Pettääkö jokainen nainen?
Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa naista? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Kuin nii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Kuin nii?
siten nii
Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa miestä? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(
En pettäisi, mutta toisaalta kukaan mies ei ole minua valinnut parisuhteeseen :(
Vierailija kirjoitti:
En pettäisi, mutta toisaalta kukaan mies ei ole minua valinnut parisuhteeseen :(
Niinpä. Ne valitsee niitä pettäjiä ja "huoria".
t. toinen suhteeseen kelpaamaton uskollinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ne valitsee niitä pettäjiä ja "huoria".
t. toinen suhteeseen kelpaamaton uskollinen nainen
Jep jep. Muistan kun mies, jota kohtaan on ollut vahvimmat tunteet koskaan itki minulle sitä miten exä petti, minua sanoi luotettavaksi naiseksi mutta ei se tosiaan ole syy miehille valita naista kun ei hänkään suhdetta halunnut.
Että mun puolesta te miehet saatte rauhassa tulla petetyiksi :)
En tunne naisia, jotka ei ole pettäneet. Tosin en tunne lähipiirin ulkopuolisia naisia niin hyvin että kehtain tällaista kysyä tai ottaisivat asiaa esille. Joten otos ei ole kovin suuri.
Meinaan niitä, jotka tunnen oikeasti eli vaimo, äiti ja siskot - kaikki pettäjiä.
Lähes joka toinen nainen pettää jossakin vaiheessa, ihan niin kuin miehistäkin. Joillekin arpa osuu useammin kuin toisille.
Suomalainen identiteettinsä kanssa hukassa oleva "nainen" pettää kyllä lähes poikkeuksetta. Suuntaa katse ulkomaalaisiin tai uskovaisiin jos luotettavan huo.. naisen haluat
Vierailija kirjoitti:
Olen liian laiska pettääkseni.
öhh
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni pettää kostaakseen?
ei kait kukaan
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatellaan että parisuhteeseen kun ryhdytään niin on yleensä tarkoitus olla koko loppuelämä yhdessä. Siis koko loppuelämä. Se on aika pitkä aika ja kun ottaa huomioon että kaikkiin suhteisiin tulee kriisejä ja hiljaisia kausia niin siinä saattaa moni lipsahtaa. Ei varmaan sellaista ihmistä ole jolle ei tulisi houkutuksia vuosikymmenien varrella, Joka tapauksessa kannattaa kasvattaa sitä omaa itsetuntoa eikä ajatella pettämistä jonakin maailmanloppuna, kun suurin osa kuitenkin haaveilee muista vaikka ajatuksissaan tai unissaan. Veikkaan että ap on nuori ja vielä kovin mustavalkoinen mielipiteissään, mutta kyllä se siitä kun ikää tulee lisää ja kokemuksia kanssa. Pettämästä itsensä on löytänyt moni joka on nuorena uskollisuutta vannonut.
Miinuspeukku sille, että parisuhde aloitettaisiin että ollaan loppuelämä yhdessä. En minä ole niitä läheskään aina sillä mielellä aloittanut. Toisen kanssa voi olla, jos hän tekee aloitteen eikä itsellä ole muuta vientiä sillä hetkellä, jos se toinen on ihan mukava ja haluaa jonkun kainalossa olla. Kunhan toki vain sanoo toiselle, missä mennään.
Ja ei, en ole koskaan pettänyt. N43
En minäkään ole pettänyt, vaikka yhdessä on oltu 36 vuotta. Mies sen sijaan on, en edes tiedä, kuinka monta kertaa. Että tällaista tosirakkautta meillä.