Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miksi youtuben kanava suositus näyttää pranks joka kohdassa

Vierailija

Eli joka video suositus on jotain pranks juttua ja jokaisessa naisella on paljas perse?? Mitä helv?

Kommentit (9)

Vierailija

lisäys että meillä on kaksi konetta yhteydessä toisiinsa ja poistin omasta jossa nuo kanava suositukset on niin sivuhistoriat kaksi päivää sitten..

Ap

Vierailija

Joku siellä katselee peffoja niin ahkerasti, että Youtube muistaa sen vielä vuosia. Sivuhistorian poistaminen ei auta.

Vierailija

Kertokaa miksi youtube mainoksia ei voi enää ohittaa? Ennen tuli se 4 sekuntia ja pystyi skippaamaan sen, nyt katsottava koko mainos. Onko muilla sama? Ja jos joku osaa neuvoa miten noista mainoksista pääsee kokonaan eroon, niin kiitos.

Vierailija

Voiko siis olla että toiselta koneelta olisi tullut oman koneen kanavasuosituksiin koska sivuhistorian jälkeen en ole youtubea käyttänyt...? 

ap

Vierailija

jos kännykässä on gmail auki,myös läppärissä niin ovatko tuollaisten asioiden kanssa yhteydessä? Voiko siirtyä koneelle muistiin. Pystyykö lg puhelimen sivuhistorian palauttamaan?

Vierailija

Minulla ei mainoksia näy ollenkaan, lienee Adblockin ansiota. Ja usko nyt, sivuhistorian poisto ei auta mitään, koska Youtube muistaa. Voit kyllä poistaa ne peffat katselemalla muutaman illan ahkerasti jotakin ihan tiettyä teemaa, vaikka kissanpoikia, ja ennen pitkää kaikki suositukset ovat kissanpoikia ja pari pupuvideota siellä välissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no itse en ole peffoja katsellut! siinähän se onkin. Ja minun koneella ne näkyy. 

Ap

No katsele niitä kissanpoikia, niin peffat jäävät unohduksiin, olivat ne sitten mistä tahansa kotoisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat