G: Jos olet ollut ihanan vieraan miehen kanssa - miten voi enää saada kiksejä omalta mieheltä?

Vierailija

Eli siinä otsikossahan olikin jo se kysymys lyhykäisyydessään.

Toivon rakentavia kommentteja.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Se ei mee ihan niin, sorry.

Tapasin täydellisen yhden illan tutun yöelämässä pari vuotta sitten. Olin siihen saakka tyytynyt vain flirttailuun, juttelemiseen ja vähän pussailuun miesten kanssa, vaikka olinkin parisuhteessa. Tämä mies vei totaalisesti jalat alta. Hän oli sanalla sanoen täydellinen. En ole koskaan ollut niin sekaisin kuin sen jutun jälkeen.

Haluan nyt ihan ensiksi erotella parisuhdefantasiat puhtaasta nautinnon hakemisesta. Yhden yön jutut on, ja niiden pitääkin olla, näitä jälkimmäisiä. En sortunut haaveilemaan yhteisestä kodista ja lapsista, vaan ihan puhtaasti siitä valtavan hyvästä tunteesta tämän huomiovan ja komean miehen käsittelyssä. Halusin saada sitä lisää.

Siihen ei mielikuvitus riitä...

Vierailija

Miehenä annan neuvon, että kerrot tuon yllä olevan miehellesi, eroatte, ja lähdet haeskelemaan sitä parempaa miestä.  Saat mahdollisuuden toteuttaa itseäsi, elämähän on ainutkertaista, ja miehesikin saa mahdollisuuden löytää nainen, joka sopii paremmin hänen kalunsa kanssa yhteen.

Se mikä ei ole hyvä ajatus, on se että jatkat elämääsi nykyisen miehesi kanssa.  Hän ei Sinulle riitä, joten yhteinen tulevaisuus on vain lähinnä surkeaa ja mitätöntä loppuelämän haaskaamista.  Alatte vain vihaamaan toisianne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastelu on parasta ihmisen kanssa jota rakastaa.

Tämä! Lutkien on parempi pysytellä sinkkuina, jos ei pysty olemaan uskollinen.

Vierailija

Sen siitä saa, kun pettää. Jos vieras mies yllättää positiivisuudellaan, oma ei tunnu enää missään ja liitto kuolee jossain vaiheessa. Seuraavan kerran kun juokset vieraissa, valitse huonompi mies kuin omasi. Huonon seksin jälkeen sinua kuvottaa ja vannot itsellesi ettet enää ikinä petä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa, kun pettää. Jos vieras mies yllättää positiivisuudellaan, oma ei tunnu enää missään ja liitto kuolee jossain vaiheessa. Seuraavan kerran kun juokset vieraissa, valitse huonompi mies kuin omasi. Huonon seksin jälkeen sinua kuvottaa ja vannot itsellesi ettet enää ikinä petä.

Muuten hyvä, mutta yleensä se pettäminen tapahtuu just siks, että sitä toista ei voi vastustaa. Harva nyt menee ase ohimolla vieraaseen punkkaan. Varsinkaan naiset siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta yleensä se pettäminen tapahtuu just siks, että sitä toista ei voi vastustaa. Harva nyt menee ase ohimolla vieraaseen punkkaan. Varsinkaan naiset siis.

Mulle sattui tyypillinen "lipsahdus" työpaikan asiakastilaisuudessa, jonne olin mennyt ihan muut mielessä. Ei ollut tarkoitus  säätää mitään. No, juuri silloin kohtalo astui peliin: mies oli vaan yksinkertaisesti täysin vastustamaton. Aivan täydellinen pakkaus. En mennyt sänkyyn, mutta tein paljon muuta.

Ajattelin, että se siitä. Unohdan koko jutun. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia, että jatkaisin juttua. Kunnes "vieroitusoireet" alkoivat. Ne oli aivan kauheet.

Oman miehen lähestymisyritykset tuntuivat tökeröiltä. Rutiininomainen suoritus ei enää tyydyttänyt. Katselin koko perhettäni kuin ulkopuolisena.

Mieheni hääräili kotona tuttuun tyyliin. Minun oli pakko lähteä autolla "kauppaan" selvittelemään ajatuksiani. Oikeasti istuin autossa jossakin pikkutien laidalla ja kuuntelin musiikkia.

Pullantuoksuisesta äidistä oli kuoriutunut nautintoa janoava kissapeto.

En häpeä, enkä tunne moraalista krapulaa. Tavallaan silmäni aukesivat. Ymmärsin, että naisella (kuten miehelläkin) voi olla kaksi puolta. Nautinto ei ole paha asia, hankalaksi sen tekee, jos asiaan sotkee muut tunteen. Et voi omistaa yhden illan tuttua. Se ei ole kuitenkaan ihan yksinkertaista unohtaa.

Jos aikaisemmin kykenin olemaan miehelleni 100% uskollinen, enää en voi olla varma olenko. Ehkä ei olisi kannattanut, en tiedä.

Vierailija

No ei siellä vieraissa kukaan osaa viedä samanlaiseen nautintoon, kun oma mies. Kiksit tulee siitä, kun muistele viimeisintä orgasmia, jonka mieheni minulle antoi ja onhan tuo vieläkin vuosien jälkeen ulkoisesti aika vetävä vaikka päälaki paisataa ja maha pömpöttää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat