Mistä tietää välittääkö ex vielä vai vedättääkö tahallaan loukatakseen.

Vierailija

Minä en tiedä missä mennään. Erottiin hirveällä riidalla niin kuin moni ja erottu jo muutenkin moneen kertaan. Hän sanoo että vähääkään ei välitä minusta. Kävi kuitenkin viikonloppuna ja meillä oli mukavaa ja seksiäkin oli. Sittemmin ollaan istuttu iltaa ihan vaan telkkaria katsellen. Enää ei riidellä ja jutellaan somessa sellaiset 2-7 tuntia päivässä. Hän kuitenkin tapailee muita naisia mutta aina painottaa että silleen hänellä ei ole ollut ketään, mutta ilmoittaa kyllä koska on treffit ja painottaa koko ajan kuinka hienoa elämä nyt on. Omatoimisesti oli kuitenkin minulle etsinyt uusia huonekaluja jos tykkäisin. Sitten muu käytös taas osoittaa ihan toista. Olenko joku varapatja ennen varsinaista suhdetta?

Kommentit (4)

Vierailija

Ala itsekin treffaileen muita? Sitten vaan kertoilet exälles et voi kun ei nyt ehdi kun on sen ja sen kanssa menoa.

Itse olen pitänyt exät exinä, ei mitään kontaktia sen jälkeen kun ollaan erottu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ala itsekin treffaileen muita? Sitten vaan kertoilet exälles et voi kun ei nyt ehdi kun on sen ja sen kanssa menoa.

Itse olen pitänyt exät exinä, ei mitään kontaktia sen jälkeen kun ollaan erottu.

En minäkään muihin mutta minun rakkaudentaso on häneen yhtä paljon kuin omia lapsiani. Haluan näköjään kiduttaa itseäni.
En pysty tapaamaan ketään muuta. Miehet kuvottaa.
ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat