Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ei kiinnosta yhtään yhteisen kämppämme sisustus

Vierailija

Haluaisin että asunto olisi molempien mielestä kivan näköinen ja viihtyisä. Kuitenkaan häntä ei kiinnosta yhtään. Hän sai hiljattain ison perinnön ja on muutenkin hyväpalkkaisessa työssä, on sanonut minulle että osta mitä haluat, hän kyllä maksaa. Itse olen ok-palkkaisessa työssä.

Ainoa ehto on ettei saa olla mitään koko-vaaleanpunaista tai mummomaisia kalusteita, seinätarroja tai muuta "liian mautonta"

Olen nyt sitten ostellut mieleisiäni kalusteita ja maalaillut seiniä. Kun kysyn mielipidettä niin kaikki on "ihan kiva"

Harmittaa kun toisella ei ole yhtään omaa mielipidettä.

Kommentit (12)

Vierailija

Voihan sillä olla mielipide: se on tyytyväinen sun valintoihin. Tai sitten sisustus vaan ei kiinnosta sitä.

Vierailija

Tuohan olisi monen unelmatilanne! Sehän tarkoittaa, että itse saa päättää vapaasti sellaisen kun haluaa! 

Meillä päinvastoin, molemmilla vahva, mutta keskenään hyvin erilainen maku. Mies tykkää japanilaistyylisestä minimalismista, ja haluaisi että kaikki on valkoista. Minä inhoan valkoista ja karua, tykkään kaikesta värikkäästä ja "rehevästä", barokkityylin huonekaluista, jne. Meillä on sitten talo jaettu miehen ja mun huoneisiin. Ai että kun olisi ihanaa kun saisi itse vaan sisustaa ja toinen sanoisi että ihan sama!

Vierailija

Eipä kiinnostaisi itseänikään. Vaimoa kiinnostaa, niin saapi laittaa mieleisekseen. Kyllä mustat pianolakatut kaiuttimet käy kuitenkin mihin tahansa sisustukseen.

Vierailija

Mulla oli sama juttu, minä sitten valitsin huonekalut ja tilailin tyytyväisenä, mieheltä välillä kysyin mitä on mieltä ja kaikki valinnat kelpasi. Ei se sen suuremmin kommentoinut, on kyllä sanonut että hyvä ja viihtyisä tuli. Miehen tärkeimpään, eli tietokonenurkkaukseen en koskenut, mutta sepä ei onneksi olekaan tässä olohuoneessa mun sisustussilmääni kiusaamassa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Halusitko nyt vaan leuhkia rikkaasta miehestä joka kustantaa sulle sisustukset?

Näinkin jotkut maailman näkevät...

Vierailija

Itseäni taas harmittaa, kun vaimo ei ota mitään kantaa autohankintaan. Pitää olla automaattivaihteisto ja tilava, mutta muuten ei kuulemma kiinnosta mikä auto ostetaan. Olen yrittänyt esitellä vertailuja kulutuksesta ja vakuutusmaksuista, käynyt koeajamassa muutamaa että saan tuntumaa alustaan jne. mutta en saa mitään reaktiota. Turhauttavaa! Edes nasta- vs. kitkakeskusteluun ei vaimolla ole mitään kantaa!

Vierailija

Täältä tulee myötätuntoa!

Me ei vielä varsinaisesti asuta yhdessä, mutta tarkoitus olisi muuttaa minun asuntooni. Uuden, yhteisen kämpän hankkiminen ei vaan (ainakaan vielä) ole ajankohtaista.

Ollaan molemmat jo toisella kierroksella ja mulla on ekasta liitostani jäänyt asioita kaivelemaan. Muutin itse miehen luo ja olen joutunut kokemaan sen, että jäin näissä kalustus- ja sisustusasioissa toiseksi, mutta se on toinen tarina.

Joten olisin halunnut, että tämä nykyinen miesystävä tuntisi olonsa tervetulleeksi luokseni, että asunnosta tulisi yhteinen koti eikä hän vaan muuttaisi mun (ja lasteni) nurkkiin. Niin kuin vierailemaan.

Mutta keinot, joilla minä näkisin tämän yhdistystymisen toteutuvan, eivät toimi hänellä. Olisin valmis hankkimaan uusia, toimivampia huonekaluja, mutta mies menee ihan ahdistukseen huonekalukaupassa.

Haluaisin, että meillä olisi nyt MEIDÄN SOHVA yms, eikä vaan minun hankkimiani tavaroita.

Mutta pakko kai vaan kasvaa ihmisenä tajuamaan, että hänelle yhteenmuutto on jotain muuta kuin pesänrakentamista.

Vierailija

Ottamatta kantaa tähän caseen, yleensä ei ole mikään hyvä asia, jos ihmisellä ei ole mielipidettä, esimerkiksi psykopaateilta, sosiopaateilta ja narsisteilta ei välttämättä heru "omia" mielipiteitä juuri mistään asioista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että asunto olisi molempien mielestä kivan näköinen ja viihtyisä. Kuitenkaan häntä ei kiinnosta yhtään. Hän sai hiljattain ison perinnön ja on muutenkin hyväpalkkaisessa työssä, on sanonut minulle että osta mitä haluat, hän kyllä maksaa. Itse olen ok-palkkaisessa työssä.

Ainoa ehto on ettei saa olla mitään koko-vaaleanpunaista tai mummomaisia kalusteita, seinätarroja tai muuta "liian mautonta"

Olen nyt sitten ostellut mieleisiäni kalusteita ja maalaillut seiniä. Kun kysyn mielipidettä niin kaikki on "ihan kiva"

Harmittaa kun toisella ei ole yhtään omaa mielipidettä.

No on taas first word problems... Mun miestä ei tosiaankaan kiinnosta sisustaminen ja vaikka kiinnostaiskin niin ei se ymmärrä minkään lokkilamppujen tai muiden päälle vaan mä saan hoitaa sen homman. Ja ihan kodikasta on molempien mielestä. Jos ei olisi niin kaipa tuo suunsa avaisi.

Vierailija

Jos miehesi on linjalla "happy wife, happy life" niin olisit iloinen.
Meilläkin on noin, ja kuten yllä. Eli minua taas ei kiinnosta pätkääkään auto tms. jutut, kuhan pääsee eteenpäin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat