Voiko vauva nukkua lattialla?

Vierailija

Meillä ei ole pinnasänkyä eikä perhepetikään ole toiminut. Olemme nyt nukuttaneet vauvaa vessan lattialla. Mitä mieltä av-raati on asiasta, onko hyvä vaihtoehto pidemmän päälle?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Miksi vessan lattialla? Vauva voi nukkua lattialla, ihan kuten muunkin ikäiset, kunhan on suojassa, eikä ole vedossa tai lemmikkieläinten armoilla. Ikävä porvoo tämä :/

Vierailija

Miksei äitiyspakkaus käy?

Oon kylkä itse joskus flunssaisena nukkunut vessan lattialla, koska siellä on niin tehokas lattialämmitys :D

..mutta lasta en kyllä nukuttais yksin vessaan. omituinen ajatus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi vessan lattialla? Vauva voi nukkua lattialla, ihan kuten muunkin ikäiset, kunhan on suojassa, eikä ole vedossa tai lemmikkieläinten armoilla. Ikävä porvoo tämä :/

Vauva ei voi nukkua lattialla sitten kun pääsee liikkeelle. Herää yöllä ja lähtee ryömimään/konttaamaan.... portaat alas/kiipeää kirjahyllyyn/putoaa pää edellä vessanpyttyyn....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilman patjaa yksin vessan lattialla?

Miksi vessan lattialla?

Vessassa on paras lämmitys, eikä vauva pääse sieltä helposti karkuun. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuttakaa äitiyspakkauksen laatikossa.

Otimme äitiyspakkauksen rahana.

Ostakaa sitten pinnasänky.

Vierailija

Mun mielestäni kaikki lasten kaltoinkohteluun liittyvät provot on todella typeriä ja sairaita. Pistää miettimään, mikä aloittajan päässä on vikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vauva viereen nukkumaan.."kiinni äidin kylkeen,on halu pienen hylkeen"

tyhmä

Vauva tuhisee ja heiluttelee käsiään. Ei sen vieressä voi nukkua. Kerran jopa tarrasi nänniin kiinni ikenillä. Parempi että vauva nukkuu erillään, ja kun pinnasänkyä ei ole niin mitä muutakaan tässä voi tehdä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat