi pääsee helposti. Kiinalaisista tulee otettua välillä ruokaa mukaan ja sushi-paikkojen ohi on tosi vaikea päästä pysähtymättä.

Vierailija

Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.

No, sä olet erillinen entiteetti, ihmiset eivät ole mikään yhteinen olento, joten on mahdollista, että jollekin ne ruoat on hyviä, vaikka sulle ne on vika vaihtoehto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat