Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä haluaa, että kuristan häntä seksin aikana

Vierailija

Kieltäydyin, koska mun mielestä tollanen on jotenkin tosi sairasta. Miksi satuttaisin rakastamaani naista? :(
Blääh.. nyt ei tee mieli ollenkaan häntä enää kun paljastui tuollainen outo puoli hänestä.. :/

M28

Kommentit (13)

Vierailija

Harmi, että kävi noin.

Mä en varmaan itse uskaltaisi miehenä kuristaa naista sängyssä, vaikka se olisikin sovittu, koska pelkäisin, että siinä kävisi huonosti, ihan turha siinä on sitten kuulusteluissa selittää, että se oli sovittua s/m leikkiä.

Vierailija

Kokeile "leikisti kuristamista". Eli otat jommalla kummalla kädellä kuristusotteen kaulalta, mutta asetat peukalon ja etusormen leukaluihin, sinne takahampaiden kohdalle, mistä leuka alkaa. Ja puristat sitä leukaluuta. Tai painat sormilla leukaluita. Varovasti tietenkin. Kämmen on toki kaulalla, mutta ei varsinaisesti kurista.

Joskus kokeilin tuota miehelle ja nyt se on ihan vakikamaa meillä. Semisti HC:tä, mut ei kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, miksi pyytää tälläistä, mutta sitten ei suostu millään anaaliseksiin?

AP

Siksi, että jokaisella on oikeus ehdottaa itselleen mieluista seksiä ja kieltäytyä epämieluisasta.

Vierailija

Onko sinun seksuaalisuutesi ainoa oikea? Kun kerran kuristamisesta nauttiminen on sairasta, mutta sinun anaalin vonkaamisesi ei ole sairasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, miksi pyytää tälläistä, mutta sitten ei suostu millään anaaliseksiin?

AP

sano sille, että voit kuristaa jos samalla saat laittaa kakkoseen.

anna anaaliin kulta =P

Sanoin exälle, joka sitä anaalia myös vonkasi, että heti saa jos minä saan ensin tunkea häntä anaaliin kesäkurpitsalla/ dildolla. Loppu muuten vonkaus, kun tajusi, että olen tosissani.

Vierailija

Tykkääkö naisesi muuten mistään sellaisesta missä hän on itse aktiivinen vai haluaako hän aina olla se passiivinen ja alistettava?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoin exälle, joka sitä anaalia myös vonkasi, että heti saa jos minä saan ensin tunkea häntä anaaliin kesäkurpitsalla/ dildolla. Loppu muuten vonkaus, kun tajusi, että olen tosissani.

Mun sisko on tehnyt tuosta pahemman version, se oli ostanut jättikokoisen strap onin, ja se oli vaan nostanut sen pöydälle sanomatta sanaakaan.

Sen silloinen poikaystävä oli mennyt ihan hiljaiseksi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat