olen 40-vuotias lapseton sinkkunainen. Kysy jotain
Kommentit (46)
Oletko ajatellut adoptoida? Ei sillä ettei 40 vuotias voisi saada vielä biologisiakin lapsia :-)
Vierailija kirjoitti:
Miten perheesi suhtautui valintaasi? Oliko joskus painostusta ¨normaaliin¨ elämään??
- Hanna
Oletan että tarkoitat valinnalla lapsettomuutta? Se ei ollut valinta, en saanut lapsia.
Perhe ei suhtaudu siihen mitenkään, en ole kokenut painostusta. He tietävät kyllä mistä on kyse.
Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, kun herätät lähinnä sääliä normaaleissa ihmisissä?
Mikä on normaali? Kyllähän lapsettomuus, jos lasta on toivonut, on säälittävää. Mikäs siinä. Itse en jaksa enää sääliä itseäni. Vallitsevat olosuhteet jne
Oletko ajatellut lapsettomuutta mahdollisuutena lahjoittaa varoja tärkeiksi kokemiesi hankkeiden hyväksi? Aiotko perustaa esim. nimeäsi kantavan säätiön?
Vierailija kirjoitti:
Illan viihdykkeeksi
Tykkäisitkö, jos illan viihdykkeeksi nuolisin pipariasi?
-m47-
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut adoptoida? Ei sillä ettei 40 vuotias voisi saada vielä biologisiakin lapsia :-)
Joo, olen, parisuhteessa ollessani. Jostain syystä päädyimme kuitenkin vaan yrittämään omaa ja sitten asia jäi aktiivisesta mielestä. Ja kyllä, kai sitä voisi vielä lapsia saadakin:) ei se tässä vaiheessa ole kuitenkaan elämän päätarkoitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi?
Läheiset ihmissuhteet, onnistumiset työelämässä, mahdollisuus elää omien arvojen mukaista elämää. Etenkin viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaali? Kyllähän lapsettomuus, jos lasta on toivonut, on säälittävää. Mikäs siinä. Itse en jaksa enää sääliä itseäni. Vallitsevat olosuhteet jne
No ei kai nyt säälittävää, vaan surullista. Sehän on sinulta pois, eikä muilta, joten en taas ymmärrä miksi muiden ihmisten pitää arvostella....Ilman lapsiakin voi elää hyvää ja täysipainoista elämää. Pitääkö kaikkien elämä olla samasta muotista? Miksi kaikkien olisi pakko haluta samaa?
Onko sinulla luomutuhero, vai oletko hairahtanut poslariin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut lapsettomuutta mahdollisuutena lahjoittaa varoja tärkeiksi kokemiesi hankkeiden hyväksi? Aiotko perustaa esim. nimeäsi kantavan säätiön?
Hah, nimeäni kantava säätiö näillä varoilla olisi aika suureellista. Teen kyllä vapaaehtoistyötä eli lahjoitan aikaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan viihdykkeeksi
Tykkäisitkö, jos illan viihdykkeeksi nuolisin pipariasi?
-m47-
Kiitos mutta mulla on menkat. Ja seksi tuntemattomien kanssa jäi jonnekin 90-luvulle. Eli kiitos ei, tuota viihdykettä löytyy kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla luomutuhero, vai oletko hairahtanut poslariin?
Se on sellainen välimalli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt säälittävää, vaan surullista. Sehän on sinulta pois, eikä muilta, joten en taas ymmärrä miksi muiden ihmisten pitää arvostella....Ilman lapsiakin voi elää hyvää ja täysipainoista elämää. Pitääkö kaikkien elämä olla samasta muotista? Miksi kaikkien olisi pakko haluta samaa?
Kiitos tuntematon! Minä kuvittelin, että tänne tulee kysymyksiä mun itsekkäästä viinanhuuruisesta elämästä, mutta täähän on ihan muuta :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko mun sukulainen?
Vaikee sanoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet viikonloppuisin?
Siivoan, laitan ruokaa, käyn kaupassa, pesen pyykkiä. Tapaan ystäviä, mulla käy vieraita, tapaan miesystävää. Käyn elokuvissa, katson telkkaria, käyn lenkillä, saunon. Joskus teen myös töitä jos seuraava viikko ahdistaa.
Ap