Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvät joululaatikot? Ei enää Saarioisten kiitos.

Vierailija
19.11.2015 |

Kun en muuten syö eineksiä, miksi söisin niitä jouluna? Mistä olette hankkineet joululaatikot, jos nämä mainitut ei teille maistu?
Ei kannata ehdottaa, että tekisin itse, koska en töiden vuoksi ehdi. Enkä suoraan sanottuna jaksakaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jostain markkinoilta joulun alla

Vierailija
2/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sanoa, kun et kerro missä asut edes. Kaupat eivät myy kuin eineksiä, joten ne voit unohtaa. Jos kukaan ystävistäsi ei tee niitä sinulle, niin sitten on vaihtoehtona jotkut markkinat ja myyjäiset sekä kauppahallit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikoiden tekemiseen menee paljon vähemmän aikaa kuin vaikkapa makaronilaatikon tekemiseen, jos käyttää valmista porkkana- ja lanttusosetta.

Vierailija
4/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on kyllä hyviä luomulaatikoita. Kantsii kokeilla vaikka ei niin eineksiä arvostaisikaan. :)

Vierailija
5/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asun. Hyviä vinkkejä tullut, kiitos:) Entäs jonkun amiksen kautta, onko kokemusta? Ap

Vierailija
6/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä etteikö eineslaatikotkin voisi olla hyviä ja etteikö niitä saisi käyttää, mutta pakko kysyä että miten voi olla mahdollista että tekemiseen ei ole aikaa tai ei viitsi? Ymmärrätkö miten helppoa niitä on tehdä, varsinkin jos käyttää valmista sosetta? 

Vierailija
7/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin lähempänä, tekisin sinulle.

Tilaa jostain pitopalvelusta. 

Vierailija
8/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasravintolat tekee hyviä jos niissä juuri tälläinen pitopalvelu..

Koita keretä itte vaan..ei oo niin suuritöisiä kun ajattelis ja siinä on ruokaa moneksi päiväksi!

Vierailija
9/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä etteikö eineslaatikotkin voisi olla hyviä ja etteikö niitä saisi käyttää, mutta pakko kysyä että miten voi olla mahdollista että tekemiseen ei ole aikaa tai ei viitsi? Ymmärrätkö miten helppoa niitä on tehdä, varsinkin jos käyttää valmista sosetta? 

En ole koskaan tehnyt laatikoita itse. Rosollin teen itse, mutta en jaksa vääntää kaikkea. Olen vielä jouluaattona töissä ja vuorotyöläisenä menee vielä väsymyksestä palautumiseen, siksi voin edes harkita tällaista. Jos taas aatto ja sitä edeltävät päivät olisivat vapaat niin mikäpä siinä olis kokkaillessa.:)ap

Vierailija
10/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmiista porkkana- ja lanttusoseista on tosi helppo (ja nopea) tehdä itse laatikot ja voittaa einekset mennen tullen.

Vierailija
11/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilkoulusta.

Vierailija
12/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon joululaatikoita on meillä syöty. Ovat tuoretuotteita ja ne voi esim. pakastaa.

Vierailija
13/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitisi tekemään sulle jos kerran et ehdi.

Vierailija
14/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä asun. Hyviä vinkkejä tullut, kiitos:) Entäs jonkun amiksen kautta, onko kokemusta? Ap

Stockan herkku, heillä on suomalaisen elintarvikevalmistajan (joka ei siis yleensä tee tuotteita suoraan kuluttajamyyntiin vaan ihan muualle) Suomessa tehtyjä laatikoita myynnissä. Ovat erinomaisia. Mutta eipä noiden tekoon itsekkään nyt ihan järjetöntä aikaa mene...

Vierailija
15/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kokkikartanon laatikot ja sekoita vähän kuohukermaa sekaan ennen uunittamista niin on kuin itse tehtyä..

Vierailija
16/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle pitäsi jonkun huutaa korvaan noin kolme tuntia: "SAARIOINEN! SAARIOINEN! SAARIOINEN!", niin alkaisi mieli ehkä muuttumaan.

Vierailija
17/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt laatikoita itse. Rosollin teen itse, mutta en jaksa vääntää kaikkea. Olen vielä jouluaattona töissä ja vuorotyöläisenä menee vielä väsymyksestä palautumiseen, siksi voin edes harkita tällaista. Jos taas aatto ja sitä edeltävät päivät olisivat vapaat niin mikäpä siinä olis kokkaillessa.:)ap

Laatikot on ihan naurettavan helppo ja nopea tehdä itse, jos käyttää valmista sosetta. 

Aineiden sekoitus vaan ja uuniin. Tai pakkaseen.

Mä tein kaikki laatikot pakastimeen viikko sitten. Tein lanttulaatikon, porkkanalaatikon, maksalaatikon ja perunalaatikon yhdessä illassa. Tai no perunalaatikon laitoin vasta seuraavana päivänä pakastimeen, kun se imeltyi yön ajan.

Vierailija
18/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kokkikartanon laatikot ja sekoita vähän kuohukermaa sekaan ennen uunittamista niin on kuin itse tehtyä..

Ihan sama vaiva sekottaa juuressoseeseen se kerma

Vierailija
19/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aatonaattona kaikki laatikot paistovalmiiksi. Paistan aattona. Naurettavan pieni homma. Teen perun-, bataatti- ja maksalaatikon.

Vierailija
20/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikot on ihan naurettavan helppo ja nopea tehdä itse, jos käyttää valmista sosetta. 

Aineiden sekoitus vaan ja uuniin. Tai pakkaseen.

Mä tein kaikki laatikot pakastimeen viikko sitten. Tein lanttulaatikon, porkkanalaatikon, maksalaatikon ja perunalaatikon yhdessä illassa. Tai no perunalaatikon laitoin vasta seuraavana päivänä pakastimeen, kun se imeltyi yön ajan.

Mulla ei ole pakastinta, muutenhan tää olis oiva vinkki.

ap