Sisustaminen kirppistavaroilla

Vierailija

Itse rakastan sisustamista. Onko muita, jotka sisustavat pääasiassa kirppislöydöillä? Käyn monesti ensin kiertämässä paikalliset kirpputorit läpi. Meillä on paljon maalaisromantiikkaa, moderniakin. Myös design-tuotteita. Siitä tulee niin kiva tunne, kun löytää kirpputorilta jotain ihanaa (edullisesti) ja kierrätys kannattaa muutenkin. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Joo, mä myös pidän kirpparilöydöistä. Tosin en halua vaihtaa sisustusta jatkuvasti, vaan teen ihan pienellä vaihdoksella sisustukseen kausiluontaista muutosta. Nyt ennen joulua vaihdan sohvatyynynpäällisiä, laitan enemmän kynttilöitä esille, otan esiin talvisemmat torkkupeitot jne. Mulle kierrätys on tärkeää ja mua joskus ihan ahdistaa käydä jossakin sisustustavaratalossa kuten Ikeassa tai Kodin ykkösessä kun siellä niin täynnä uutta ja suurimmaksi osaksi halpamaissa tehtyä tavaraa, siellä mulle tulle väkisin tunne että maailma hukkuu tavaraan ja huonolaatuiseen roskaan. En silti ole mikään minimalisti, mutta yritän maltilla tehdä hankintoja. Pidän vanhan ja uuden yhdistämisestä, sisustuksen kerroksellisuudesta.

Vierailija

Olen kolmen pienen lapsen totaaliyksinhuoltaja ja hoidan lapsia kotona joten rahaa ei paljoa  ole käytettävissä. Mutta 90% ostan lasten ja omat vaatteet kirpparilta sekä kodin sisustuksen. Meilläkin maalaisromantiikkaa ja designlöytöjä sekä Peppi Pitkätossumaista huvikumpu retrotyyliä. Sulassa sovussa kaikenlaista ja edullisesti. On mukavan näköinen koti ja edullisesti rakennettu, toissapäivänä vitosella supermukava matto keittiöön piristi päivää. 

Joskus muinoin olin sisustusliikkeessä töissä ja silloin ostin paljon ja lähes kaiken kaupasta uutena. Vaikka koti oli kuin sisustusliikkeestä ja sisustuslehdestä repeisty niin se oli tylsä näin jälkeen päin ajateltuna. Olihan silloisessa kodissa ylevä ja kaunis sistustus, mutta aika persoonaton. Nykyisen kodin sisutus on ihanan persoonallinen, koska tavarat ovat sieltä täältä ja lähinnä kirppareilta, huutokaupoista, roskalavoilta ja osa itse tuunattu ja tehty. 

Mikä parasta on se että lapsetkin osaavat arvostaa kierrätystä ja ettei aina kaikkea tarvitse kaupasta ostaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat