Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä menee aikaa iltatouhuihin ( iltapala, pesut, iltasatu ) ja

Vierailija
10.02.2006 |

monenko aikaa aloitatte ne yleensä jos aamulla on lähtö töihin/ tarhaan / kouluun?



Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut käytännössä pitäis olla sängyissä yhdeksältä. pesuihin ja pisuihin menee ehkä 20min yhteensä, iltapalaa voisivat mutustaa tunnin puoltoistakin hyvinkin... pakko pistää stoppi jossain vaiheessa. tai alottaa seitsemältä... :-)

Vierailija
2/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuja lapset ei halua kuunnella (ovat 9v ja 5v) ....ja välillä voi vierähtää tuntikin jos lapset kiukuttelee... ja välillä taas alle puolessa tunnissa.arkisin iltatoimet aloitetaan n.klo 20 ja klo 21 menevät nukkumaan. viikonloppusin noista ajoista ei olla niin tarkkoja siis pe ja la iltasin...yleensä menevät vasta 23 nukkumaan.sunnuntaisin sitten taas ajoissa sänkyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuron syönti, hampaiden ja kasvojen pesu, vaipan vaihto ja yöpuvun laitto, sitten unilelun etsintä ja sänkyyn.

Vierailija
4/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika nukahtanut yhdeksän maissa. Joka ilta sama juttu kun on kotihoidossa ei aamulla menoja. JOskus saa valvoa pitempään, mutta yleensä ei jaksa

Vierailija
5/6 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapuuro, pesu, voidetta, yövaippa, yövaatteet, tuutulaulua, valot pois ja omaan sänkyyn.



Meidän 7 kk poika nukahtaa lähes minuutin tarkasti yhdeksältä yöunille, ja minulle tulee usein kiire että ehdin syöttää puuron ym.

Vierailija
6/6 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kolme (2, 6, 9). Iltapala syödään klo 19 ja siitä sitten suoraan pesut, pisut ja sadut. Iltapalassa yleensä kestää, koska kaikilla on paljon asiaa. Toinen aikaa vievä asia on saada isommat katsomaan, että aamua varten on vaatteet valmiina.



Sängyssä ollaan viimeistään 20.30. Paitsi, jos äiti innostuu lukemaan liian pitkään iltasatukirjaa.