Kuinka saan täysin kadonneet haluni takaisin?

Vierailija

Olen reilu parikymppinen nainen. Olemme olleet mieheni kanssa muutaman vuoden yhdessä ja meillä on pieni (reilu 1 v) lapsi.

Ongelma on se, että olen menettänyt haluni täysin!
Olin ennen todella himokas ja halusinkin seksiä 1-2 kertaa päivässä, mieheni taas 1-2 kertaa viikossa.
Nyt tilanne on kääntynyt aivan päälaelleen - minua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta seksi yhtään.
Ennen halusin räjähdysmäisen orgasmin jälkeen heti yhdyntään, mutta nyt orgasminikin ovat jotenkin lässähtäneet täysin! Edes ne eivät saa minua haluamaan yhdyntää.

Kun sitten olemme itse aktissa, toivon useimmiten, että se loppuu pian.
Joinain harvoina kertoina onnistun pääsemään fiilikseen mukaan, ja seksi tuntuu oikeasti samalta kuin ennenkin. Näin käy vain ikävä kyllä todella harvoin.

Mieheni näyttää samalta kuin ennenkin, nykyään hän ei vaan herätä minussa minkäännäköistä kiinnostusta.
Minua on vaan alkanut häiritsemään hänen (jo alusta asti siinä ollut, enkä ole siitä aiemmin hirveästi häiriintynyt) pelastusrenkaansa vyötäröllä. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjailla, että olisi kiva jos laihduttaisi hiukan, mutta tämä ei ole tuottanut tulosta. Miehessä ei ulkoisesti ole muuten mielestäni mitään vikaa!
Tilanne on mielestäni surullinen, sillä mies on muuten vertaansa vailla - todella huomaavainen ja ihana kumppani, loistava isäkin, ja arvostan häntä todella paljon. Hän vaan ei enää sytytä minua mitenkään..

Mies on yrittänyt vaikka mitä kikkoja, jolla lämpenisin, mutta ei! Toinen on ollut todella kärsivällinen ja yrittänyt kaikkensa, mutta mikään ei vaan toimi. Harrastamme siis seksiä ehkä kerran viikossa kuitenkin, mutta en vaan halua sanoa miehelle, että "ei tunnu hyvältä, voitko lopettaa".

Haluaisin ehdottomasti tuntea kuten ennenkin.
Miksi orgasmini ovat ihan säälittäviä nykyään?
Miksi yhdyntä ei tunnu millään tasolla hyvältä, vaan tuntuu siltä, että joku yrittää tunkea halkoa kohtuun?

Nyt auttakaa, miten saan herätettyä haluni ennalleen?

Kommentit (3)

Vierailija

Haluttomuudesta voi puhua myös gynegologin kanssa. Itselläni synnytyksen ja imetyksen jälkeen oma keho oli hormonaalisesti aika sekaisin ja se (synnytyksen jälkeisen masennuksen kanssa) aiheutti aikoinaan haluttomuutta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat