Mikä voi saada ihmisen haisemaan koko ajan pahalle?
Siis vaikka peseytyy ja on puhtaat vaatteet? Joku sairaus?
Kommentit (67)
Et sä pahalle ap haise. Muut saavat sut vaan kuvittelemaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Et sä pahalle ap haise. Muut saavat sut vaan kuvittelemaan niin.
Älä jaksa valehdella ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mille haisee ihminen, jolla on diabetes?
Mansikalta, makealta ja sokeriselta siirappiselta mansikalta.
Yksi kaverini haisee, koska pesee pyykkinsä käsin liian alhaisessa lämpötilassa. Häne pyykkinsä on aina sellaista vetelää kuivuttuaan. Haisee vähän kuin likaiselta meikiltä se pyykki. Ei tunnu esim pyyhkeet iholla puhtaankarheilta. Konepesu tekisi ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koskaan ole tullut töissä tilannetta, jossa olisin haistellut työkaverin päänahkaa.
Jotenkin tuntuu, että nää hajuneurootikot ovat lisääntymään päin. Saattaa olla työpaikkakiusaamisen väline myös. Mikäs sen mehukkaampaa, kuin alkaa väittämään että en voi työskennellä kun X haisee.
Taliköhnän tunnistaakseen ei tarvitse todellakaan nuuhkia päänahkaa. Riittää kun on parin metrin päässä tai ajaa hississä sen jälkeen kun sillä on joku taliköhnäinen ajanut sua ennen. Koko kori haisee niin että vesi silmistä sirisee. Sama on tietysti tupakoijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koskaan ole tullut töissä tilannetta, jossa olisin haistellut työkaverin päänahkaa.
Jotenkin tuntuu, että nää hajuneurootikot ovat lisääntymään päin. Saattaa olla työpaikkakiusaamisen väline myös. Mikäs sen mehukkaampaa, kuin alkaa väittämään että en voi työskennellä kun X haisee.
Mitenkähän yleistä just tuo "hyi-haisee" -kiusaaminen oikeasti on? Tännekin tuosta hajuneuroosista kirjoittelee useampi ihminen ja englanninkielellä löytyy kokonaisia sivustoja näitä potemisia...
Mies tuoksuu hyvälle jos hänellä on Isot Munat tai rutkasti rahaa. Mulla on pienet Munat ja oon ruma ja köyhä, naiset sanoo että haisen pahalle. Käyn pesulla säännöllisesti ja käytän hajusteita, en tosin kalliita kun ei ole varaa. Olen köyhä siks kun mulla on pienet Munat. Vertauksen vuoksi mun siskon mies on Laiska ja persaukinen, mutta on Isot Munat, naiset kuolaavat. Hän on myös narsisti vaimonhakkaja linnakundi murhamies. Olen huomannu että Isot Munat ratkaisee kaikki
Vierailija kirjoitti:
Peseekö pelkällä vedellä tai hajusteettomilla tuotteilla? Millä pesee vaatteet, jollain pesupähkinöillä vai oikeilla pesuaineilla? Onhan näitä syitä.
Plus että peseehän henkilö hiukset shampoolla? Tämäkään ei ole ajassamme itsestäänselvyys. Tai happamen hajuinen dödö eikä muita parfyymia. Tekee joillain tuon ilmiön.
Perussuomalaisuus. Monet perussuomalaiset on peseytymiskriittisiä, monet ovat jopa vesikrittisiä eli eivät kuluta vettä sisäisesti tai ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Peseekö pelkällä vedellä tai hajusteettomilla tuotteilla? Millä pesee vaatteet, jollain pesupähkinöillä vai oikeilla pesuaineilla? Onhan näitä syitä.
jos käyttää hajusteettomia tuotteita, niin ne on kyllä yhtä tehokkaita kuin hajustetutkin. Niiden käyttäjä ei vaan haise sitten millekään, ei ainakaan synteettiselle.
Tupakointi, alkoholismi, valkosipuli.
Laktoosi-intoleranssi, keliakia, pdoriaasis, inkotenssi ongelmat, hiivasieni tai muut sieni sairaudet..
Huonosti valittu epäsopiva hajuvesi /partavesi tai dödö tai muut kemikaalien tai kosmetiikan tuoksut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini haisee, koska pesee pyykkinsä käsin liian alhaisessa lämpötilassa. Häne pyykkinsä on aina sellaista vetelää kuivuttuaan. Haisee vähän kuin likaiselta meikiltä se pyykki. Ei tunnu esim pyyhkeet iholla puhtaankarheilta. Konepesu tekisi ihmeitä.
Tulin just lisäämään väärin pestyn pyykin.
Pesemättömät hampaat ja kurkkuun jääneet proput.
Kengät ja hiki
Kissan, koiran , kanin tai muun lemmikin hajut.
Ahdistus esimerkiksi voi aiheuttaa hikoilua joka haisee voimakkaasti.
Kaikki kehollinen kärsimys, ei välttämättä ole sairauksista siis kysymys ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mille haisee ihminen, jolla on diabetes?
Diabetekselta eli diabeteshajulta
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi, alkoholismi, valkosipuli.
Tupakointi ei saa ihmistä itseään haisemaan pahalle, tupakan haju on eri asia jos siitä hajusta ei pidä.
Alkoholi ja alkoholismi voi kyllä tehdä pahaa hajua koska keho puhdistaa itseänsä.
Valkosipuli on voimakas tuoksultaan ja saattaa haista sekin mutta ei se yksin ihmistä saa haisemaan pahanhajuiselta.
Hoitamattomat hampaat ja siitä hengitys. Ihan hirveä lemu joka menee kauaskin. Hammaslääkärin pelko?
Sun kannattaisi oikeasti yrittää irti alkoholista! Kuulostaa tosi pahalta tuo sun tilanne!!!