Miksi naiset ovat aina niin hyökkääviä muita naisia kohtaan etenkin niiden asioiden tullessa puheeksi, joissa käsitellään ulkonäköä?...

Vierailija

Kirjoitti sitten mitä tahansa, niin aina tulee joku "kilpailemaan" paremmuudesta joko kehumalla itseään tai lyttäämällä toisen.

Esimerkiksi jos kirjoitan, että olen kokoa L ja kaipaisin tätä kokoa lisää kauppoihin, kun se on usein loppu (eli en varmasti ole ainoa, joka kyseistä kokoa kaipaa), tulee heti niitä jotka alkavat kutsua lihavaksi tai miesmäiseksi ja kuinka heille menee koko XS tai S.
Tai jos kerron, että joku oli minua kohtaan inhottava, alkaa hirveä syyttely, että minä olin syyllinen siihen, miksi joku käyttäytyi minua kohtaan huonosti että eivät he koskaan itse saa huonoa kohtelua, koska ovat niin paljon mukavampia ihmisiä kuin minä.
Tai jos kysyn jotain, mikä liittyy tilanteeseen jossa vaikkapa joku mies sanoi minusta jotain hyvää, alkaa vähättely ja haukkuminen, että en minä ole yhtään mitään ja mitä minä itsestäni luulen.

Miksi te naiset olette niin vihamielisiä meitä muita naisia kohtaan?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Osalle oma koko on todella tärkeä asia. Mahdollisesti ainoa tärkeä, jos muita meriittejä ei ole lasten lisäksi. 

Miehille tärkeät mitat ovat pituus ja peniksen koko ja paksuus.

Hyvä tietenkin, että on edes jotain, mistä voi tuntea itsensä ylpeäksi.

(Tässä kohdassa ihmettelen miehiä, jotka vaativat kauniin ja hyväkroppaisen naisen, vaikka heidän oma ulkonäkönsä on hyvin vaatimaton ja vyötäröllä on 20 vuoden kaljakerrostuma.)

Käytössyyttelyissä kirjoittaja on joskus todella tyly ja ihmettelee muiden vastaavaa käytöstä. Silloin ymmärrän palautteen. Toisaalta palstalla kirjoittaa todella moni psyykkisesti tasapainoton, joka kokee tulevansa kiusatuksi vaikkapa lyhyytensä perusteella. Muita on todella helppo syyttää milloin mistäkin sellaisessa tilanteessa.

Vierailija

Hyvä aloitus. En ylläty jos tähän ei vastata mitään, sillä kaikkien tekisi mieli vastata juuri sillä hyökkäävällä tyylillä. Mutta kun aihe on juuri se, niin hiljaiseksi vetää :D

Vierailija

Ei ne ole kaikki naiset, vaan tietyt, ulkonäköasioista kiinnostuneet naiset - ja miehet. Mua ei kiinnosta ulkonäköasiat, joten en yleensä vastaile ulkonäkötopsuihin. Mutta se täytyy sanoa, että yleensähän se oma koko tuntuu olevan loppu. Mulla on yksi kaveri, joka on kokoa 34, ja hänen mielestään se on aina loppu.

Vierailija

Kannattaa muistaa että on joitakin jotka huvittelevat ilkeilemällä ja sitten on teiniprovoja, kaikki täällä ei ole av-mammoja. On toki olemassa naisia jotka ylentävät itseään alentamalla toisia naisia mutta suuri osa ilkeilyistä on pienen joukon tekemiä.

Vierailija

Paljon opitaan kotona. Jos lapsuuden kotona on ollut se syyttelevä meininki niin ne tavat opitaan sielä. Yksi on se, että jos olet tullut vaikka peruskoulussa kiusatuksi etkä ole ujoutesi takia puollustanut itseäsi niin sisällä on nii paljon patoutumia että täällä niitä sitten puretaan. Eikä tavallaan tajuta että ollaan mihinkään syyllisiä, koska on saanut niin paljon paskaa niskaan.

Vierailija

No voi helvetti!Tulla nyt tänne kehuskelemaan että mä oon niin kaunis! Ja Miehet aina tuijottaa mua! ja Isot rinnat ja pienet rinnat ja plaa plaaa plaa!

Itse olen niin kaunis että miehet kävelee seiniä päin nähdessään minut ja vaatekoot on pienentyneet koska ennen käytin s ja m kokoa ja nyt l.llää..

Mulla on isot rinnat ja olen muodokas!

Plaa plaaaa plaa!!

Vierailija

En kyllä tiedä. Ehkä ilkeyttä, halutaan tuntea olevansa parempi kuin toiset, halutaan tehdä olosi kurjaksi tai on vain niin huono itsetunto/ ei kestetä sitä että joku on jossain parempi kuin toinen. Ihan normaalissakin elämässä varmasti tulee joillakin moisia vastaan. Esimerkiksi itse olen ärsyttävän laiha ja luinen. Siitä sitten ihmiset on kateellisia kun " saan syödä niin paljon kuin haluan". Ihan kaupassa ja harrastuksissa voivotellaan kumpa voisi olla niinkuin minä. Ainoa vain, kun tuo ruoka ei tahdo maistua, nälkä ei tahdo olla ja syönti on pakkosyöntiä niin että oksettamaan rupeaa. Siin sitten yrittää olla ja tehdä hommia kun pidättelee ruokaa samalla sisällään.

Ei se enään nii hauskaa ole. Hassujuttu on myös se, jos joku erehtyy kehumaan jostain ( kehujahan en itse useimmiten saa ) vaikka asiasta josta oikeasti voi olla ylpeä. Kyllä siinä sitten näkee joistakin ihmisistä jo naamasta, että eivät siitä tykkää kun toisia kehutaan asiasta mitä itse ei voi tehdä. En itse ymmärrä tuollasta kateutta mistä moinen kumpuaa ja onko se eritoten naisille tyypillistä hommaa. Itse kun olen suhteellisen kannustava ihminen ja kaveriporukassa sellainen ihminen että jos on ongelmia tai joku on parempi tai yrittää parhaansa niin kannustetaan toista, eikä tehdä oloa paskemmaksi.

T:Minä vain

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat