Poikaystävä ja hänen kaverinsa piirsivät pilakuvan lihavasta ystävästäni

Vierailija

Vietettiin iltaa meillä, poikaystävä ja hänen kaksi kaveriaan + minä ja ystäväni. Miehet kävivät ensin saunomassa ja me availimme sillä välin kuoharipulloa ja juttelimme. Kun miehet tulivat saunasta niin me menimme. Saunottuamme avasimme toisen kuoharin ja ystäväni laittoi ne kääreet roskikseen, kun huomasi siellä rytätyn paperilapun. Hän avasi sen ja siellä oli törkeä pilakuva ystävästä. Läskimakkaroita oli liioiteltu huomattavasti ja piirretty kolme leukaa, myös hänen aknensa oli liioiteltu todella yliampuvaksi.

Yritin napata paperin häneltä pois mutta oli liian myöhäistä. Hän ei enää halunnut (ihme) jäädä jatkamaan iltaa kanssamme vaan lähti apeana kotiin.

Hävettää niin helvetisti poikaystävän ja kavereidensa puolesta. Tiedän että ainakin osa kuvasta oli poikaystäväni piirtämää koska tunnistan piirtojäljen.

Minä ja ystäväni olemme 19v, "miehet" 22-24v.

Kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin heidän käytöstään ja mainitsin että olen todella vihainen heille ja annoin poikaystävän kuulla kunniansa, että jos hän enää ikinä loukkaa ystäviäni niin saa lähteä kävelemään.

Näkyi että viesti on nähty muttei ole vastannut mitään. Harmittaa :(

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnea ihanasta miehestäsi, pidä ilman muuta tuo aarre tiukasti kiinni!

Ja samalla on syytä 24/7 tarkkailla omaa painoaan hysteerisesti, jottei vaan joudu taiteilijan uhriksi ja jätetyksi. Ai että mikä aikuinen mies. Nauti ap, sulla on todellinen timangi siellä! :D

Vierailija

Miehesi pilasi sinun ja ystäväsi välit. Onnea!

En usko, että ystäväsi haluaa nähdä sinua niin kauan kuin olet miehesi kanssa.

Vierailija

Jotenkin vähän ontuu tämä tarina

1. Miksi ystäväsi tonkii roskiksia

2. Miten ihmeessä tiesit alkaa kiskoa paperia ystäväsi kädestä jos et tiennyt piirroksesta

Porvoolainen

Vierailija

Kunnon mies! Äijä osaa raapustaa huumoria vähän epäkorrektistakin asiasta, loistavaa. Pidä kiinni siitä!

Kun huippu-miehellä on syntymäpäivä, ehdotan seuraavaa lahjaa:

Laita sille sellainen lasten kruunu päähän ja istuta supertehokkaaseen perseeseenvetokoneeseen (vähintään moottori jossa 5300 rpm, kamelin, hevosen ja koiran kullit vaihtuvina 10s välein sokassa), nahkaremmeillä kädet ja jalat kinni.

Sitten vaan kone täydelle teholle! Pyörit ja tanssahtelet sen tyypin ympärillä n 30 minuuttia laulaen joululauluja sekä hyvää syntymäpäivää. Poika vaan murisee kauhuissaan kun kamelinkulli vetää perseeseen 250 kertaa minuutissa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän ontuu tämä tarina

1. Miksi ystäväsi tonkii roskiksia

2. Miten ihmeessä tiesit alkaa kiskoa paperia ystäväsi kädestä jos et tiennyt piirroksesta

Porvoolainen

Näin on Poirotti :D Tämä on vain aamupäivän aivot narikkaan-osio, ennen kuin altaan paistaa jauhenlihaa ja makaronia :D

Vierailija

" Yritin napata paperin häneltä pois mutta oli liian myöhäistä. Hän ei enää halunnut (ihme) jäädä jatkamaan iltaa kanssamme vaan lähti apeana kotiin. "

Miksi sinä oi Aloitteleva Novellisti aina ammut yli ja dramatisoit niin että jäät provoamisesta kiinni jo aloitusviestissä?

Vierailija

Laittoi ne kuoharin kääreet roskikseen ja näki kulmasta että oli jokin piirros, siinä päällimmäisenä niin ei "tonkinut" Ilmeisesti mielenkiinnosta.

Kyllä minäkin käyn hänen luonaan esim. jääkaapilla kysymättä lupaa ja tiedetään missä toinen säilyttää siteitä/tamponeja, niitä saa ottaa puolin ja toisin ihan kysymättä. Eli emme tarvitse toistemme luona lupaa jos haluamme juuri vaikka katsoa/lukea jotakin paperia.

Toki näin mikä se on kun hän avasi sen paperin ja halusin sen pois hänen käsistään. Mitä ihmeellistä tässäkin oli?

Ap

Vierailija

Muistoja Runskilta, terkkuja tutuille: Joskus 4 - 6 luokan aikoihin otsatukkani oli leikattu vinoon - kaukana tulevaisuudessa oli ajat, jolloin se olisi muotia - ja olin läski ja muutenkin pellossa kasvanut, hienojen neitien meiningeistä pihalla oleva. Oli jotain vapaampaa menoa tunnilla ja luokan kerma oli kokoontunut luokan perälle pulpettien päälle istumaan ja keksivät huvituksekseen piirrellä vihkoon kuvia luokkatovereista ja tirskua niille. Istuin heidän edessään ja kuulin kaiken, kuulin myös kuinka oma otsatukkani naurettiin ja kuvani piirrettiin vihkoon. Tunnin päätyttyä kysyin yhdeltä piirtelyyn osallistuneelta, saanko katsoa kuvia. Hän sanoi ensin kyllä, mutta muutti heti perään mielensä. No nyt tämä on avannut tai avaamassa omaa hiussalonkia Tampereelle, pitää varmaankin varata aika, että kerrankin olisi otsatukkakin ryhdissä.

Loukkaannuinko kuvani piirtämisestä? En, olen aina tiennyt mikä olen. Viha kyllä kiehahti sisälläni kun ajattelen joitakin, keiden kuvia sinne piirrettiin pilkaten,  jokainen mm. tietää, mitä hiuksille käy rankoissa syöpähoidoissa.

Nimimerkillä Tuli nyt vaan mieleen

Vierailija

Tällä kertaa tälläinen satu.

Nyt ei oma miehesi

-haukkunut persettäsi saunassa, poika kertoi

-haukkunut tissejä saunassa, miehen kaveri kertoi

-haukkunut sinua naapurin kanssa aidan takana ja itse kuulit

Joka viikolle oma satunsa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat