Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annetaanko suomessa hotellisiivoojille tippiä?

Vierailija
19.11.2015 |

siivoojien palkathan on suomessa alhaiset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin annan. Noin 1,50 euroa per siivous, ja minä nukun suomalaisessa hotellissa 4 yötä kuukaudessa.

Vierailija
2/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset jättää usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jätätte tipin?

Vierailija
4/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä.

Vierailija
5/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän 2 euron kolikon pöydälle. Jos olen useamman yön, viitosen. En ole kotimaassa useinkaan enempää kuin 1-2 yötä kerrallaan hotellissa.

Vierailija
6/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän 2 euron kolikon pöydälle. Jos olen useamman yön, viitosen. En ole kotimaassa useinkaan enempää kuin 1-2 yötä kerrallaan hotellissa.

Mieluummin vähän joka aamuksi kuin hiukan enemmän visiitin lopuksi. Siivoojat nimittäin vaihtuvat.

Ns. etelänlomilla tämä oikein korostuu. Kun annat euron joka päivä, se menee varmasti siivoojalle. Jos annat kympin vasta loman päätteeksi, sen saattaakin saa Pedro-pomo, joka käy tarkastamassa huoneen.

Vierailija
7/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vähän joka aamuksi kuin hiukan enemmän visiitin lopuksi. Siivoojat nimittäin vaihtuvat.

Ns. etelänlomilla tämä oikein korostuu. Kun annat euron joka päivä, se menee varmasti siivoojalle. Jos annat kympin vasta loman päätteeksi, sen saattaakin saa Pedro-pomo, joka käy tarkastamassa huoneen.

Totta. 

Vierailija
8/8 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin peenistä, olin lomalla ja sama hotelli viikon.