Eikö teitä häiritse "ravintoloiden" epähygienisyys.

Vierailija

Minä en käy "etnisissä". Tähän moni vastaa että kuoleehan ne pöpöt paistettaessa. Totta, mutta en syö paskaa paistettunakaan.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Niin joo kun suomessahan ei valvota ravintoloiden hygieenisyyträ mitenkään eikä laki määrää tavintoloita tarkkailemaan laatua päivittäin... Vai mites se meni

Vierailija

Esim. useita ruokamyrkytystapauksia tuli joku vuosi sitten laadukkaana pidetystä ja ihan suomalaisten pyörittämästä Gaijinista, joten ehkä ap:n kannattaa vain syödä kotona.

Vierailija

Tärkeintä on olla aina katsomatta ravintolan keittiöön tai nähdä kokkia.... Usein tulee mieleen juoppoputka asukkaineen :P    Muuten kyllä syön usein ravintolassa.l

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esim. useita ruokamyrkytystapauksia tuli joku vuosi sitten laadukkaana pidetystä ja ihan suomalaisten pyörittämästä Gaijinista, joten ehkä ap:n kannattaa vain syödä kotona.

Olin juuri tulossa sanomaan tätä samaa, että tuntuu että enemmän noita laiminlyöntejä hygienian suhteen tuntuu tapahtuvan ihan noissa suomalaisissa paikoissa.

Vierailija

Minua yököttää enemmän buffeeruokailut esim. laivoilla. Ihmiset rääpivät niitä tarjolla olevia seisovan pöydän antimia. Yöks. Ennemmin syön etnisesä ravintolassa minulle tehdyn kebabin.

Vierailija

Eiköhän nuo ruokamyrkytykset ole ihan etusivun uutisia, aika harvoin niitä näkyy? Ja sanot mitä hyvänsä, kuumana syödyssä ruoassa ei mikään elä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin joo kun suomessahan ei valvota ravintoloiden hygieenisyyträ mitenkään eikä laki määrää tavintoloita tarkkailemaan laatua päivittäin... Vai mites se meni

Aika epähygieenistä kyllä monissa paikoissa tuntuu olevan, kun vaikka jotain Jyrki Sukulan ohjelmaa katsoo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo ruokamyrkytykset ole ihan etusivun uutisia, aika harvoin niitä näkyy? Ja sanot mitä hyvänsä, kuumana syödyssä ruoassa ei mikään elä?
Mutta kun minä en edelleenkään halua syödä paskaa, vaikka se olisi steriloitua. ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa sanomaan tätä samaa, että tuntuu että enemmän noita laiminlyöntejä hygienian suhteen tuntuu tapahtuvan ihan noissa suomalaisissa paikoissa.

No tiedä tätä nyt sitten. Gaijinin tapauskaan ei olisi todennäköisesti päätynyt uutisiin asti, jos se ei olisi kuuluisa ravintola. Eli eiköhän ne aika samalla viivalla ole.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat