Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa-tyyppinen nainen

Vierailija

eli missä menee sen "ymmärryksen raja"?
Tykkäätkö (mies) tällaisista naisista?
Miksi (nainen) olet tällainen?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Avoin, iloinen nainen, joka tykkää tutustua ihmisiin. Mies tulkitsee tämän vääränlaiseksi kiinnostukseksi.

Vierailija

Mä taidan olla, tahattomasti. On nimittäin useita kertoja ihan työelämässä käynyt niin, että minä olen mielestäni vaan jutellut työkaverien kanssa arkiasioista, mutta mies on tulkinnut että olen flirttaillut ja vihjaillut, ja sitten hermostuu kun käykin ilmi että en olekaan ihastunut vaikka hän niin eleistäni oli lukenut. Pitäisi kai opetella kulkemaan naama norsunvitulla ja välttämään hymyilemistä tai jotain.

Vierailija

Mä en halua harrastaa irtoseksiä enkä yleensä mielestäni anna mitenkään ymmärtää. Jos mies tuntuu silti luulevan, saatan sanoa suoraan että huom mua ei sit kiinnosta mikään. Senkin jälkeen mies saattaa vielä jonkin aikaa luulla, että olen vain vaikeasti tavoiteltava.

Vierailija

Suhtautuu mieheen ystävällisen luontevasti ja rennosti, eikä ymmärrä että seuraavaksi pitäisi olla jo vaaka-asennossa. Jos nainen ei aio "antaa", hänen pitää olla tyly ja torjuva heti ensi silmäyksellä.

Vierailija

Taas on puolivillaisesta sanaleikistä tehty jonkinlainen sääntö, ja hölmöimmät ottavat tosissaan.

Mies kiinnostuu naisesta ja katsoo, että jokin tämän ominaisuus (katsekontakti, hameen pituus, rintojen koko tms. mikä tahansa) on vihje "saatavuudesta". Kun nainen sitten ei olekaan saatavilla, mies kokee tulleensa huijatuksi, ja mitä enemmän hän uskoo puolivillaisen sanaleikin olevan sääntö, sitä todennäköisemmin hän alkaa kuvitella itselleen oikeuksia ja selitellä tekosiaan.

Kyse siis ei ole siitä, mitä nainen tekee, vaan siitä, mitä mies luulee. Ja se ei ole naisen syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas on puolivillaisesta sanaleikistä tehty jonkinlainen sääntö, ja hölmöimmät ottavat tosissaan.

Mies kiinnostuu naisesta ja katsoo, että jokin tämän ominaisuus (katsekontakti, hameen pituus, rintojen koko tms. mikä tahansa) on vihje "saatavuudesta". Kun nainen sitten ei olekaan saatavilla, mies kokee tulleensa huijatuksi, ja mitä enemmän hän uskoo puolivillaisen sanaleikin olevan sääntö, sitä todennäköisemmin hän alkaa kuvitella itselleen oikeuksia ja selitellä tekosiaan.

Kyse siis ei ole siitä, mitä nainen tekee, vaan siitä, mitä mies luulee. Ja se ei ole naisen syy.

Ompas, sillä naiset ei koskaan uskalla suoraan sanoa että haluaako ne jotain miestä vai ei. Jatkuvastihan täälläkin puidaan sitä että mitä signaaleja miehelle pitäisi lähettää että ne huomaisi ja tajuaisi lähestyä. Ja noita epämääräisiä signaalejahan tässä miehet sitten yrittää tulkita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ompas, sillä naiset ei koskaan uskalla suoraan sanoa että haluaako ne jotain miestä vai ei. Jatkuvastihan täälläkin puidaan sitä että mitä signaaleja miehelle pitäisi lähettää että ne huomaisi ja tajuaisi lähestyä. Ja noita epämääräisiä signaalejahan tässä miehet sitten yrittää tulkita.

Missä vaiheessa keskustelua naisen pitäisi suoraan sanoa, haluaako hän seksiä keskustelukumppaninsa kanssa vai ei? Entäpä jollei hän halua seksiä ollenkaan vaan vain juttelee? Kannattaisiko pikemminkin lähteä siitä, että jollei nainen suoraan pyydä seksiä, mies ei sitä rupea odottelemaan ja varsinkaan edellyttämään?

Vierailija

Semmoinen joka on tottunut siihen että miehille flirttailemalla ja itseään tyrkyttämällä saa erilaisia suosionosoituksia tai muuta etua. Eli siis ei tarvitse aivoja kun tissit on sopivasti esillä jos kärjistetään.

Jotkut näistä menee vielä pidemmällekin mutta vain jos tuleva palkkio on riittävän hyvä, eli vain pomoille annetaan, tavikset saa tyytyä flirtteihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Semmoinen joka on tottunut siihen että miehille flirttailemalla ja itseään tyrkyttämällä saa erilaisia suosionosoituksia tai muuta etua. Eli siis ei tarvitse aivoja kun tissit on sopivasti esillä jos kärjistetään.

Jotkut näistä menee vielä pidemmällekin mutta vain jos tuleva palkkio on riittävän hyvä, eli vain pomoille annetaan, tavikset saa tyytyä flirtteihin.

Miten selityksesi liittyy tuohon sanontaan? Kyllä itseään tyrkyttävä ja seksillä etua saava ihminen ymmärtää, mitä on tekemässä.

Vierailija

Mitäs jos se onkin vaan niin että mies ymmärtää väärin?

Itse sinkkuaikoina ehdotin aikas suoraan seksiä jos sitä halusin. Jostain juttelemisesta ym tavallisesta on turha kuvitella että toinen haluaa panna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se onkin vaan niin että mies ymmärtää väärin?

Itse sinkkuaikoina ehdotin aikas suoraan seksiä jos sitä halusin. Jostain juttelemisesta ym tavallisesta on turha kuvitella että toinen haluaa panna.

Kai se on helpompi selittää itselleen, että "tuo antoi mun ymmärtää", kuin tunnustaa, että itse vain luuli liikoja eli ymmärsi väärin.

Vierailija

Naiset myös kuvittelee kaiken pokaamiseksi joten tasoissa ollaan. Juu en halua sinulta automaattisesti pillua, jos aloitan keskustelun, tervehdin tai hymyilen. R-kioskin myyjä täällä meillä kuvittelee jokaisen miehen pokaavan häntä, kun ihmisillä on tapana jutustella, minusta hän ei oikein tajua ihmisten normaalista kanssakäymisestä mitään, on kohteliasta tervehtiä, sanoa kiitos ja ehkä vaihtaa pari sanaa.

Vierailija

Miehillä on usein täysin epärealistinen kuva omasta tasosta ja sosiaalisista taidoista. Jos juttelen sinulle se ei tarkoita sitä, että haluan harrastaa kanssasi seksiä tai edes tutustua. Pahimmat miehet eivät ymmärrä edes suoria ja lukuisia kieltäytymisiä vaan jatkavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset myös kuvittelee kaiken pokaamiseksi joten tasoissa ollaan. Juu en halua sinulta automaattisesti pillua, jos aloitan keskustelun, tervehdin tai hymyilen. R-kioskin myyjä täällä meillä kuvittelee jokaisen miehen pokaavan häntä, kun ihmisillä on tapana jutustella, minusta hän ei oikein tajua ihmisten normaalista kanssakäymisestä mitään, on kohteliasta tervehtiä, sanoa kiitos ja ehkä vaihtaa pari sanaa.

No, ehkäpä maan muut R-kioskin myyjät sentään tervehtivät ilman pokausepäilyksiä.

Vierailija

Kunhan islamisaatio tästä vielä etenee niin kohta ollaan tilanteessa jossa täytyy oikeasti varoa jokaista katsetta tai hymyä, sillä sehän on LUPAUS SEKSISTÄ joka miehellä on toki oikeus lunastaa. Luonnollisesti siinä kohtaa naiset ei käy enää baareissa, sillä SIELTÄHÄN HAETAAN SEKSIÄ!

Eli käännetään naamat hyvissä ajoin norsunvitulle...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat