Teini-ikäinen kissani kiroili ja näytti minulle keskikynttä! Miten toimisitte tässä tilanteessa?
Iltaruoan jälkeen tuli puheeksi kissan kanssa hänen energiakissannappuloiden käyttönsä. Tilanne kärjistyi riidaksi jonka päätteeksi kissani näytti keskikynttä ja painui sähisten huoneeseensa. Onko teillä ollut samaa? Miten olette toimineet?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on WT!
Tuota en kyllä usko! Kissa voi olla mitä tahansa, mutta WT se ei ole milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on WT!
Tuota en kyllä usko! Kissa voi olla mitä tahansa, mutta WT se ei ole milloinkaan.
Nyt on tunnustettava, että meidän poikakisu on kyllä vähän wt...
Tyttökissa on ylväs primadonna, joka kulkee nokka pystyssä ja arvonsa tuntien. Silittää pitää, mutta läppäisy tulee jos silität väärin. Ruoaksi kelpaa vain lohta sisältävät ruoat, Sheba on erityisesti herkkua.
Poika taas syö kaiken mitä eteen tulee, roskaruokaa söisi pelkästään jos saisi päättää. Makoilee lattioilla ketarat ojossa kuin sammunut juoppo ikään, helposti höynäytettävä ja härnää välillä meidän primadonnakisua ihan vaan härnäämisen ilosta.
On se vähän WT :/
Meillä ei nuoriso keskikynttä näyttele, kynnet leikataan säännöllisesti. Sen sijaan kulmahampaita väläytellään ja irvistellään, mutta eihän tuollainen naamanvääntely nyt oikein sopivaa ole. Kissanminttua olen kyllä antanut luvan käyttää, kunhan se pysyy hallinnassa. Ehkä alan kasvattamaan sitä itse omaan hyötykäyttöön...
Kun kerroin teinikissalle tänään kissanmintun käytön vaaroista ja siitä että sen käyttö saa loppua tässä taloudessa, niin kisse heittäytyi selälleen lattialle ja näytti keskikynttä jokaisella tassulla. Hupaisan näköistä :D
Kissanminttu pitää laillistaa! Se on luonnontuote ja ei sekoita päätä ihan niin pahasti kuin alkoholi!
Pari vuotta sitten kissani irtisanoutui kissaliitosta, shokkivärjäsi turkkinsa pinkiksi ja lävisti nenänsä. Nyt tuo kapinavaihe on jäänyt suurimmksi osaksi taakse, mutta vielä se joskus vandalisoi kotiamme raapimalla ovenkarmeja. Ihana kissa, vaikka teini-ikä oli myrskyisä.
Kissanmintun viihdekäyttö on lisääntynyt huimasti parissa vuodessa.
Huolehtikaa murrosikäisistä kissoistanne!
Syrjääntyykö narkkarikissa helposti yhteiskunnasta?
Vierailija kirjoitti:
Syrjääntyykö narkkarikissa helposti yhteiskunnasta?
Yli 70% huumeriippuvaisista kissoista syrjäytyy lopullisesti, mutta kun tilanne huomataan ajoissa, voidaan kissaa auttaa taas saamaan elämästä otteen.
Jos epäilet että kissallasi on ongelmia huumausaineiden kanssa, ota yhteyttä:
Kissani on alkanut kuunnella Cheekkiä ja mankuu keikoille. En vielä päästä sitä sinne kiljumaan kun on kuitenkin aika pieni. Jäisi jalkoihin.
kodittomat.info/lemmikit/kissat-1
Olen varma että suuri osa näistäkin on teininä karanneita kissoja. Mistä lie sillan alta löydetty :( Minä ainakin teen kaikkeni ettei kissani kuvaa ole tuolla ikinä!
Kissani joutui teinivuosinaan putkaan useammin kuin kerran. Aina sai selitellä kissatalojen virkailijoille kollin käytöstä.
Nyt menee paremmin ja kissa on jopa raitistunut.
Mun teinikissalla on vuorokausirytmit siis niin sekasin. Se saattaa makoilla päivän pitkän ja sitten illan pimetessä pitää lähtee baanalle. Siellä se sitten vehtaa ties missä, ei tuu kotiin vaikka kuinka laitetaan viestiä ja huudellaan perään. Sit joskus kahden maissa raapii ikkunaa ja tulee vasta kotio.
Varmaan noihin itsenäistymisvaiheisiin liittyy kans justiin tää että välillä sitä ollaan niin isoa kissaa ja teillä tietymättömillä ja sitte taas välillä ollaan niin äidin poikaa ja tullaan viereen nukkumaan.
Minä olen antanut kissan kokeilla vähän kisssanminttua kotona. Koska asia kissaa joka tapauksessa kiinnostaa, on parempi tutustua kissanminttuun valvotuissa ja turvallisissa oloissa. Uhkailkaa nyt niillä kisu-ilmoituksellanne, mutta meillä 16 v. kissa saa joulupöydässä vähän maistaa kissanminttua.
Mä taas kissamammana löin sitä ensin päähän ja sitten rähisin ja ajoin sängyn alle, siellä miettiköön käytöstään ja ehkä päästän pois iltapalalle.
Lopuksi käännyin ja nostin hännän pystyyn poiskävellessäni ja näytin p*reiän, niin tietää kuka käskee.