Mitä naisten töitä miehesi joutuu tekemään teillä?
Kommentit (46)
Imurointi,pyykit on melkein miehen vastuulla ja astianpesukone..tekee kun ennättää..
olisi sillä paljon omiakin töitä,esim.nyt syksyllä rengashommat mutta en kerkeä kaikkea tekemään ja on nyt autellut kovasti ja jättänyt omiaan tekemättä..
yleensä olen pyrkinyt hommat hoitamaan että saa levätä työpäivän jälkeen ja tekemään "omat hommansa" mutta kun neljäs lapsi tuli niin meinaa aika loppua päivästä kesken..
Minun kotonani tai mökillä ei mitään paitsi että haluaa. Omassa kodissaan kaiken paitsi jos olen siellä. Olemme molemmat yksinhuoltajia.
Meillä ei ole naisten töitä kun meillä ei ole naisia. Itse tehdään kaikki.
Ei joudu tekemään mitään vaan ihan omasta halustaan hoitaa suurinpiirtein puoliksi kotityöt, niinkuin kuuluukin.
Tiskaus, imurointi, viikkaus, pölyjen pyyhintä ja jos ei eijä tee, niin tulee luu5sta.
En ole koskaan vaatinut miestäni virkkaamaan enkä ompelemaan. Muut työt on kotitöitä mitkä kuuluu molemmille
Ei mitään. Meillä ei ole naisten töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiskaus, imurointi, viikkaus, pölyjen pyyhintä ja jos ei eijä tee, niin tulee luu5sta.
What a white crap.
Ruoanlaitto, siivoaminen, roskienvienti, tiskaaminen sekä pyykinpesu ja -levitys
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä on miesten työt?
Ne on niitä töitä, jotka tehdään pari kertaa vuodessa, esim kesä- ja talvirenkaiden vaihdot.
Sitten talvisin pihan kolaus ja kesäisin nurmikon leikkuu kerran viikossa.
Naiset tekevät kotitöitä vuoden jokaisena päivänä, ja jos mies joskus imuroi, tätä tulee ylistää kuin Jumalaa.
Jos nainen menee leikkaamaan nurmikon, mies suuttuu kun kyllä hän olisi sen tehnyt heti huomenna, kuten oli eilenkin tarkoitus.
Mies ei käy kaupassa, eikä tee ruokaa kuin avustavana eli kuorii perunat, eikä pese pyykkiä koskaan, eikä juuri järjestele paikkoja, se on lähinnä sitä että työntää kamat vääriin paikkoihin, eikä pyyhi pölyjä, siivoa jääkaappia tai roskiskaappia. Muuten tekee kaikkea muuta.
Tässä huushollissa kukaan ei joudu tekemään mitään. Kuuden hengen taloudessa saa tehdä paljonkin, ja aika hyvin on kaikki omat hommansa valinneet.
Mun mies on taivaallinen kokki, joten keittiön siivoaminen jää mulle. Teinit imuroi ja pyyhkii pölyt, ja siivooja hoitaa loput kaksi kertaa kuussa.
Kuka muuten jaksaa jauhaa näistä kotitöistä? Tehkää tai olkaa tekemättä mutta älkää nyt tehkö tästä yheiskunnallista ongelmaa!
Mieheni ei JOUDU tekemään mitään. Hän tekee, koska HALUAA. Mieheni tekee lähes kaikki kotityöt, niin "miesten", kuin "naistenkin".
Minä ja lapset tehdään, mitä pystytään. Olen vaikeavammainen nainen. Mieluusti olisin terve, kävisin töissä ja tekisin kotihommia. Kaikilla ei ole mahdollisuutta näihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä on miesten työt?
Ne on niitä töitä, jotka tehdään pari kertaa vuodessa, esim kesä- ja talvirenkaiden vaihdot.
Sitten talvisin pihan kolaus ja kesäisin nurmikon leikkuu kerran viikossa.Naiset tekevät kotitöitä vuoden jokaisena päivänä, ja jos mies joskus imuroi, tätä tulee ylistää kuin Jumalaa.
Jos nainen menee leikkaamaan nurmikon, mies suuttuu kun kyllä hän olisi sen tehnyt heti huomenna, kuten oli eilenkin tarkoitus.
Naisille ei kelpaa apa, jolla mies hommat hoitaa. Naiset siivoaa sen miehen ulos yhteisestä kodista. Ihmeellistä vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What a white crap.
"What a white crap"... :D
Ei tietenkään joudu. En halua hänen kasvattavan vaginaa, vaan haluan hänen olevan mies. Autoa meillä ei ole eikä pihaa, mutta sängyssä mies hoitaa sitten miehen työt. ;)
Mitä miesten töitä vaimosi joutuu tekemään teillä?
Meillä ei ole mitenkään eritylty miesten ja naisten töitä, koska niitä ei ole. On vain kotihommia, jotka hoidetaan puoliksi.