Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähäinen seksi lapsiperheessä /parisuhteessa

Vierailija

Paljon täällä puhutaan pettämisestä ja puolin ja toisin naiset ja miehet haaveilee seksistä eläessään itse parisuhteessa, jossa ei ole seksiä.

Minulla onkin kysymys näille ihmisille jotka ovat parisuhteessa se osapuoli, joka ei halua seksiä. Miksi ette halua seksiä enempää? Uskotteko kumppaninne olevan tyytyväinen? Miksi ette kumppanin vuoksi edes yritä? Kärsittekö itse tilanteesta? Yritättekö ratkaista asiaa lukemalla kirjoja, terapialla, tms mikä voisi innostaa seksiin ?

Te jotka kirkkain silmin väitätte että seksi kerran puolessa vuodessa riittää, ei ole aikaa ja väsyttää (siis seksihän voi kestää puolikin minuuttia jos haluaa olla nopea), onko totta että ette yhtään enempää kaipaa?

Ja ymmärrän etteivät kaikki ihmiset ole niin seksuaalisia, ja vähään seksiin voi olla molemmat osapuolet tyytyväisiä, tämä kysymys on nyt suunnattu näille ketkä itse tai kenen kumppani ei ole tyytyväinen tilanteeseen.

Kommentit (2)

Vierailija

Meill ä minä olin suhteen alussa aktiivisempi osapuoli, enkä saanut aina kun halusin. Nyt taas minulla ei niinkään himota, mutta miehellä tekee mieli senkin edestä. Yhtä tasapainoilua siis. Lopputuloksena seksiä 1-4 kertaa viikossa.

Syy haluttomuuteeni on osaksi se, etten saanut tarpeeksi vastakaikua alkuvaiheessa. Toiseksi vanhenemiseni, vaikka fyysisiä esteitä ei olekaan, mutta tulevat vaihdevuodetko ne jo kolkuttelee?

Ongelma en tästä ota. Rennosti mennään, kun ollaan puolison kanssa vielä hyvät "ystävätkin".Mies saa sen verran, ettei voi väittää puutteessa olevansa ja nautin minäkin useimmiten : )

Vierailija

Mies ei vain kiihota mua enää ollenkaan. En voi sanoa, että rakkaus miestäni kohtaan olisi loppunut, koska en halua kuitenkaan erota ja mies on tosi mukava ym. ym.

Ollaan myös tosi vieraannuttu toisistamme seksin suhteen, kun sitä ei ole ollut enää pitkiin pitkiin aikoihin. Aloitteen tekeminen on koko ajan vain vaikeampaa vaikka haluaisikin.

Lisääksi mä en ole nähnyt miestäni edes alasti ainakaan vuoteen. Eikä mies minua. Ei edes alusvaatteet päällä. Mies ei edes tiedä millaisia alusvaatteita minulla on.

Mistään seksiin liittyvästä ei olla ikinä koko pitkän suhteen aikana puhuttu, joten seksi on ollut aina vähän sellainen "tabu" meidän suhteessa. Sekin sitten tekee asiasta nyt vaikeamman.

Ja kun ei ole läheisyyttä päivisin, niin illalla sitten tuntuu ihan hullulta alkaa harrastamaan seksiä sen ihmisen kanssa, jota ei ole edes alasti nähnyt ja jonka kanssa jutellaan vain kaupassakäynnistä.

Todellakin haluaisin haluta vielä miestäni ja että meillä olisi hyvää seksiä, mutta se tuntuu vaan niin vaikealta ja hyvin hyvin epätodennäköiseltä. Ensin pitäisi saada kuntoon tuo ns. päiväaika, että uskaltaa edes ne alusvaatteet päällä kävellä toisen edessä ja että voisi keskustella siitä seksistä ja kaikesta muustakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat