Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuuden treffit ja muut ohjelmat joissa taviksia

Vierailija

Katselin juuri Areenasta kyseistä ohjelmaa ja siinä oli jaksossa4 Johanna niminen nainen. Olen nähnyt tämän saman naisen jo ainakin kolmessa muussa ohjelmassa. Minkä ihmeen takia näihin valitaan joku mahdollisesti tyrkky, jos sama tyyppi on ollut jo monessa ohjelmassa yrittäen päästä esille, eikö se ohjelman tarkoitus vesity. Tämä Johanna jopa kertoo kuinka tykkää olla esillä ja on huono itsetunto jne. Lestadiolaisesta perheestä, ulkonäkökeskeinen jne. Eikö hakijoita noihin ole ohjelmiin tarpeeksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Minua rasitti ohjelmassa se, että oli tahallaan laitettu vastakkain pareja, joilla on vastakkaiset arvot. Miksi tällaisia yritetään naittaa keskenään? Viihteen nimissä tuhlataan heidän aikaansa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin ton ohjelman, missä muissa se on ollut?

Nyt tai ei koskaan

Ihan kaikella rakkaudella, mutta sen kannattaisi nyt yrittää keskittyä siihen perhe-elämäänsä ja lapsiinsa. Ehkä tämä on sijaistoimintoa sille, ettei kestä raskasta perhetilannetta.

Vierailija

En usko että useimmat oikeat tavikset haluavat julkisuuteen lainkaan. Ja kun tämä on kuitenkin pieni maa, niin ne samat julkisuudenkipeät noita ohjelmia kiertävät. 

Esim. itse jos kuvittelen, niin en ikinä voisi kuvitella meneväni tuontyyppisiin ohjelmiin. Mitä minä siitä saisin? Seuranhakupalveluita on olemassa niinkin, ettei tarvi itseään julkaista telkkarissa koko kansan arvosteltavaksi, joten miksi menisin telkkariversioon? 

Vierailija

Olisi elämän uudelleenarvioinnin paikka, jos itse tunkisin noin moneen tosi-tv-ohjelmaan. Samalla olisi paikka sellaiselle, jos katsoisin niin paljon tosi-tv-ohjelmia, että kiinnittäisin huomiota tuollaiseen.

Vierailija

Tekoripset, tekokynnet, hirveän kuivan näköiset hiukset. Kasvot ja huulet näyttää siltä, että niihin on pumpattu jotain.

Jooooh... kyllä näistäkin tulee mieleen, että halutaan vaan tuota omaa pärstää esille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat