Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies leipoi työpaikalleen synttäritarjottavaa, miksi?

Vierailija
20.11.2015 |

Miehelläni on tänään syntymäpäivä. Eilen illalla hän yllättäen alkoi leipomaan keksejä työpaikalleen vietäväksi. Hän on kyllä kotona silloin tällöin leiponut lapsen kanssa, ruokaa laittaa useammin. Mutta en muista, että hän olisi koskaan aiemmin vienyt töihin mitään, oli juhlapäivä tai ei.

Tuli mieleen ihan älytön ajatus: saattaisiko siellä töissä olla joku, johon hän haluaisi tehdä vaikutuksen?

Lisäisikö sinun silmissäsi miehen viehätysvoimaa ae, että hän osoittautuisi leipomistaitoiseksi?

Meillä on ollut kotona vähän kireää, koska en ole jaksanut panostaa parisuhteeseen oman, hirvittävän työstressin takia. Itse asiassa en ole edes ajatellut suhteemme tilaa, mutta tuo leipominen jotenkin herätti. Olenko vainoharhainen? Mieheltä on turha kysyä mitään, hän ei vastaa tuollaisiin kysymyksiin. Ja noloa sanoa, mutta en edes tiedä, onko hänen työyhteisössään tällä hetkellä naisia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoiko käpykakun?

Vierailija
22/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää ettei miehensä ole aiempina vuosina mennyt aamulla leipomon kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain työpaikoilla on vaan pakko viedä. Joko kaupan, itse tehtyä tai vaimon tai äidin tekemää.

Ehkä joku innostuu jossain vaiheessa tekemään itsekin.

Kyllä se muuten lisää viehätysvoimaa, pari exääni on näitä jotka eivät keittiöön astu eivätkä ikinä leiponeet ainakaan.

Toiselle ainakin äiti leipoo vieläkin. Ja laittaa suurimman osan aterioista.

Miten niin "pakko"? Ei sellaista työpaikka olekaa, jossa työehtosopimukseen on listattu pullanviemispakko. Itse en pullaa tai leivonnaisia syö, enkä myöskään sitä muille vie.

No kyllä minä olen ollut sellaisessa paikassa jossa akat louskuttaa jo ennakkoon niin paljon että ei siinä hevillä kehtaa olla viemättä.

Vierailija
24/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on tänään syntymäpäivä. Eilen illalla hän yllättäen alkoi leipomaan keksejä työpaikalleen vietäväksi. Hän on kyllä kotona silloin tällöin leiponut lapsen kanssa, ruokaa laittaa useammin. Mutta en muista, että hän olisi koskaan aiemmin vienyt töihin mitään, oli juhlapäivä tai ei.

Tuli mieleen ihan älytön ajatus: saattaisiko siellä töissä olla joku, johon hän haluaisi tehdä vaikutuksen?

Lisäisikö sinun silmissäsi miehen viehätysvoimaa ae, että hän osoittautuisi leipomistaitoiseksi?

Meillä on ollut kotona vähän kireää, koska en ole jaksanut panostaa parisuhteeseen oman, hirvittävän työstressin takia. Itse asiassa en ole edes ajatellut suhteemme tilaa, mutta tuo leipominen jotenkin herätti. Olenko vainoharhainen? Mieheltä on turha kysyä mitään, hän ei vastaa tuollaisiin kysymyksiin. Ja noloa sanoa, mutta en edes tiedä, onko hänen työyhteisössään tällä hetkellä naisia.

Sinuna olisin tästä huolissani. Miksei suhteessa voi puhua mistä vain?

No lähinnä meillä ei ole puhuttu juuri mistään (paitsi lapsen asioista) viimeisen vuoden aikana. Tuntuisi aika hullulta ensimmäisenä puheenaiheena ottaa esiin mahdollinen pettäminen.

Aika erikoista, että yleinen mielipide tuntuu olevan, että on normaalia, että mies leipoo työpaikalleen. Itse en ole ikinä tuollaiseen törmännyt, vaikka usealla miesvaltaisella työpaikalla olen toiminut.

Ap

No mitä jos vaikka puhuisit sen miehen kanssa, esim tänään/viikonloppuna? Eikö sua kiinnosta teidän suhde ollenkaan?

Vierailija
25/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko vainoharhainen?

Mikä tahansa taito lisää viehätysvoimaa.

Olet vainoharhainen.

Vierailija
26/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna olisin tästä huolissani. Miksei suhteessa voi puhua mistä vain?

No lähinnä meillä ei ole puhuttu juuri mistään (paitsi lapsen asioista) viimeisen vuoden aikana. Tuntuisi aika hullulta ensimmäisenä puheenaiheena ottaa esiin mahdollinen pettäminen.

Aika erikoista, että yleinen mielipide tuntuu olevan, että on normaalia, että mies leipoo työpaikalleen. Itse en ole ikinä tuollaiseen törmännyt, vaikka usealla miesvaltaisella työpaikalla olen toiminut.

Ap

No mitä jos vaikka puhuisit sen miehen kanssa, esim tänään/viikonloppuna? Eikö sua kiinnosta teidän suhde ollenkaan?

Kaipa se kiinnostaa, mutta oma jaksaminen on ollut tänä vuonna todella nollassa. Hädin tuskin työn ja muun pakollisen olen jaksanut hoitaa. Miehellä taas omat harrastuksensa ja stressinsä, joten ei hirveästi ole jaksanut kumpikaan panostaa.

On vaan tuntunut, että parisuhteesta ei tarvitse stressata tai sitten se ei ole edes kiinnostanut. Joskus on kyllä tullut väsyneeseen mieleen, että ehkä jaksaisin paremmin lapsen kanssa kahdestaan, mutta silloin pitäisi muuttaa omakotitalosta pois, jota en halua.

Ja leipomoa ei työmatkan varrella ole, kun joku epäili, että mies vie leipomosta töihin pullaa. Kaikki ihmiset eivät asu kaupungissa tai edes kyläkeskuksessa.

Vierailija
27/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Suosittelen vakoiluohjelmiston asentamista miehen puhelimeen, jonka avulla voit nähdä missä mies liikkuu ja kenen kanssa mitäkin viestittelee. :O

Vierailija
28/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Suosittelen vakoiluohjelmiston asentamista miehen puhelimeen, jonka avulla voit nähdä missä mies liikkuu ja kenen kanssa mitäkin viestittelee. :O

Eipä tuo minua kiinnosta. Halusin vain kuulla, millaisia tunteita herättää leipova mies.

Unohtakaa koko juttu.

Ap

Vierailija
29/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tehdä vaikutusta johonkuhun.

Kyllä minäkin saattaisin alkaa katsella työkavereita (kaikkein helpoin tapa hankkia ihmissuhde, jos ei halua baareissa pyöriä) sillä silmällä, jos olisin kotona pelkkä itsestäänselvyys ja toinen olisi aina kuin viulun kieli. Kun joku on ystävällinen ja kiva, sellaisen seuraan hakeutuu mielellään, kenties huomaamattaan.

Vierailija
30/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaat vastauksen mieheltäsi ! Tosin sen jälkeen miehesi pitää sinua seinähulluna...

Vierailija
31/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosiaan hassua, että kaikki pitävät ap:tä vainoharhaisena. Paljon vähemmästäkin täällä on käsketty jättää mies.

Uskon helposti, että parisuhdeongelmainen mies etsii juttukaveria muualta, tosiaan helpoiten työpaikalta. Etenkin, kun ap:tä ei tunnu tippaakaan kiinnostavan, mihin oma perhesuhde etenee.

Vierailija
32/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OT, mutta mitä annoit miehellesi synttärilahjaksi?

Vierailija
33/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on selvästi kyse työpaikan tavasta tuoda muille tarjottavaa omana merkkipäivänä. ehkä jollain toisella on ollut merkkipäivä viime viikolla ja mies on siitä ajatellut että ehkä hänkin tuo jotain. toisten miesten silmissä on hienoa leipoa tuomiset itse.

Vierailija
34/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka olisi kuinka tapana leipoa, niin moniko mies itse leipoo? Minä en tunne yhtäkään. Toisaalta tunnen pari, jotka leivottavat muilla ja valehtelevat leiponeensa itse.

Ap, miehelläsi on jotain meneillään.

Vierailija
35/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää ettei miehensä ole aiempina vuosina mennyt aamulla leipomon kautta?

Uuh, salaa maksullisia palveluita. Tiedä tässä kumpi on pahempi, tuo vai vaimon silmien edessä avoimesti touhuaminen.

Vierailija
36/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä tunnet miehesi paremminkin kuin me, jos susta tuntuu että taustalla on jotain mitä mies ei halua kertoa, varmasti siinä onkin.

Teidän tilanne kuulostaa niin samanlaiselta kuin meidän, että pakko sanoa, ala puhua miehen kanssa nyt, älä vasta pikkujouluhässäkän jälkeen, kun melkein erottiin. Jouduttiin ikävimmän kautta kohtaamaan asiat joista ei oltu jaksettu puhua, ja vasta sitten tajuttiin, että oikeasti rakastetaan toisiamme edelleen. 

Vierailija
37/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuokin on jotenkin väärin.... sillee....

Vierailija
38/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meillä useimmiten mies joka leipoo. Tosin harvemmin mitään makeaa.

Vierailija
39/40 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun leipova mieskin on  epäilyttävä hyypiö.

Eroa pois, niin ei tarvitse epäillä mitään.

Vierailija
40/40 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selviskö mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän