Teini-ikäinen kissani kiroili ja näytti minulle keskikynttä! Miten toimisitte tässä tilanteessa?

Vierailija

Iltaruoan jälkeen tuli puheeksi kissan kanssa hänen energiakissannappuloiden käyttönsä. Tilanne kärjistyi riidaksi jonka päätteeksi kissani näytti keskikynttä ja painui sähisten huoneeseensa. Onko teillä ollut samaa? Miten olette toimineet?

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Ole onnellinen että teillä tuo murrosikä on noin helppo. Meidän kissa jäi kiinni kissanmintun käytöstä. Neidin huoneesta löytyi ruohopussi. Väitti eläinkaupasta ostaneensa, mutta tunnusti lopulta :(

Vierailija

Puhu hänen kanssaan, kissasi on nyt herkässä iässä ja etsii itseään. Odotas kun hän tajuaa ettet ole hänen oikea äitinsä etkä edes samaa lajia.

Vierailija

Meidä kissa on saanut esitellä keskikynttä ihan vapaasti. Ja kas kummaa, kun sitä ei mitenkään noteerattu, on kynsikin pysynyt ruodussa.

Ja täytyy tunnustaa, minä pahimpina aikoina näytin kissalle keskisormea takaisin ;9

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidä kissa on saanut esitellä keskikynttä ihan vapaasti. Ja kas kummaa, kun sitä ei mitenkään noteerattu, on kynsikin pysynyt ruodussa.

Ja täytyy tunnustaa, minä pahimpina aikoina näytin kissalle keskisormea takaisin ;9

En nyt tiedä onko tuo hyvä tapa, että menee kissan tasolle tuossa. Sen ymmärrän, että joskus väsyy noihin sähinöihin ja muuhun, mutta kai sitä pitäisi pystyä pysymään ihmisenä ja aikuisena kriiseissäkin.

Vierailija

Meillä on ollut samaa mutta hamsterin kanssa :( uhkasi päälle vielä irtisanoa itsensä keski-pohjanmaan jyrsijät ry:stä. Pelkään että nuori pilaa tulevaisuutensa :(

Vierailija

Pistä keskikynnen näyttelylle täysstoppi!
Selitä kissallesi että se on ehkä loukkaavinta mitä kissa voi tehdä. Minä en katsoisi tuota päivääkään! Ja energiakissannappulat pois!

Vierailija

Ota nuori syliisi ja halaa. Vaikka se sähisee ja näyttää keskikynttään, niin sille on silti tärkeää tuntea olevansa rakastettu.

T. Kissasuhdeterapeutti

Vierailija

Oma teini-ikäinen persialaiseni haluaa sanoutua irti Suomen Rotukissayhdistyksestä! Vaikea myöntää mutta olen hiukan pettynyt. Pelkään että kissa alkaa hillumaan kylillä ja unohtaa kaikki arvot mitä olen sille opettanut.

Vierailija

Meidä teinikissa räplää koko ajan älylaitteitaan. Ärsyttää ruokapöydässä kun se ei keskity syömiseen ja puolet ruoista tarttuu viiksiin. Olen sanonut asiasta mutta sain vain sähinää vastaukseksi.

Vierailija

Meidän kissa on tällä hetkellä huumevieroituksessa. Kissanmintun käyttö lähti täysin käsistä/tassuista. Kävin eilen katsomassa ja kovin ankealla päällä se oli.
Kannattaa hakea apua mahdollisimman pian. Voimia sinne!

Vierailija

Meillä olivat yhden yön keskenään kotona, ja kotiin palatessa oli esineitä heitelty hyllyiltä lattialle ja verhot oksennuksessa. Epäilen, että täällä on pidetty kotibileitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä olivat yhden yön keskenään kotona, ja kotiin palatessa oli esineitä heitelty hyllyiltä lattialle ja verhot oksennuksessa. Epäilen, että täällä on pidetty kotibileitä.
Luultavasti siellä on ollut koiriakin paikalla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat