Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sinkkunainen tunnustaa, että hänellä on panokaveri?

Vierailija
24.08.2025 |

Joskus jossain nettikeskustelussa lähes kaikki naiset tyrmäsivät ajatuksen  että heillä olisi vakituinen panokaveri. Nainen ei muka tarvitse seksiä.. 

Mutta mikä on totuus? Onko sinulla ollut joskus seksisuhde? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin

Vierailija
2/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sulla seisomaan ajatuksesta, että sinkkunainen haluaa seksiä? Vai miksi tämä aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistäni suurimmalla osalla on ollut panokaveri sinkkukausinaan. Panokaveri kutsutaan tarvittaessa paikalle ja yleensä pannaan ilman kumia vaikka muuten kumia käytettäisiinkin. Kun deittaillaan jotakuta muuta, panokaveri odottelee kiltisti taustalla. Jos deittikumppani olikin huono, kutsutaan panokaveri taas kylään.

Itselläni on ollut vakikumppaneita. Yhtenä kesänä oli useampikin. Yksi näistä tiesi muista kumppaneista ja pyysi kertomaan mitä kenenkin kanssa tehtiin. Näytti sitten miten se jotakin tehdään paremmin :D

Tällä hetkellä ei ole vakikumppania, mutta deittailen.

N28

Vierailija
4/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8vuotta sama ja saan rahaa panosta.

Vierailija
5/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu Doris! 

Vierailija
6/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia on. Toisia paneksin useammin, toisia harvemmin. Joskus vain kerran pari, sitten ei enää kiinnosta. Ikää yli 50.

Vierailija
7/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut missään muodossa. Nyt oon viime aikoina vakavasti harkinnut et jos ei syksyyn/loppuvuoteen mennessä oo löytynyt hellua ni sitten etsin rehellisen fwb:n. 

Vierailija
8/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut missään muodossa. Nyt oon viime aikoina vakavasti harkinnut et jos ei syksyyn/loppuvuoteen mennessä oo löytynyt hellua ni sitten etsin rehellisen fwb:n. 

Joo ei kannata epärehellistä etsiä.

Vierailija
9/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne naiset ketkä ei ole sinkkuja mutta silti pano kaveri.

Esittää sinkkua

Vierailija
10/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on asiakassuhde.

Vierailija
11/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. Panen vaan kun on seurustelusuhde. 

Vierailija
12/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ollu joku pano kaveri oikeestaan 17v. Lähtien. Jos on tullut jotain vakavempaa suhdetta, niin sitten se jää pois. Ja sitten kun taas tarvetta semmoselle niin yleensä oon aika helposti löytänyt uuden. Saan seksiä aina kun tarvitsen ja yleensä paljaalla. Muiden kanssa aina kumi.

N30

Vierailija
13/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaiskaa kirja "Miksi naisilla on seksiä" (Why woman have sex). Sen on ulostanut raivofeministi  Cindy M. Meston joka on lespo (kuten suurin osa feminismin lipunkantajista on).

Toisena tekijänä mainitaan David M. Buss, mutta häneltä on vain jokunen lainaus, onkin outoa että kuuluisuus Buss on ryvettänyt nimensä tämän tekeleen vuoksi . . .  mutta ehkä hän on yksi syy jonka takia Mestonilla on ollut seksiä.

Joka tapauksessa, miesten kannattaa tämä tekele lukea, ei opiskella, tämä tekele antaa kirkkaan kuvan naisen "aivotoiminnasta" etenkin sen suhteen mitä tulee intiimipuuhiin.

https://www.amazon.de/Why-Women-Have-Sex-Everything/dp/0312662653

Vierailija
14/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävistäni suurimmalla osalla on ollut panokaveri sinkkukausinaan. Panokaveri kutsutaan tarvittaessa paikalle ja yleensä pannaan ilman kumia vaikka muuten kumia käytettäisiinkin. Kun deittaillaan jotakuta muuta, panokaveri odottelee kiltisti taustalla. Jos deittikumppani olikin huono, kutsutaan panokaveri taas kylään.

Itselläni on ollut vakikumppaneita. Yhtenä kesänä oli useampikin. Yksi näistä tiesi muista kumppaneista ja pyysi kertomaan mitä kenenkin kanssa tehtiin. Näytti sitten miten se jotakin tehdään paremmin :D

N28

Hahaha! Aika hauska satu tuollainen. Mahtaako monikaan mies suostua moiseen? Itse ainakin skippaan naiset samantien kun huomaan että alkaa tulla viestiä vain kun naisella tekee mieli. Seksiä on lähtökohtaisesti niin helppoa saada milloin vain ja hyvää seksiä saa vain naisilta jotka ymmärtävät pitää miestä kokoajan lämpimänä ettei niitä kylmää kuumaa juttuja kannata pitää ollenkaan yllä. 

Vierailija
15/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme oli yhtä aikaa , kaikki erillaisia . fiiliksen mukaan kutsuin kylään 

Vierailija
16/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Hahaha! Aika hauska satu tuollainen. Mahtaako monikaan mies suostua moiseen? Itse ainakin skippaan naiset samantien kun huomaan että alkaa tulla viestiä vain kun naisella tekee mieli. Seksiä on lähtökohtaisesti niin helppoa saada milloin vain ja hyvää seksiä saa vain naisilta jotka ymmärtävät pitää miestä kokoajan lämpimänä ettei niitä kylmää kuumaa juttuja kannata pitää ollenkaan yllä. 

