15v tytön joululahjalista

Vierailija

Laittakaapa jakoon mitä meinaatte ostaa.
Itselläni on ostoslistalla 2 kirjaa, pyjama+pörrösukat, vesivärit+paperia (laadukkaat taitelijatarvikekaupasta), power bank eli varalaturi, scholl sähköinen kynsiviila/kiillotin.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Kuusitoista-vuotiaani saa uuden iPhone 6s-puhelimen. Muuta en osta, saa kyllä sitten isältää, mummoiltaan ja kummiltaan lahjoja.

Vierailija

Minusta hyvät lahjat! Toi Schollin härpäke on ilmeisen haluttu, meidän 16-vuotias haluaa sellaisen ja samoin kuulemma monet kaverinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika onnettomat lahjat. Mulla 14 ja 17 vuotiaat tytöt eivätkä koskaan ole saaneet noin köyhiä joululahjoja.

No listaapa mitä ovat saanet, esim viime vuonna.

Vierailija

Hyvät joululahjat APllä!

Mulle jäi epäselväksi että oliko tarkoitus jakaa omia lahjatoiveita vai lasten toiveita? Jos listaan vaikka sitten molempia.

Itse toivon suklaata, mutta sitä on tylsä avata paketista, eli pakettiin haluaisin uuden Pikku Myy mukin ja muut Myyn sarjaan kuuluvat. Lisäksi harrastan elokuvissa käyntiä, eli lahjakortteja sinne. Lisäksi joku yllättävä ja/tai hyödyllinen lahja, jota en osaa toivoa. Yleensä tällaisenkin saan joltakin.

Omia lapsia mulla ei ole, mutta siskon tytölle on jo valmiina Dubloja, nukke ja muumilautanen. Tytöllä vasta ensimmäinen joulu, joten toiveet eivät ole omia vaan äitinsä hänelle toivomia. Muita lahjottavia lapsia ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän tyttö sais raivarin noista, ihan liian mitättömät :(

Tää kiteyttää hyvin sen tosiasian, että nykymaailma on ihan liian materialisoitunutta!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat