Tunnen itseni tyhmäksi , kun suostuin avioehtoon
Nyt kun olen lukenut juttuja eläkkeistä , olen alkanut miettiä, että entä jos mies pettää tai vaihtaa toiseen. Olen vasta 30v mutta ikinä ei voi tietää . Mies omistaa paljon metsiä ja maita , arvo ehkä puoli miljoonaa euroa. Niitä ei myydä, vaan mies hoitaa mökkiä, metsää jne ja säästää ne tuleville sukupolville. Mies tietysti halusi avioehdon . Mies tekee paljon hommia metsissään palkkatyön lisäksi, eli tavallaan "joudun" joustamaan viikottain miehen omien juttujen takia. Olen yhteensä 6v lasten kanssa kotona, ja mies on tätä halunnut. Hän maksaa lainan lyhennystä ja ruuat ja itse käytän kaikki lapsilisät ja kotihoitotuen ruokaan/lasten tarvikkeisiin, säästöön ei jää mitään. Onneksi varma työpaikka odottaa ja palaan v.17 töihin. Tunnen olevani tyhmä, kun suostuin avioehtoon. Jos ero tulee, mies on saanut kaiken ja minä häviän.
Kommentit (22)
Lapset saa aikanaan metsät eikä niitä ole tuhottu. Hienoa. Turhaa kadehdit. Mee töihin nyt heti. Älä jousta liikaa.
Sairasta kuinka ihmiset jaksavat taistella maallisesta mammonasta. Sairasta on myös kaikenlainen omaisuuden kartuttaminen. Kukaan ei mitään metsiä omista. Luonto ne omistaa ja siinä ei mitkään jyväjemmarit määrää.