Mä kans mietin et kyllä miehetkin tarvii hellyyttä, välittämistä, kunnioitusta ja arvostamista. Sellaista kohtelua että siinä on ihan kokonainen ihminen. Miehetkin ihastuu ja rakastuu tai muuten vain kiihtyy ihmisiin, joiden kanssa on läheisissä tekemisissä. Siksi en tuu ikinä tajuamaan kuka voi pyörittää montaa ihmistä samaan aikaan. Vaikka olisi "vain" panokaveri. Sekään ei mulle kyllä olisi mahdollista. Siis et olis joku panokaveri. Tunteita tulisi ihan satavarmasti. Siispä ollaan sinkkuna varmaan hautaan saakka :D N34

Vierailija
17/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli panokaveri useiden vuosien ajan, eikä siinä mitään myöntämistä ole. 

Halusin seksiä, jonkun joka voi tehdä tietyt asiat välillä (hieroa hartiat, katsoa jonkun uuden leffan mun kanssa, jutella syvällisiä yömyöhään jos on joku isompi huoli) ja annoin mielelläni saman toiselle. Tai jotain muutakin kun mies esimerkiksi halusi hellyyttä ja halusi näyttää tiettyjä paikkoja jollekin ja höpöttää huolissaan ja ajatuksistaan. No problemos, vaikka itselleni läheisyys pelkiltään tai tietyt tunnepuhe on tosi yök. 

Olen hyvin hankala ja (kiintymyssuhde)traumainen ihminen ja olisin vaatinut mieheltä johon oikeasti sitoutuisin niiiiin paljon, etten olettanut sellaista oikein olevankaan. Joten tuollainen rajatumpi järjestely oli oikein hyvä, missä ei tavata toisten kavereita tai perhettä eikä ole velvollisuutta tavata jos ei halua. Tai jos mulla tuli joku raja vastaan henkisesti niin sitten pistettiin homma jäihin tietyksi ajaksi. 

Ongelmaksi muodostui sitten tuon pitkäaikaisimman kanssa, että hän ainakin kovasti kuvitteli rakastavansa minua ja haluavansa minut omakseen. Kuitenkin hänellä oli kaikenlaista kritiikkiä minuun liittyen, eikä hän tuntunut tajuavan että olisin pk-seudulla enää vain opiskelujen ajan ja sitten toivomamme elämäntyylit eroaisivat kuin yö ja päivä. 

Tai ettei hänellä ollut mitään käsitystä siitä mitä arki minun kanssani olisi. Hän piti siitä miten villi ja itsenäinen ja mystinen (lol, I wish 😂) olen. En niinkuin kaikki muut..! 

Silleen joo olen vähän poikkeava mutta iso osa siitä on nepsyyttä ja traumaa, ei mitään maagista keijuenergiaa. Arjessa olisin ja olen luin perseeseen ammuttu karhu ja miestä kohtaan olen yhdessä asuessa aina epäillyt olevani ihan hirviö. ... myöhemmin tämän on tullut todistettua olevan oikea arvio. Koska kyllä minullekin vaan sitten se poikkeusmies löytyi. 

Muilta olen kuullut onnistuneemmistakin ja siistimpänä pysyneistä panokaveruuksista, ilmeisesti niissä oli enemmänkin sitten se lähtökohtana että molemmat siinä samalla vähän etsi Sitä Oikeaa? 

Ja aloituksessa mainittu että naiset ei muka tarvitse seksiä niin eihän kaikki tarviikaan? Siis seksiä seksin vuoksi. Miksi sellainen siis etsisi panokaveria 🤷

Moni asia voi olla totta samanaikaisesti kun naiset ei ole mikään yhtenäinen hivemind. Jos olisi niin vaimon hommaaminenkin olisi varmaan helppoa kun kaikki naiset olisi ominaisuuksiltaan identtisiä. 

Vierailija
18/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut panokaveria, mutta nyt jo vuosia yksin olleena ja reippaasti päälle viisikymppisenä olen alkanut asiaa harkitsemaan :) Ainut ongelma on ehkä se, mistä löytää FB:n, joka on luonteeltaan mukava ja hauska, se olisi itselle tärkeää, vaikka en mitään "parisuhde leikkiä" haluaisikaan?

Vierailija
19/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pano kaveri vaikka muuta väittää. Kunhan puhuu paskaa 

Vierailija
20/22 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut panokaveria, mutta nyt jo vuosia yksin olleena ja reippaasti päälle viisikymppisenä olen alkanut asiaa harkitsemaan :) Ainut ongelma on ehkä se, mistä löytää FB:n, joka on luonteeltaan mukava ja hauska, se olisi itselle tärkeää, vaikka en mitään "parisuhde leikkiä" haluaisikaan?

Jos haluat pelkän fb, mitä väliä onko mukava ja hauska, panemassa se vaan käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän