Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hiljaisille naisille ei kelpaa hiljainen mies?

Vierailija

Luulisi, että hiljainen ja rauhallinen nainen haluaisi rinnalleen hiljaisen ja rauhallisen miehen, kenen kanssa voisi elää rauhallista ja hiljaista, mutta mukavaa arkea. Sen olen huomannut, että hiljaiset miehet etsivät lähes aina hiljaista naista, mutta naisille kelpaa vain se kovaääninen maskuliininen jännämies, vaikka oltaisiin itse hiljaisia hiirulaisia.
Mistä kiikastaa?

M25

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Voi olla hiljaisempikin, mutta keskustelemaan pitäisi pystyä. Jos päästään keskustelemalla samoille taajuuksille niin se osoittaa, että vällyjenkin väliin kannattaa miehen kanssa silloin mennä.:)

Vierailija

Ei se varmasti ole noin yksioikoista mutta luultavasti moni hiljainen ihminen ei oikeasti haluaisi olla semmoinen ja kaipaa räväkämpää seuraa myös kavereiksi. Siis jos hiljaisuus johtuu esim. huonosta itsetunnosta, liiallisesta ujoudesta tai lievästä masentuneisuudesta jne. Mutta varmasti on hiljaisia naisia jotka myös haluaa hiljaisen miehen- tuo sinun kuvaus tosin kuulostaa enempi siltä että vietetään vähän ankeaa ja tylsää "mutta kuitenkin rauhallista" elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla hiljaisempikin, mutta keskustelemaan pitäisi pystyä. Jos päästään keskustelemalla samoille taajuuksille niin se osoittaa, että vällyjenkin väliin kannattaa miehen kanssa silloin mennä.:)

Eli mykät jotka eivät osaa viittomakieltä niin heidän pitäisi elää selibaatissa?

Vierailija

Mun tuttavapiirissä se on just päin vastoin. Monilla puheliailla naisilla on hiljainen mies, mutta lähes kaikilla hiljaisilla naisilla myös hiljainen mies. Puheliailla miehillä usein puhelias nainen. Jännä juttu tämä kyllä, kuinka montaa naista olet muuten haastatellut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä se on just päin vastoin. Monilla puheliailla naisilla on hiljainen mies, mutta lähes kaikilla hiljaisilla naisilla myös hiljainen mies. Puheliailla miehillä usein puhelias nainen. Jännä juttu tämä kyllä, kuinka montaa naista olet muuten haastatellut?

Niin no, tuohan nyt ei pidä paikkaansa, ja tiedät sen itsekin.

Vierailija

Olen introvertti nainen ja minulla on todella puhelias mies. Nykyisin tuntuu että olisi paljon helpompaa jos olisi enemmän samanlainen mies. Viihdyn etupäässä yksikseni ja miehen höpötys häiritsee.

Vierailija

Mutu-"tutkimusten" huono puoli on niiden totaalinen paikkansapitämättömyys! Sitä paitsi, eiväthän ne oikeastaan mitään tutkimuksen kriteereitä täytäkään, koskapa eivät niitä edes ole!

Vierailija

Näkyyhän niitä Justiinan tossun alla olevia miehiäkin :)

Ehkä siinä etsitään jotakin eroavaisuuksien tasapainottavaa vaikutusta. Tai sitten ihan raa'asti halutaan ja tarvitaan ihminen, joka raahaa mukaan tapahtumiin ja verkostoitumaan.

Itselläni ei kyllä mitään kovaäänistä jännämiestä ole, mutta tuo ennakkoluulo hiirulaiselämän toivomisesta saa minut liki oksentamaan. Sanoisin varmaan, että mees nyt vittuun siitä, jos joku tulisi hiiren- ja ruusunkuvat silmissä iskemään.

Vierailija

Minä olen juuri tavannut miehen jonka kanssa on hyvä olla myös hiljaa. Keskustellaan kyllä, mutta ei ole vaivaantunut olo vaikka oltais vaan ihan hiljaa. Niin ihanaa kun koko ajan ei tarvii puhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän niitä Justiinan tossun alla olevia miehiäkin :)

Ehkä siinä etsitään jotakin eroavaisuuksien tasapainottavaa vaikutusta. Tai sitten ihan raa'asti halutaan ja tarvitaan ihminen, joka raahaa mukaan tapahtumiin ja verkostoitumaan.

Itselläni ei kyllä mitään kovaäänistä jännämiestä ole, mutta tuo ennakkoluulo hiirulaiselämän toivomisesta saa minut liki oksentamaan. Sanoisin varmaan, että mees nyt vittuun siitä, jos joku tulisi hiiren- ja ruusunkuvat silmissä iskemään.

Hiljaisia naisia nyt sattuu näin yleisesti kuvaamaan sana "hiirulainen" aika hyvin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat