Mitä teen jos sikiö tippuu lattialle

Vierailija

Mulla on nyt varmaan keskenmeno menossa ja oon viikolla 12. Mitä jos se sikiö tippuukin lattialle niin mitä mun pitää sille tehdä heitänkö vaa wc pönttöön vai minne :D

Ja mulla on neuvola maanantaina niin ne kattoo siellä ultraäänessä onko keskeytyny ja jos se sikiö nyt sit tippuu jonnekkin nii sanonko vaa että laitoin roskiin

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kuule mitä jos säästät joulukuusen koristeeksi? Eikai tämmösistä oikeasti ole äitejä tulossa, minkälainen ihminen kehtaa edes vitsailla tämmösestä.. Jos olet ihan tosissasi niin heti sairaalaan!

Vierailija

Mun ystävälle tuli suihkun lattialle. Keskenmenokrampit menossa ja nainen oli suihkussa helpottamaan kipua. Alkio tuli suihkun lattialle. Veti vessan pöntöstä alas. Mulla tuli viikolla 9 keskenmenon jälkeen sairaalassa vessan pönttöön.

Vierailija

Ahahhahhaaa!!Oikein naurunaamojen kanssa!!!

Vitsi sää oot kyllä hauska!!

Itsellä meni ensimmäinen vauva kesken viikolla 8 ja meinasin kuolla siihen niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Vittu täällä pyörii SAIRAITA ämmiä!!!!

Vierailija

Mitä sille alkiolle noilla viikoilla voi oikeintehdä keskenmenon jälkeen? Kun ulos se tulee, useimmiten vessan pönttöön? Mulla on pari keskenmenoa, toinen keskeytynyt ja jouduin kaavintaan kun lääkkeellisesti ei tyhjentyminen tapahtunut. Kaavinnan jälkeen kohdusta tullut aines meni sairaalan jätteisiin.

Keskenmeno on kamala. Silti en yhtään ihmettele että jollekin tulee tällaisetkin asiat mieleen. Itsekin mietin että mitähän se alkio näyttää ja pelkäsin sitä näkemistä, mutta lopulta se oli vain klöntti pöntössä. Tokalla kertaa en nähnyt mitään.

Vierailija

Ai kamala.. Jos vauva on jo sikiö niin itse ainakin käsittäisin sen kuolleena syntyneenä. Kauheaa ajatella että menisi wc-jätöksen mukana ja lilluisi siellä saastan keskellä :S

Vierailija

:D :D :D sairaan siistiä!Vautsi upeeta että se kuoli!Kattele keittiön pöydän ääressä liikkuuko se!:D:D

Ei muuten mitään mutta annat itsestäsi todella sairaan kuvan kun laitat noita hymynaamoja tuonne väliin.

Aika isoja klönttejähän siinä tulee joten et voi tietää mikä niistä on lapsi..eikä se ole kuin pikkurillin pään kokoinen noilla viikoilla joten pyyhit sen siitä paperilla ja lopeta tälläinen kirjoittelu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat