Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö ajamaan hesen tai macin ohi pysähtymättä?

Vierailija
20.11.2015 |

Mä melkeempä aina joudun hakemaan kotipaketin tai sit jään syömään paikan päälle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helposti, melkein joka päivä ajan kummankin ohitse, pysähdyn noin 1-2 kertaa vuodessa. Pidän kyllä hampurilaisista, mutta vältän niiden syömistä, koska pidän niitä epäterveellisinä. 

Vierailija
2/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, sen takia pysähdynkin esim. kauppareissulla syömään noin 2min välein.

Usein on vähän vaikeaa, kun yhdellä reissulla syön noin kymmenen ateriaa, mutta en vaan pysty olemaan pysähtymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
4/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saapa nähdä. Olen kuullut huhuja että tänne olisi tulossa sellainen.

Veikkaan että ostan roskaruokani edelleen kaupasta.

Vierailija
5/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.

Vierailija
6/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vihreä valo palaa niin sillon ajan jos taas punainen, niin pysähdyn.

Vierailija
7/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese tai Mac ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita,  koska olen itse tottunut syömään ihan oikeaa ja terveellistä ruokaa. Itse valmistamaani ja paljon parempaa kuin nuo muoviset syöpärasva-annokset.

Vierailija
8/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään noissa n. 2 kertaa vuodessa lasten mieliksi, itse en tykkää, rasvaista ja mautonta höttöä.

Vierailija
9/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluostosten teko on todella hankalaa kun tulee keskustassa pyöriskellessä syötyä sen 8 hampurilaisateriaa.

Harmi ettei sitä keskustan carrolsia ole enää, tykkäsin siitä big carolinasta, saatoin joskus syödä niitä kaksikin kerralla.

Vierailija
10/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden ohi pääsee helposti. Kiinalaisista tulee otettua välillä ruokaa mukaan ja sushi-paikkojen ohi on tosi vaikea päästä pysähtymättä.

Vierailija
11/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ,heh 6!

Vierailija
12/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mielenkiintoinen aihe, en kyllästy koskaan hampurilaisiin.

Vierailija
13/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa asua hampurilaisravintolan yläkerrassa.

Vaikea olisi arvata mitä koko päivän ruokani olisivat.

Vierailija
14/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.

Vierailija
15/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn nyt ihan rehellisesti ja vinoilematta, että oikeastiko ne ruuat ovat teistä niin hyviä, että niitä on vaikea vastustaa? Kun mulle ne on sellaista viimeistä vaihtoehtoa, jos ei kerta kaikkiaan ole mitään muuta auki, ja jotain ruokaa on äkkiä saatava.

No, sä olet erillinen entiteetti, ihmiset eivät ole mikään yhteinen olento, joten on mahdollista, että jollekin ne ruoat on hyviä, vaikka sulle ne on vika vaihtoehto.

Vierailija
16/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen. Tosin nyt tekee tiukkaa kun on lippuja, joilla saa kerrosaterian 5,5 eurolla.

Vierailija
17/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheeh... pyöräilen työmatkalla useamman McD:n, Burger Kingin ja Hesen ohi, joten enhän mä töihin tai sieltä takaisin ehtisi, jos pitäisi jatkuvasti pysähtyä burgerille.

Vierailija
18/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustassa himpun vaikea olisi, jos jokaisessa pitäisi käydä :D

Vierailija
19/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ensiksi mun pitäisi käydä autokoulu ja saada ajokortti, sekä hankkia auto, jotta voin ajaa Hesen tai Macin ohi.

2. Jos meidän Hesen ohi ajan autolla (kun nyt ekaks toteutan 1.), niin tod.näk. saan sakot kauppakeskuksen sisällä ajamisesta (jos edes jotenkin sinne sisälle pääsen).

3. Eli helppoa kuin heinänteko on "ajaa" Hesen tai Macin ohi, kun se on tällä hetkellä mahdotonta.

P.s. Vitsailut sikseen, pystyn mainiosti kulkemaan "roskaruokaravintoloiden" ohi, ei tuota mitään vaikeuksia, koska en ole näiden ruokien perään. Joskus ne maistuu. Toiseksi, ei olisi edes varaa niihin vähiä rahojani tuhlata, siksikin helppo ohittaa.

Vierailija
20/24 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jollen ole kuolemaisillaan nälkään! Ajan mieluummin kauppaan hakemaan naudan jauhelihaa, jonka jälkeen menen kotiin valmistamaan burgerit itse! Voittaa hesen ja mäkkärin eväät 1000-0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan