Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

annetaanko suomessa hotellisiivoojille tippiä?

Vierailija

siivoojien palkathan on suomessa alhaiset.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä ainakin annan. Noin 1,50 euroa per siivous, ja minä nukun suomalaisessa hotellissa 4 yötä kuukaudessa.

Vierailija

Jätän 2 euron kolikon pöydälle. Jos olen useamman yön, viitosen. En ole kotimaassa useinkaan enempää kuin 1-2 yötä kerrallaan hotellissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätän 2 euron kolikon pöydälle. Jos olen useamman yön, viitosen. En ole kotimaassa useinkaan enempää kuin 1-2 yötä kerrallaan hotellissa.

Mieluummin vähän joka aamuksi kuin hiukan enemmän visiitin lopuksi. Siivoojat nimittäin vaihtuvat.

Ns. etelänlomilla tämä oikein korostuu. Kun annat euron joka päivä, se menee varmasti siivoojalle. Jos annat kympin vasta loman päätteeksi, sen saattaakin saa Pedro-pomo, joka käy tarkastamassa huoneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vähän joka aamuksi kuin hiukan enemmän visiitin lopuksi. Siivoojat nimittäin vaihtuvat.

Ns. etelänlomilla tämä oikein korostuu. Kun annat euron joka päivä, se menee varmasti siivoojalle. Jos annat kympin vasta loman päätteeksi, sen saattaakin saa Pedro-pomo, joka käy tarkastamassa huoneen.

Totta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat