Se siitä ruuan hinnalla kilpailusta

Vierailija

Taas yksi kauppaketju vähemmän kilpailemassa kun Kesko ostaa Siwat ja Valintatalot.

Kommentit (15)

Vierailija

Valintatalo on siis niin paljon kalliimpi kuin mikään k-kauppa missään!! Minä ainakin ilahduin kun nyt heräsi toivo että meidän ainokainen lähikauppa muuttuisi ehkä k-kaupaksi.

Vierailija

Valintatalossa ja siwassa nyt on kioskihinnat ollut ainakin viimeiset 10 vuotta. Naurettavia paikkoja jossa kulkemaan kykenemättömiltä mummoilta ryöstetään viimeistekin rahat.

Vierailija

Hintakilpailu ja Siwa samassa lauseessa??? Oikeasti nyt ihmiset, ei sillä ole mitään merkitystä missä hinnoissa muutaman Valintatalon tuotteet ovat, kun ei niitä kauppoja ole kuin kourallinen. Sama, kun alkaisitte vertailemaan Herkun ruokakorin hintaa Prisman hintoihin, ei vaikuta mitenkään yhtään mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valintatalossa ja siwassa nyt on kioskihinnat ollut ainakin viimeiset 10 vuotta. Naurettavia paikkoja jossa kulkemaan kykenemättömiltä mummoilta ryöstetään viimeistekin rahat.

samat rahat tuhlaat bensoihisi...  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valintatalo on siis niin paljon kalliimpi kuin mikään k-kauppa missään!! Minä ainakin ilahduin kun nyt heräsi toivo että meidän ainokainen lähikauppa muuttuisi ehkä k-kaupaksi.

Minua ei ilahduta yhtään. Ainakin mun lähi-Valintatalossa on nimittäin ollut erittäin hyvä valikoima myös vähän eksoottisempia tuotteita, mutta kohta tilalle tulee se sama tylsä K-pikkumarket-valikoima Pirkkatuotteineen. Äyh. Yleensä teen kaikki ruokaostokseni Valintatalosta, koska sinkun taloudessa ihan sama mitä se maksaa, pääasia että kauppa on lähellä ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvin - ja vegetaristina tarvin vähän erikoisempiakin juttuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minua ei ilahduta yhtään. Ainakin mun lähi-Valintatalossa on nimittäin ollut erittäin hyvä valikoima myös vähän eksoottisempia tuotteita, mutta kohta tilalle tulee se sama tylsä K-pikkumarket-valikoima Pirkkatuotteineen. Äyh. Yleensä teen kaikki ruokaostokseni Valintatalosta, koska sinkun taloudessa ihan sama mitä se maksaa, pääasia että kauppa on lähellä ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvin - ja vegetaristina tarvin vähän erikoisempiakin juttuja.

Potut ja porkkanat nyt löytyy joka puodista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitähän sä et kyllä vielä tiedä että millainen valikoima tulee, koska K-kaupoissa se riippuu kauppiaasta. Vakiotuotteet on toki samat, mutta tietyn osan valikoimasta kauppias voi päättää ihan itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas yksi kauppaketju vähemmän kilpailemassa kun Kesko ostaa Siwat ja Valintatalot.

Niin...Siwahan on ollut ihan kympillä mukana hintakilpailussa....

Vierailija

Täysin turhanpäiväinen kauppa tuo Siwa muutenkin. Olen käyttänyt lähisiwaa ainoastaan klo 22-23 välillä, ihan sillä, että ainoastaan tuon aukioloajan takia siitä on vähäisintäkään hyötyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat