Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö jokainen nainen?

m90
19.11.2015 |

Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa naista? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa naista? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(

Feminismi on tehnyt pettämisen hyväksytyksi naisellekin. Se on osa naisen vapautta.

Vierailija
42/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä ettei mene kauaakaan kun "normaalia" parisuhdetta ei enää ole olemassakaan. Joko ollaan avoimesti monen kanssa tai yksin. Ihmiset on kokoajan vaan itsekkäämpiä ja itsenäisempiä. Ei kukaan tarvitse ketään enää ihminen pystyy nykyään jo lisääntymäänkin "yksin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitä mieltä ettei mene kauaakaan kun "normaalia" parisuhdetta ei enää ole olemassakaan. Joko ollaan avoimesti monen kanssa tai yksin. Ihmiset on kokoajan vaan itsekkäämpiä ja itsenäisempiä. Ei kukaan tarvitse ketään enää ihminen pystyy nykyään jo lisääntymäänkin "yksin".

:(

Vierailija
44/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nykyään melkein kaikki jahtaa vain omaa nautintoaan. Tätä moraalia elämänsisältönä kyseenalaistavat tuomitaan.

Vierailija
45/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus aikoinaan miehen kanssa, jonka exä oli kuulemma pettänyt ja lähtenyt lopulta toisen miehen matkaan.

Suhteen edetessä mies alkoi epäilemään minuakin, että petän häntä. 

Hän teki kaikkensa jotta jäisin kiinni. En olisi saanut mennä edes omien vanhempieni luokse, etten vaan pettäisi. Lopulta jätin hänet, kun en enää kestänyt tuota suhdetta.

Minusta tuntui todella pahalta se että mies epäili minua jatkuvasti, vaikken ollut antanut mitään aihetta epäilyksille. Olin hänelle kuin saalis, jonka kuka tahansa voi viedä ym.

Kun lopulta jätin hänet, niin minäkin olin pettänyt häntä ja lähtenyt toisen miehen matkaan.

Hän terrorisoi lähipiiriäni saadakseen tietää kuka se toinen mies on. Joitakin sätti siitä etteivät olleet kertoneet hänelle millainen huora olen ja minullekin soitteli häirikköpuheluita.

Ettet vaan ole ap tällainen mies joka pienessä mielessään kuvittelee tulevansa aina petetyksi?

Vierailija
46/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitset kerta toisensa jälkeen samanlaisen naisen? Niitä on toisenlaisiakin.

Vierailija
47/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitset kerta toisensa jälkeen samanlaisen naisen? Niitä on toisenlaisiakin.

Kukaan heistä ei ole ensin vaikuttanut pettäjältä. Vasta kuukausien, toisinaan vuosien päästä,on selvinnyt totuus. Ja sisimpäni revitty rikki joka kerta. Nyt taas.

ap

Vierailija
48/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pettää. Sehän on naiseuden geeneissä.

On tutkittu miten jokainen nainen on lesbo tai lesboksi on helppo oppia. Joten miten luulet kun tytöt lähtee tyttöporukalla saunomaan?  Mitä luulet siellä tapahtuvan? Kokeneimmat naiset opastaa uusia naisia asioissa ja näin sitten viattomasti alkaa tutustuminen siellä. No kerran tai kaksi on pettänyt miestä naisen kanssa on siitä helppo hypätä vieraan miehen mukaan. Ja näin on raja murrettu.

No ei se pettämistä ole se sitä kun nainen on seksuaalisesti vahva avoin nauttii omasta kehostaan ja toteuttaa itseään.

Vierailija
49/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heistä ei ole ensin vaikuttanut pettäjältä. Vasta kuukausien, toisinaan vuosien päästä,on selvinnyt totuus. Ja sisimpäni revitty rikki joka kerta. Nyt taas.

ap

Surullista kuulla. Kunpa löytäisit uskollisen naisen, heitäkin on. Älä anna periksi

Vierailija
50/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu miten jokainen nainen on lesbo tai lesboksi on helppo oppia. Joten miten luulet kun tytöt lähtee tyttöporukalla saunomaan?  Mitä luulet siellä tapahtuvan? Kokeneimmat naiset opastaa uusia naisia asioissa ja näin sitten viattomasti alkaa tutustuminen siellä. No kerran tai kaksi on pettänyt miestä naisen kanssa on siitä helppo hypätä vieraan miehen mukaan. Ja näin on raja murrettu.

No ei se pettämistä ole se sitä kun nainen on seksuaalisesti vahva avoin nauttii omasta kehostaan ja toteuttaa itseään.

Suomalaisnaiset ovat selvästi liitossa vapaamielisyyden kanssa.

Vierailija
51/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, no mitäs miesten saunailloissa sitten tapahtuu, opetetaanko siellä nuoremmat homoiksi? Voi jösses sentään!

Vierailija
52/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Suomessa hyvin, hyvin harva nainen arvostelee tätä naisten uutta, itsekkääseen nautintoon perustuvaa vapautta.

Vierailija
53/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän katsoisin peiliinkin, jos kaikki mun kumppanit päätyisivät pettämään. Itse en ole pettänyt, eikä mua ole petetty. En edes pelkää, että mua petettäis, koska en hyväksy mitään sellaista että "tapaillaan" ja että toisella on muitakin (saati seksiä heidän kanssaan!) kun tuttavuuteen on alkanut tulla "kiinnostusta ilmaan". Heivaan sellaiset miehet heti pois, niin ei tartte miettiä, kuinka kiinnostuneita minusta ollaan.

Vierailija
54/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jdjdj

Vierailija
55/59 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/59 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vähän katsoisin peiliinkin, jos kaikki mun kumppanit päätyisivät pettämään. Itse en ole pettänyt, eikä mua ole petetty. En edes pelkää, että mua petettäis, koska en hyväksy mitään sellaista että "tapaillaan" ja että toisella on muitakin (saati seksiä heidän kanssaan!) kun tuttavuuteen on alkanut tulla "kiinnostusta ilmaan". Heivaan sellaiset miehet heti pois, niin ei tartte miettiä, kuinka kiinnostuneita minusta ollaan.

Peiliin katsominen oli hyvä vinkki - nainenhan, toisin kuin mies, pettää sitä todennäköisemmin, mitä rumempi kumppani hänellä on.

Vierailija
57/59 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, no mitäs miesten saunailloissa sitten tapahtuu, opetetaanko siellä nuoremmat homoiksi? Voi jösses sentään!

No ainakaan ei ole tehty tutkimusta siitä miten jokainen mies olisi homoseksuaali.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tutkimus_kaikki_naiset_ovat_joko_lesboja_tai_biseksuaaleja

Ja kukaan tunnettu mies ei ole ikinä sanonut " mies oppii harjoittelulla homoseksuaaliksi..."  Kuten Akuliina Saarikoski on maininnut naisten oppivan harjoittelulla lesboksi

Kai jossain miesten saunailloissa harrastetaan homoseksuaalisuuteen viittaavaa telakoitumista missä kokeneen miehen esinahka vedetään noviisin terskan päälle. Itse en ole ollut ikinä telakoitumassa olen kyllä suudellut miehen kanssa saunassa.

Vierailija
58/59 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pettänyt. Tuskin olen ainoa.

Vierailija
59/59 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP