Kannattaako ostaa Huawei Honor 7?

Hopottaja

Onko järkevää ostaa Huawein Honor 7?

Tarvisin kaksi SIM-korttipaikkaa puhelimeen ja uudessa Huawein mallissa se löytyy.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko järkevää ostaa Huawein Honor 7?

Tarvisin kaksi SIM-korttipaikkaa puhelimeen ja uudessa Huawein mallissa se löytyy.

Mä hankkisin Oneplus 2 jos tuplasimmin tarttisin. Ei kokemusta Huaweista mutta Oneplus Onesta.

Vierailija

Minulla  on nyt puoli vuotta ollut Honor 6, johon olen oikein tyytyväinen, myös hankintahintaan. Voisin ostaa 7:n, jos nyt uutta tarvitsisin.

Vierailija

Erittäin hyvä puhelin, mitä oon kokeillu! Itselläni on s6 ja kyllä tuo pärjää sille erittäin hyvin! On kivan näköinen ja varsinkin sormenjälkilukija hakkaa sampan vastaavan mennen tullen.

Ostin vaimokkeelle tuon ja pidän kyllä ihan pätevänä pelinä. En 2 sim ominaisuuden käytöstä tiedä mitään, mutta kannattaa huomioida että se toinen sim vie sitten muistikortin paikan pois. Ja sitä tallennustilaa ei pakollisten softien asennuksen jälkeen jää, kuin alle 10gb

Vierailija

Itsellä ei just tosta 7 ole kokemusta,mutta 4x on. Voin ihan rehellisesti sanoa monien iphoneiden, samsungeiden, nokioiden yms jälkeen että Huaweissä on hinta-laatusuhde yksinkertaisesti paras. Suosittelen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat