Teini-ikäinen kissani kiroili ja näytti minulle keskikynttä! Miten toimisitte tässä tilanteessa?
Iltaruoan jälkeen tuli puheeksi kissan kanssa hänen energiakissannappuloiden käyttönsä. Tilanne kärjistyi riidaksi jonka päätteeksi kissani näytti keskikynttä ja painui sähisten huoneeseensa. Onko teillä ollut samaa? Miten olette toimineet?
Kommentit (74)
Palstan vakiorangaistukset: otat puhelimen takavarikkoon, samoin tietskan ja sitten vielä kk:n kotiaresti. Kyllä se siitä.
Ole onnellinen että teillä tuo murrosikä on noin helppo. Meidän kissa jäi kiinni kissanmintun käytöstä. Neidin huoneesta löytyi ruohopussi. Väitti eläinkaupasta ostaneensa, mutta tunnusti lopulta :(
Puhu hänen kanssaan, kissasi on nyt herkässä iässä ja etsii itseään. Odotas kun hän tajuaa ettet ole hänen oikea äitinsä etkä edes samaa lajia.
Se nyt on ihan sama mitä teet, ei kissaa kiinnosta.
Meidä kissa on saanut esitellä keskikynttä ihan vapaasti. Ja kas kummaa, kun sitä ei mitenkään noteerattu, on kynsikin pysynyt ruodussa.
Ja täytyy tunnustaa, minä pahimpina aikoina näytin kissalle keskisormea takaisin ;9
Vierailija kirjoitti:
Meidä kissa on saanut esitellä keskikynttä ihan vapaasti. Ja kas kummaa, kun sitä ei mitenkään noteerattu, on kynsikin pysynyt ruodussa.
Ja täytyy tunnustaa, minä pahimpina aikoina näytin kissalle keskisormea takaisin ;9
En nyt tiedä onko tuo hyvä tapa, että menee kissan tasolle tuossa. Sen ymmärrän, että joskus väsyy noihin sähinöihin ja muuhun, mutta kai sitä pitäisi pystyä pysymään ihmisenä ja aikuisena kriiseissäkin.
Meillä on ollut samaa mutta hamsterin kanssa :( uhkasi päälle vielä irtisanoa itsensä keski-pohjanmaan jyrsijät ry:stä. Pelkään että nuori pilaa tulevaisuutensa :(
Pistä keskikynnen näyttelylle täysstoppi!
Selitä kissallesi että se on ehkä loukkaavinta mitä kissa voi tehdä. Minä en katsoisi tuota päivääkään! Ja energiakissannappulat pois!
Ota nuori syliisi ja halaa. Vaikka se sähisee ja näyttää keskikynttään, niin sille on silti tärkeää tuntea olevansa rakastettu.
T. Kissasuhdeterapeutti
Oma teini-ikäinen persialaiseni haluaa sanoutua irti Suomen Rotukissayhdistyksestä! Vaikea myöntää mutta olen hiukan pettynyt. Pelkään että kissa alkaa hillumaan kylillä ja unohtaa kaikki arvot mitä olen sille opettanut.
Meidä teinikissa räplää koko ajan älylaitteitaan. Ärsyttää ruokapöydässä kun se ei keskity syömiseen ja puolet ruoista tarttuu viiksiin. Olen sanonut asiasta mutta sain vain sähinää vastaukseksi.
Meidän kissa on tällä hetkellä huumevieroituksessa. Kissanmintun käyttö lähti täysin käsistä/tassuista. Kävin eilen katsomassa ja kovin ankealla päällä se oli.
Kannattaa hakea apua mahdollisimman pian. Voimia sinne!
Meillä olivat yhden yön keskenään kotona, ja kotiin palatessa oli esineitä heitelty hyllyiltä lattialle ja verhot oksennuksessa. Epäilen, että täällä on pidetty kotibileitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olivat yhden yön keskenään kotona, ja kotiin palatessa oli esineitä heitelty hyllyiltä lattialle ja verhot oksennuksessa. Epäilen, että täällä on pidetty kotibileitä.
Luultavasti siellä on ollut koiriakin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti siellä on ollut koiriakin paikalla.
Todennäköisesti koko lähialueen teinit.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ollu katukollitkin paikalla ja ne ei kuule tyydy pelkkään veteen/maitoon/kermaan, ehei. Ettei olis kohta teiniäitiys edessä? Tarkkaile tilannetta.
Naapurin teinikissa oli kosteana iltana päättänyt ottaa smiley-tatuoinnin peppuun. Nyt se näkyy aina kun kissa pitää häntää ylhäällä.
Käy vielä pahimmillaan niinkuin meillä! Teininä karkasi ikkunan raosta (en edelleenkään ymmärrä miten mahtui pienestä tuuletusräppänästä ujuttautumaan) ja lähti miehiin! Ei ollut mitään kiiman merkkejä neidillä. Soittelin putkat (=kissatalot) läpi ja parin päivän päästä joku oli vienyt hulttion sinne ja haettiin kotiin.
Neiti oli sitten pieniin päin eikä mitään tietoa isästä! Kolme pientä vaavia syntyi. Tämän jälkeen käytiin steriloimassa. Ei kyllä uskoisi kun nyt katsoo tuota vähän varttuneempaan ikään päässyttä matamia.
Mun nuori aikuinen poika nuoleskelee pallejaan. Joka päivä.
Oon yrittänyt ottaa asian puheeksi, mutta en kuitenkaan haluaisi myöskään antaa sellaista kuvaa että kaikki ruumiilliset nautinnot on väärin.
Voisi edes mennä huoneeseensa tai nurkan taakse, eikä tulla viereen sohvalle voimistelemaan pallit taivasta kohden.
Oon toiminut kuten teini-ikäisen kissan kissaäiti. Purin sitä niskaan ja näytin kuka täällä talossa määrää.