Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö jokainen nainen?

m90
19.11.2015 |

Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa naista? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole pettänyt, vaikka yhdessä on oltu 36 vuotta. Mies sen sijaan on, en edes tiedä, kuinka monta kertaa. Että tällaista tosirakkautta meillä. 

Vierailija
22/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Kuin nii?

Vierailija
24/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Kuin nii?

siten nii

Vierailija
25/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en onnistu löytämään itselleni uskollista ja luotettavaa miestä? Kerta toisensa jälkeen osoittautuvat pettäjiksi ja valehtelijoiksi... :(

Vierailija
26/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi, mutta toisaalta kukaan mies ei ole minua valinnut parisuhteeseen :(

Vierailija
27/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pettäisi, mutta toisaalta kukaan mies ei ole minua valinnut parisuhteeseen :(

Niinpä. Ne valitsee niitä pettäjiä ja "huoria".

t. toinen suhteeseen kelpaamaton uskollinen nainen

Vierailija
28/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ne valitsee niitä pettäjiä ja "huoria".

t. toinen suhteeseen kelpaamaton uskollinen nainen

Jep jep. Muistan kun mies, jota kohtaan on ollut vahvimmat tunteet koskaan itki minulle sitä miten exä petti, minua sanoi luotettavaksi naiseksi mutta ei se tosiaan ole syy miehille valita naista kun ei hänkään suhdetta halunnut.

Että mun puolesta te miehet saatte rauhassa tulla petetyiksi :)

Vierailija
29/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne naisia, jotka ei ole pettäneet. Tosin en tunne lähipiirin ulkopuolisia naisia niin hyvin että kehtain tällaista kysyä tai ottaisivat asiaa esille. Joten otos ei ole kovin suuri.

Meinaan niitä, jotka tunnen oikeasti eli vaimo, äiti ja siskot - kaikki pettäjiä.

Vierailija
30/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka toinen nainen pettää jossakin vaiheessa, ihan niin kuin miehistäkin. Joillekin arpa osuu useammin kuin toisille. 

Vierailija
31/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska pettääkseni.

Vierailija
32/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen identiteettinsä kanssa hukassa oleva "nainen" pettää kyllä lähes poikkeuksetta. Suuntaa katse ulkomaalaisiin tai uskovaisiin jos luotettavan huo.. naisen haluat

Vierailija
33/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian laiska pettääkseni.

öhh

Vierailija
34/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicola pettää!

Vierailija
35/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
36/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
37/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni pettää kostaakseen?

Vierailija
38/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni pettää kostaakseen?

ei kait kukaan

Vierailija
39/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/59 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ajatellaan että parisuhteeseen kun ryhdytään niin on yleensä tarkoitus olla koko loppuelämä yhdessä. Siis koko loppuelämä. Se on aika pitkä aika ja kun ottaa huomioon että kaikkiin suhteisiin tulee kriisejä ja hiljaisia kausia niin siinä saattaa moni lipsahtaa. Ei varmaan sellaista ihmistä ole jolle ei tulisi houkutuksia vuosikymmenien varrella, Joka tapauksessa kannattaa kasvattaa sitä omaa itsetuntoa eikä ajatella pettämistä jonakin maailmanloppuna, kun suurin osa kuitenkin haaveilee muista vaikka ajatuksissaan tai unissaan. Veikkaan että ap on nuori ja vielä kovin mustavalkoinen mielipiteissään, mutta kyllä se siitä kun ikää tulee lisää ja kokemuksia kanssa. Pettämästä itsensä on löytänyt moni joka on nuorena uskollisuutta vannonut.

Miinuspeukku sille, että parisuhde aloitettaisiin että ollaan loppuelämä yhdessä. En minä ole niitä läheskään aina sillä mielellä aloittanut. Toisen kanssa voi olla, jos hän tekee aloitteen eikä itsellä ole muuta vientiä sillä hetkellä, jos se toinen on ihan mukava ja haluaa jonkun kainalossa olla. Kunhan toki vain sanoo toiselle, missä mennään.

Ja ei, en ole koskaan pettänyt. N43