Voiko vauva nukkua lattialla?
Meillä ei ole pinnasänkyä eikä perhepetikään ole toiminut. Olemme nyt nukuttaneet vauvaa vessan lattialla. Mitä mieltä av-raati on asiasta, onko hyvä vaihtoehto pidemmän päälle?
Kommentit (34)
Niin huono provo ettei edes naurata. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni kaikki lasten kaltoinkohteluun liittyvät provot on todella typeriä ja sairaita. Pistää miettimään, mikä aloittajan päässä on vikana.
En kyllä todellakaan laskisi tätä kaltoinkohteluksi! Enkai minä vauvaa tahallani nukuttaisi siellä mutten keksi muutakaan!
Hygienia?!
Vessamme on kyllä puhdas
Totuttaa vauva vessaan,oikeasti?
Painu vittuun,typerä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni kaikki lasten kaltoinkohteluun liittyvät provot on todella typeriä ja sairaita. Pistää miettimään, mikä aloittajan päässä on vikana.
En kyllä todellakaan laskisi tätä kaltoinkohteluksi! Enkai minä vauvaa tahallani nukuttaisi siellä mutten keksi muutakaan!
Hygienia?!
Vessamme on kyllä puhdas
Joka kerta kun vedät esim. kakan jälkeen niin huoneilmaan erittyy pöpöjä!
Joudut kuitenkin siinä vaiheessa, kun lapsi oppii seisomaan, hankkimaan sen pinnasängyn, mikset hankkisi sitä jo nyt? tori.fistä tai kierrätyskeskuksista voi löytää edullisia. Jos ei ole sellaiseen hankintaan varaa niin hae edes pahvilaatikko ruokakaupasta (niitä saa ilmaiseksi, jos kehtaa kysyä).
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä yksiö?
Mutta miksi mammat vastustaa vessaa näin paljon?
On yksiö. Vituttavaa muutenkin olla vauvan kanssa koko ajan samassa tilassa. Nyt tarvittaisiin sitä kuuluisaa äitien omaa aikaa.
Mikset itse nuku vessan lattialla ja anna sänkyä vauvalle?
Kaikenlaisia provoja olen tällä palstalla 15 vuoden aikana nähnyt, mutta tämä on yksi mauttomimmista. Aivan luokattoman idioottimainen.
Ap kysyi että mitä mieltä: huono. Nää tällaiset ei ola hauskoja provoja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse nuku vessan lattialla ja anna sänkyä vauvalle?
Vauvahan kierii alas tai mies kierii sen päälle.
Muutenkin olisi outoa laittaa vauva nukkumaan mieheni kanssa, eikä mies toden näköisesti suostuisi.
Voisin pistää vauvan pahvilaatikossa vessan lattialle. En ota samaan huoneeseen koska lattia on aika kylmä ja vauva mölisee.
Mitäs ajattelit kun lapsi on vaikka 3 v? Edelleen nukkuu vessassa?
Onko teillä yksiö?
Mutta miksi mammat vastustaa vessaa näin paljon?