Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ja hänen kaverinsa piirsivät pilakuvan lihavasta ystävästäni

Vierailija
18.11.2015 |

Vietettiin iltaa meillä, poikaystävä ja hänen kaksi kaveriaan + minä ja ystäväni. Miehet kävivät ensin saunomassa ja me availimme sillä välin kuoharipulloa ja juttelimme. Kun miehet tulivat saunasta niin me menimme. Saunottuamme avasimme toisen kuoharin ja ystäväni laittoi ne kääreet roskikseen, kun huomasi siellä rytätyn paperilapun. Hän avasi sen ja siellä oli törkeä pilakuva ystävästä. Läskimakkaroita oli liioiteltu huomattavasti ja piirretty kolme leukaa, myös hänen aknensa oli liioiteltu todella yliampuvaksi.

Yritin napata paperin häneltä pois mutta oli liian myöhäistä. Hän ei enää halunnut (ihme) jäädä jatkamaan iltaa kanssamme vaan lähti apeana kotiin.

Hävettää niin helvetisti poikaystävän ja kavereidensa puolesta. Tiedän että ainakin osa kuvasta oli poikaystäväni piirtämää koska tunnistan piirtojäljen.

Minä ja ystäväni olemme 19v, "miehet" 22-24v.

Kirjoitin hänelle viestin jossa pahoittelin heidän käytöstään ja mainitsin että olen todella vihainen heille ja annoin poikaystävän kuulla kunniansa, että jos hän enää ikinä loukkaa ystäviäni niin saa lähteä kävelemään.

Näkyi että viesti on nähty muttei ole vastannut mitään. Harmittaa :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä herätti ylipainoisen ystäväsi ja tekee asialle jotain. Voi vielä kiittäää täästä herätyksestä.

Täällä näköjään yksi joka ei myöskään aikuistunut. Onko tullut koskaan mieleen, että kaikki eivät ole laihoja? Ja siihenkin voi olla monia syitä. On olemassa sairauksia jotka lihottaa ja ei pysty laihtumaan ja myöskin lääkkeitä jotka lihottaa.

Ja mitä helvetin väliä on sillä vaikka olisi syönyt itsensä pyöreäksi jos hän itse on tyytyväinen? Ei ole sitten kenenkään muun asia.

Joo ja sitten on niitä joilla on isot luut.

Kyllä teidän läskien selitykset on aina yhtä säälittäviä. Kyllä se lääke tai sairaus on 99% kerroista karkkien ja sipsien yms. ahmiminen.

Vierailija
42/43 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava koska minulla on suuri suu johon mahtuu kerralla enemmän ruokaa kuin pieneen suuhun.

Tv. Läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha jätkällä oli vaan huumorin tajua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi