En saanut pakettia postilakon takia!
Hitto kun ärsyttää! Tänään paketti on ollut lähetettynä jo keskiviikosta asti. Ei tullut noutamisilmoitusta, kuten toimittaja lupasi, että paketti on perillä ennen viikonloppua.
Nyt meni suunnitelmat uusiksi.
Prkl
Kommentit (31)
Mulla seisoo raha kiinni paketissa. Vituttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kummilapsen lahja tilattu ulkomaisesta nettikaupasta..
Kerro sille, että elämä muuttuu paremmaksi sitten, kun sinunkin työpaikkasi siirretään ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummilapsen lahja tilattu ulkomaisesta nettikaupasta..
Kerro sille, että elämä muuttuu paremmaksi sitten, kun sinunkin työpaikkasi siirretään ulkomaille.
Ei tarvitse siirtää kun koneet korvaa ne. Ei näillä hinnoilla kannata ihmistä pitää tekemässä sitä työtä.
Jos tämä lakko jatkuu viikkoa pitempään, siirrän kaiken mahdollisen postini sähköiseksi, kuten e-laskuiksi. Eipä tarvitse sitten jatkossakaan meidän laatikolle kovin usein vaivautua, kun ei työ kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, toivottavasti ei kestä pitkään, aika monella on varmaan joko tilattu tai aikeena tilata joululahjoja nettikaupasta...
Sitten tilataan vain kaupoista, jotka eivä toimita postin kautta. Postilta vähenee kuljetettava, joten voi taas vähentää väkeä (ja työväki uuteen lakkoon).
Vihaan postilaitosta yhä enemmän. Monta kirjettäni ovat ehtineet jo kadottamaan ja monta tavaraa hajottamaan. Ja nyt lopettavat sitten jakelun kokonaan! Viime joulukuussa kadottivat joululahjan, jonka lähetin ystävälleni. Se ärsyttää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ärsyttää! Tänään paketti on ollut lähetettynä jo keskiviikosta asti. Ei tullut noutamisilmoitusta, kuten toimittaja lupasi, että paketti on perillä ennen viikonloppua.
Nyt meni suunnitelmat uusiksi.
Prkl
Jäi TOR-verkosta tilatut muuntohuumeet postiin...
Vierailija kirjoitti:
Mun koiran allergiaruoka ei tullut. Ruokaa on onneksi vielä maanantaihin asti, mutta sitten mun pitää ajaa 350km hakemaan sitä eläinlääkäriltä sen sijaan että kusti polkaisisi säkin meidän kotiovelle. Postilaisilla on niin härskin isot palkat, edut ja irtisanomisedut, että mua ainakin hävettäis lakkoilla jos olisin postilainen.
Voisit tietysti tehdä piskin ruoan itse, mutta aja vain 350km, jos ei ole muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan postilaitosta yhä enemmän. Monta kirjettäni ovat ehtineet jo kadottamaan ja monta tavaraa hajottamaan. Ja nyt lopettavat sitten jakelun kokonaan! Viime joulukuussa kadottivat joululahjan, jonka lähetin ystävälleni. Se ärsyttää vieläkin.
Kusti kössi sen.
Helsingistä lähettämäni paketit ovat menneet kahdessa päivässä perille. Niissä on ollut vastaanottajan puhelinnumero, johon viesti paketin saapumisesta on ilmoitettu. Olen seurantakoodista nähnyt että vastaanottajat ovat käyneet noutamassa pakettinsa ihan muutaman päivän sisällä. Olen ollut ihmeissäni, mutta tietysti iloinen että homma on hoitunut tosi sujuvasti lakosta huolimatta.
herroja.. :D Vasemmisto pitää itse näitä luokkaeroja yllä, jotta voi piiloutua sen taakse kun ei laiskuudeltaan jaksa tehdä töitä.
Herroja ovat he jotka eivät pelkää töitä ja ovat ahkeria.