Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpparikamojen puhtaus

Vierailija

On varmaan käyty tuhat kertaa sama asia, mutta ei vaan käy mun järkeen. Kattelin taas joitakin kahvikuppeja niin ei saakeli niissä on entiset kahvit pohjalla. Paidat on valmiiks hien hajuset ja osassa ruokalista sylissä. Löysin vanhan lihamyllyn jollasella leikki pienenä niin sehän oli tukossa harmaaks muutuneesta lihasta. Siis onko kirppari jollekkin vaan roskis minne videään kamat? Itellä ei ole koskaan ollut mitään kirpparilla myynnissä, mutta tavara mitä olen netissä kaupannut on kyllä putsattua ja laitettu nätisti kuntoon.
Anteeksi avautuminen, muistin juuri miksi käyn niin harvoin kirpparilla.

Kommentit (4)

Vierailija

No kato jos joku tätä tarttee niin sehän voi pestä sen sitten ite. Ja korjata. Mut periaatteessa tää on tosi hyvä, itsekin tykkäsin tästä *tuote* kovasti aikoinaan.

Toisen roska on toisen aarre, ei tätä kannata liian halvalla laittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kato jos joku tätä tarttee niin sehän voi pestä sen sitten ite. Ja korjata. Mut periaatteessa tää on tosi hyvä, itsekin tykkäsin tästä *tuote* kovasti aikoinaan.

Toisen roska on toisen aarre, ei tätä kannata liian halvalla laittaa.

Myyn tän melkein aidon burberry laukun 300e, koska tää on tosi tärkee mulle. Ps. Moni on luullut aidoksi.

Vierailija

Joitakin kuukausia sitten kirpparilla oli pöytä mistä jo kaukaa näin että vautsi mikä pöytä. Näki että oli ns lasten merkkivatteita esim Moloa ja Poppia. No lähemmäs päästyäni huomasi noin 90% vaatteissa olevan just tulleita ruokatahroja ja oli haisevia. Ihan niinkö joku olisi likapyykkikorista kuskannut vaatteet suoraan kirpparille. Jäi ostamatta vaikka yleensä saatan ostaa tahraisenkin vaatteen jos sitä koittaisi putsata tai laittaa jonkun tuunausjutun ikitahran päälle. 

Harvemmin tuollaisiin törmää, mutta joskus ja sitä jää pitkäks aikaa pohtimaan että mitä on tapahtunut.

Vierailija

Joo, mun mielestä vähintä mitä voi tehdä, on käyttää vaatteet ja muut tekstiilit pesukoneen kautta. Silittää ei tarvitse.

Joissain käyttötavaroissa en välttämättä edes kannusta korjaamiseen, mutta sitten hinnan pitää olla kohdallaan, että ostaja saa kokea tehneensä todellisen löydön. Esim. pikkujakkara maalaamisen ja uudelleenverhoilun jälkeen on tosi nätti ja löysi paikkansa. Sen sijaan jos joku toinen olisi sen laittanut kuosiin niin se ei olisi sopinut meille.

Mutta välillä tosiaan tuntuu siltä, että tavarat on kirppiksellä kun niitä ei ole raaskinut roskiinkaan laittaa, vaikka niiden paikka ehdottomasti olisi roskissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat