Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naisten töitä miehesi joutuu tekemään teillä?

Vierailija

Imurointi? Mattojen tamppaus? Tiskaamista?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Meillä ei ole mitenkään eritylty miesten ja naisten töitä, koska niitä ei ole. On vain kotihommia, jotka hoidetaan puoliksi.

Vierailija

Imurointi,pyykit on melkein miehen vastuulla ja astianpesukone..tekee kun ennättää..

olisi sillä paljon omiakin töitä,esim.nyt syksyllä rengashommat mutta en kerkeä kaikkea tekemään ja on nyt autellut kovasti ja jättänyt omiaan tekemättä..

yleensä olen pyrkinyt hommat hoitamaan että saa levätä työpäivän jälkeen ja tekemään "omat hommansa" mutta kun neljäs lapsi  tuli niin meinaa aika loppua päivästä kesken..

Vierailija

Minun kotonani tai mökillä ei mitään paitsi että haluaa. Omassa kodissaan kaiken paitsi jos olen siellä. Olemme molemmat yksinhuoltajia.

Vierailija

Ei joudu tekemään mitään vaan ihan omasta halustaan hoitaa suurinpiirtein puoliksi kotityöt, niinkuin kuuluukin.

Vierailija

En ole koskaan vaatinut miestäni virkkaamaan enkä ompelemaan. Muut työt on kotitöitä mitkä kuuluu molemmille

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiskaus, imurointi, viikkaus, pölyjen pyyhintä ja jos ei eijä tee, niin tulee luu5sta.

What a white crap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin mitä on miesten työt?

Ne on niitä töitä, jotka tehdään pari kertaa vuodessa, esim kesä- ja talvirenkaiden vaihdot.
Sitten talvisin pihan kolaus ja kesäisin nurmikon leikkuu kerran viikossa.

Naiset tekevät kotitöitä vuoden jokaisena päivänä, ja jos mies joskus imuroi, tätä tulee ylistää kuin Jumalaa.

Jos nainen menee leikkaamaan nurmikon, mies suuttuu kun kyllä hän olisi sen tehnyt heti huomenna, kuten oli eilenkin tarkoitus.

Vierailija

Mies ei käy kaupassa, eikä tee ruokaa kuin avustavana eli kuorii perunat, eikä pese pyykkiä koskaan, eikä juuri järjestele paikkoja, se on lähinnä sitä että työntää kamat vääriin paikkoihin, eikä pyyhi pölyjä, siivoa jääkaappia tai roskiskaappia. Muuten tekee kaikkea muuta. 

Käyttäjä14
Seuraa 
Liittynyt6.10.2015

Tässä huushollissa kukaan ei joudu tekemään mitään. Kuuden hengen taloudessa saa tehdä paljonkin, ja aika hyvin on kaikki omat hommansa valinneet.

Mun mies on taivaallinen kokki, joten keittiön siivoaminen jää mulle. Teinit imuroi ja pyyhkii pölyt, ja siivooja hoitaa loput kaksi kertaa kuussa.

Kuka muuten jaksaa jauhaa näistä kotitöistä? Tehkää tai olkaa tekemättä mutta älkää nyt tehkö tästä yheiskunnallista ongelmaa!

Vierailija

Mieheni ei JOUDU tekemään mitään. Hän tekee, koska HALUAA. Mieheni tekee lähes kaikki kotityöt, niin "miesten", kuin "naistenkin".
Minä ja lapset tehdään, mitä pystytään. Olen vaikeavammainen nainen. Mieluusti olisin terve, kävisin töissä ja tekisin kotihommia. Kaikilla ei ole mahdollisuutta näihinkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat