Jatka lausetta: Jouluna siskoni...

Vierailija

Tuosta aiemmasta ketjusta innoittuneena tehdään oma ketju.
Itse jatkan ...soittaa minulle, ja joka kerta juovuksissa :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

on umpiuuvuksissa ja kiukkuinen, kun on kaksi kuukautta leiponut ja laittanut ruokaa pakkaseen, koristanut kotiin joulun satumaan ja raportoinut tästä kaikesta uskollisesti naamakirjaan. 

Vierailija

Inhoaa pakollista jouluruokailua, koska ei pidä mistään niistä ruuista. Tai kinkkua voi syödä, mutta sitäkin kylmänä ja ilman kastiketta. Ja ehkä jonkun keitetyn perunan. On tosi nirso.

Vierailija

muuttuu mielikuvitushenkilöstä todelliseksi ja läheiseni epäilevät mulla psykoosia, skitsofreniaa tai jotain kun huomaavat mun käyvän vuoropuhelua jonkin näkymättömän kanssa.

Mulla ei ole siskoa

Vierailija

... kattaa taas ihanan juhlapöydän ja kutsuu minut vanhapiikasisarensakin nauttimaan joulusta, jossa on mukana rakkaita sukulaisia lapsista vanhuksiin.

Vierailija

...leipoo kakun! :)  ...ostaa minulle ja perheenjäsenille lahjoja..   ...tulee poikaystävänsä kanssa vanhempieni luokse...   ...ei riehu, eikä ole kännissä...

Vierailija

...istuu miehensä kanssa kahdestaan kotona tylsistyneenä.  Ei laita kuusta (rahanhukkaa) eikä osta lahjoja (rahanhukkaa), lanttulaatikon ja pikkuisen kinkun ostaa valmiina (ja valittaa kun oli kallis) ja sitten marisee, kun on niin tylsää koko joulun.

Vierailija

Laittaa ruuat ja lahjat miehelleen, lapsilleen ja lastenlapsilleen ja tyttärensä ex-miehelle ja tämän uudelle kumppanille.  Vielä soittaa meille täällä Suomessa asuville sukulaisilleen jouluntoivotukset, ennen kuin ryhtyy perheineen joulunviettoon.  Hän siis ei asu Suomessa.

Vierailija

ilmestyy yllättäen dramaattisesti soittamaan ovikelloa vaatien isäni/äitini tulevasta perinnöstä osuuden itselleen. Kauhukseen veljeni huomaa, että tuo siskoksemme itseään kutsuva nainen onkin hänen entinen tyttöystävänsä ja lapsensa äiti. Seuraa dramaattista hiljaisuutta, ohituijottavia katseita, huokauksia.

Joo, kaunari-osastolle menisi, jos mulle yhtäkkiä sisko ilmestyisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat