Käy sääliksi seinäjoen teinisurmaajaa
Kyllä surettaa tytön puolesta. Vasta 15 vuotias eli ihan lapsi. Ei tuon ikäinen vankilaan kuulu. Kyllä tässä pitäisi syyttää vanhempia jotka on laininlyönyt kasvatuksen.
Kommentit (60)
Mies 29v kirjoitti:
Enemmän suren niitä miehiä, joita pidetään paholaisena jos rakastelevat tuon ikäisen sukukypsän tytön kanssa. Luin juuri todella pullistelevan ja mahtipontisen iltalehtiuutisen, jonka mukaan mies "jahtasi" mm.15-vuotiaita tyttöjä netissä. Kun sitten vähän raaputti totuutta, paljastui ettei mies ollut edes tavannut ainuttakaan tyttöä, mutta olisivat voineet laittaa artikkeliin lisäksi vielä jonkun tuskanhuudoilla terästetyn kauhumusiikin taustalle soimaan, koska niin vakava kuva siinä annettiin netissä juttelemisesta (aaargh!).
-Mies 29v + 1v-
Niin, suojaikärajat ovat miesten seksuaalisuuden tukahduttamista.
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ei tule psykoa hetkessä. Vanhempien on täytynyt huomata jotain jo aiemmin, kenties ovat tienneet jo tytön lapsuudesta saakka, että tämä ei ole kuin muut. Näin siis oletan, en väitä. Mutta ihme olisi, jos henkilö olisi ollut täysin normaali teini tähän saakka.
En ole seurannut juttua kovin tiiviisti, mutta miten ihmeessä isä sattui tulemaan paikalle? Soittiko surmaaja isälleen vai eikö isä ollut päivätyössä tai jos oli, aavistiko pahaa?
Lopettaisit oikeasti tuon vanhempien syyttelyn. Monen vanhemmat ovat päiväsaikaan muutaman tunnin kotona töistä tai tulevat joskus melko varhainkin jos ovat tehneet aiemmin tunteja sisään. Riippuu ihan työnkuvasta ja asemasta. Ei sitä kukaan odota että 15-vuotias tyttö tekee jotain tuollaista. Sitä ei päällepäin ihmisestä näe ja vaikka olisikin ollut erilainen tai poikkeava, niin ei kaikista poikkeavista teineistä tule mitään murhaajia.
Ei olisi ansainnut syntyä naiseksi. Hukkaan meni nyt sekin...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan varma, että se poika on tässä suurempi syypää. Eikö se ja uhri seurustelleet? Mitä jos se poika on sanonut surmaajalle, että hän ei eroa uhrista ellei hän jätä tai kuole. Jos surmaaja tiesi että uhri ei jättäisi poikaystävää, ajatteli sitten tappaa tämän koska sai siihen pojan suostumuksen.
Olet tosiaan sairas, jos mielestäsi tuon vuoksi on pojan vika (jos on edes sanonut). Olet ilmeisesti sen tyyppinen ihminen, joka ei ota vastuuta teiostaan ja ei oleta muidenkaan ottavan. Ihan sama mitä mies on sanonut, niin se ei tytön tekoa oikeuta ja sanoillaan kukaan ei ole yllyttänyt sitä tyttöä tekemään tuollaista. Tuo on mieheltä viaton heitto, joka tarkoittaa että ollaan siihen asti yhdessä kuin kuolema erottaa, koska ollaan tosissaan suhteessa.
Silmät peitettiin, eikä käsiä sidottu! Niiden iskujen täytyi olla todella syviä ja kovia, koska uhri ei varmaankaan pystynyt juoksemaan (kenties adrenaliiniryöpyn vallassa) pakoon. Varmaan jo se eka isku rintaan oli niin voimakas että uhri pystyi vaan konttaamaan poispäin, kunnes sai useita iskuja lisää ja sitten lyyhistyi lattialle ja kuoli. Normaali ei voi tuo tekijä olla päästään, hyi helvetti.. Seinäjoelle hän ei kyllä ole enää tervetullut!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan varma, että se poika on tässä suurempi syypää. Eikö se ja uhri seurustelleet? Mitä jos se poika on sanonut surmaajalle, että hän ei eroa uhrista ellei hän jätä tai kuole. Jos surmaaja tiesi että uhri ei jättäisi poikaystävää, ajatteli sitten tappaa tämän koska sai siihen pojan suostumuksen.
Mitä sulle on itsellesi tapahtunut, ETTÄ OLET NOIN MIELENVIKAINEN MIESVIHAAJA?
Hoitoon kuuluisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisit.
Psykot ajattelevat juurikin tuollaisella edellisen tyyppisen miesvihaajan kaltaisella tavalla.. "mikään ei ole oma vika" jne. ja harmittomista puheista saa luvan tappaa. Suosittelisin psykopatiatestiä. Lienee on itsekin todella voimakkaasti psyko.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ajatteli kilpailijan tappamalla pojan saada?
Häneltä oltiin viemässä poikaystävää, eli ajatus lienee ollut, että ellei hän saa sitä pitää, ei sitten toinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisit.
Psykot ajattelevat juurikin tuollaisella edellisen tyyppisen miesvihaajan kaltaisella tavalla.. "mikään ei ole oma vika" jne. ja harmittomista puheista saa luvan tappaa. Suosittelisin psykopatiatestiä. Lienee on itsekin todella voimakkaasti psyko.
http://www.testimaa.com/test/psycho?l=fi
Mieki oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ei tule psykoa hetkessä. Vanhempien on täytynyt huomata jotain jo aiemmin, kenties ovat tienneet jo tytön lapsuudesta saakka, että tämä ei ole kuin muut. Näin siis oletan, en väitä. Mutta ihme olisi, jos henkilö olisi ollut täysin normaali teini tähän saakka.
En ole seurannut juttua kovin tiiviisti, mutta miten ihmeessä isä sattui tulemaan paikalle? Soittiko surmaaja isälleen vai eikö isä ollut päivätyössä tai jos oli, aavistiko pahaa?
Lopettaisit oikeasti tuon vanhempien syyttelyn. Monen vanhemmat ovat päiväsaikaan muutaman tunnin kotona töistä tai tulevat joskus melko varhainkin jos ovat tehneet aiemmin tunteja sisään. Riippuu ihan työnkuvasta ja asemasta. Ei sitä kukaan odota että 15-vuotias tyttö tekee jotain tuollaista. Sitä ei päällepäin ihmisestä näe ja vaikka olisikin ollut erilainen tai poikkeava, niin ei kaikista poikkeavista teineistä tule mitään murhaajia.
Väitän, että nimenomaan päälle päin näkee, jos ihminen on tunnekylmä psykopaatti. Se ei voi olla tulematta monellakin tapaa esille 15 vuoden aikana. Jos taas kyse on psykoosista, se on voinut kehittyä melko nopeasti, eikä vanhemmilla ole silloin edellytyksiä ymmärtää, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisit.
Jessus sentään. Opetelkaa mieluummin verbimuodot sen sijaan että maallikkoina diagnosoitte ja hyökkäätte jonkun vähän tyhmemmän tai mielikuvituksekkaamman ihmisen kimppuun. Ja jos on kovin tunnevaltainen kirjoittaja, kannattaa himmailla ennen kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaisi lukea ne uutiset ennen kuin tulet inisemään..tyttö soitti isälleen töihin, joka soitti hätäkeskukseen ja lähti samantien ajamaan kotiin. Ja tuo isälle soitto on kerrottu uutisissa varmaan sen 50 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisit.
Jessus sentään. Opetelkaa mieluummin verbimuodot sen sijaan että maallikkoina diagnosoitte ja hyökkäätte jonkun vähän tyhmemmän tai mielikuvituksekkaamman ihmisen kimppuun. Ja jos on kovin tunnevaltainen kirjoittaja, kannattaa himmailla ennen kommentointia.
Jotkut ne vain näkevät poikkeuksellisen paljon psykoja. Ihmisillä voi olla tarve peilata itseään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaisi lukea ne uutiset ennen kuin tulet inisemään..tyttö soitti isälleen töihin, joka soitti hätäkeskukseen ja lähti samantien ajamaan kotiin. Ja tuo isälle soitto on kerrottu uutisissa varmaan sen 50 kertaa
Kannattaisi miettiä sanavalintojaan. Miksi käytit sanaa iniseminen? Halusit jotenkin osoittaa vihamielisyytesi, mutta et ollut valmis eksplikoimaan, mistä angstisi johtuu. Viestin alkuosastako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisit.
Jotkut ne vain näkevät poikkeuksellisen paljon psykoja. Ihmisillä voi olla tarve peilata itseään!
Paitsi että juuri psykopaatit eivät juuri reflektoi itseään. Vain normaalit ihmiset tekevät sitä.
Harvinaisen typerä likka, kun teki tuon puukotuksen vasta 15v. täytettyään. Vuotta aikaisemmin tuo olisi hoitunut sossujen lässytyksellä ja parilla vuodella koulukodissa.
Toivottvasti tuo ämmä ei sikiä missään vaiheessa elämäänsä.
Eikös hän ensin väittänyt isälleen ja poliiseille että joku ulkopuolinen oli murtautunut taloon ja tappanut kaverin? Ehkä hän järkeili että näin hän saisi ihastuksensa huomion, ja pääsisi itkemään tämän olkapäätä vasten kovia kokeneena uhrina. Eli todella loppuun asti suuniteltu murha. Ei vain mennyt se suunnitelma ihan niin kuin piti..
Vierailija kirjoitti:
Toivottvasti tuo ämmä ei sikiä missään vaiheessa elämäänsä.
Entä jos ajattelisi (ehkä vähän korkealentoisesti), että hän on sen velkaa universumille? Planeetalla on tappajan takia nyt yksi ihminen vähemmän, joten hänellä on velvollisuus luoda tänne yksi ihminen lisää, tavallaan tasapainottamaan vajetta jonka on aiheuttanut. Hän on aiheuttanut jonkun kuoleman, nyt hänen pitää vastapainoksi aiheuttaa jonkun syntymä.
Kyllä minun mielestäni kuuluu vankilaan tai johonkin hoitolaitokseen. Vaikka vanhemmat olisivat millaisia niin ei 15-vuotias tavallisesti tuollaiseen ryhdy. Saattanut olla ihan tavallinen perhe muutenkin, mutta lapsi on jotenkin syntymästään asti ollut nyrjähtänyt.
Mun mielestäni vanhempia on ihan turha syyttää.
En tajua millainen 15-vuotias edes tekee suunnitelmaa tappaakseen kaverinsa jonkun random jätkän vuoksi, jonka kanssa ilmeisesti kumpikaan ei edes seurustellut. Kyllä nyt varmaan Seinäjoen jätkät ovatkin kiinnostuneita tytöstä kun pääsee oikein muutamaksi vuodeksi istumaan murhasta... NOT... Miten edes kuvitteli että saisi ruumiin muka jotenkin piilotettua jne. tai pääsisi tuosta kuten koira veräjästä.
Varmaan aikuiseina vaihtaa nimensä ja jatkaa elämäänsä ihan normaaliin malliin. Vankilassahan voi opiskella ja nuoret ensikertalaiset eivät montaa vuottaa saa.